Zelf kopen via Apple Store en myus.com: wat is de truuk? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt nu ga ik het ook proberen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bedankt nu ga ik het ook proberen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hmm..das vreemd . Ik heb 't gisteravond 100% zeker zien staan, zowel bij de 8 als de 16GB. Blijkbaar is 't dus weer veranderd...
|
|
|||
|
|||
prepared for shipment! lijkt te gaan lukken
|
|
|||
|
|||
Ik had ergens gelezen dat Myus ook een service heeft dat zij de iPhone voor je kopen en dan doorsturen (dit is dan natuurlijk wel iets duurder). Op hun website kan ik hier niks over vinden. Weet iemand hier iets over?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij lukt het wel nog om via MyUs te bestellen. Ik heb er gisternacht (02u30) terug 4 besteld. Kreeg al een mail van Apple met een order acknowledgment en daarnet nog een mail: Your iPhone is coming. Time to get ready!
Dus net zoals de vorige keer... Shipping date is morgen 21 april... Betaalde met Belgische cc, maar nog geen probs daarmee gehad hoor... |
|
|||
|
|||
Net via Myus en Apple besteld. Kreeg eerst een Acknowledgment mail en nu al (een uur later) een Get Ready, Your iPhone is coming mail. Betekend dit dat ie zeker verstuurd zal worden? Of kan die nu ook nog gecanceled worden?
|
|
|||
|
|||
Hij kan elk moment nog gecanceled worden, maar het is iig wel een beter teken dan dat ie na een paar uur al wordt gecanceled
|
|
|||
|
|||
Nou, ben benieuwd. Verzending staat op 28 apr. Heb trouwens besteld met een Postbank creditcard en alle twee de adressen op Myus gezet.
|
|
|||
|
|||
MyUs.com betrouwbaar ?
Hi
Is het iemand gelukt, binnen afgelopen twee weken om te bestellen via MYUS.com en te ontvangen ? Ik zou graag 2 Iphones willen, kan ik met iemand die al een MYUS.com account heeft de verzendkosten en accountkosten voor MYUS.com delen ? thx Sjoerd |
|
|||
|
|||
Yep, heb afgelopen maandag een eentje binnen gekregen. Die had ik +/- 2 weken daarvoor besteld op de Apple site en bij myus.com laten afleveren. Allemaal soepel verlopen dit keer... met FedEx van myus.com naar mijzelf laten versturen, na de DHL ellende lijkt dat en goede shipper.
Gero |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat weet ie pas over een paar weken
FedEx stuurt de rekening achteraf. Ik moest €116,- betalen over een bedrag van $750,- (3 iPhones, dus valt mee ) Kreeg de rekening pas na 5 weken! |
|
||||
|
||||
Je hebt dus 250 dollar per iphone aangegeven ipv het volledige bedrag dat hij kost?
Laatst gewijzigd door etienne; 25-04-08 om 15:08. |
|
|||
|
|||
Ik heb na +/- een maand ook een rekening van Fedex gekregen voor de invoergebeure. Bedrag is 42 euro belasting en 10 euro administratiekosten. 52 euro dus bij elkaar. Op 't pakketje stond 350 dollar als gedeclareerde waarde.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zat in die 350 euro ook de verzendingskosten inbegrepen? |
|
|||
|
|||
Uh nee..die 350 was alleen voor de inhoud
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weight costs: 23 dollar
Commercial invoice 8 dollar Insurance: 4 dollar Bij elkaar dus 35 dollar verzendkosten |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone via de VS appel store kopen via MYus | cederique | Koopinformatie Nederland | 6 | 28-11-09 14:19 |
Situatie MyUS vs Apple? | markbuis | Koopinformatie Nederland | 1 | 03-07-09 23:45 |
Kopen in een Apple Store in US | MacApp | Archief | 20 | 31-07-08 14:30 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
Iphone nu kopen in Apple store US | xzero | Archief | 3 | 24-02-08 14:49 |
|
|