[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb hem besteld vandaag via de mobistar website en in principe wordt hij binnen de 4 werkdagen gratis geleverd, afwachten dus......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb hem besteld vandaag via de mobistar website en in principe wordt hij binnen de 4 werkdagen gratis geleverd, afwachten dus...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijne
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja ik ben woonachtig te belgië, ik heb net gezien dat de 8gb nog steeds beschikbaar is via de online shop van mobistar
|
|
|||
|
|||
wat is het verstandigste vinden jullie??
ik kan evt zelf naar belgie rijden om daar aantal shops af te gaan of ze de iphone 3g hebben liggen.. Hoe groot is de kans dat ik direct een iphone 3g mee kan nemen???? heb namelijk weinig zin om te reserveren en daarna weer erheen te rijden... of eventueel een oproep te doen aan iemand van dit forum om een voor mij te halen met winst natuurlijk.. graag jullie reactie |
|
||||
|
||||
je moet een belgische nationaliteit hebben om een 3g te kopen in belgie, nee?
En ik heb vandaag mijne gekregen, en ik had die 11 juli besteld als eerste, en nu pas gekregen.. Dusja ik geef je niet zo veel kans om direct eentje te vinden. |
|
|||
|
|||
In de meeste belgische shops (in antwerpen waar ik geweest ben) doen ze ook moeilijk als blijkt dat je nederlands bent..
ik ben in 6 of 7 winkels geweest, mobistar, phonehouse belcompany etc. waar ze eerst zeiden dat ik de iphone 3g niet kon gaan gebruiken met nederlandse sim, toen ik zei dat dit niet het geval was, zeiden ze dat er een wachtlijst van 2 maanden was... Heb hem nu bij switch besteld in antwerpen, zij doen niet moeilijk en levering is binnen 3 a 4 weken. Gr. Olaf |
|
|||
|
|||
Citaat:
nergens een iphone te vinden, en sommige hadden zelf een bandje aanstaan met de informatie "wij hebben geen iphone's meer uit voorraad" erop Toen ben ik opnieuw gaan bellen met de vraag of ik mocht reserveren, en kreeg idd standaard de vraag "maar meneer u bent een nederlander, dan werkt hij niet hoor bla bla" Maargoed ik sta nu bij een mobistor op de lijst voor een 8gb model, lijst is daar niet heel erg lang, en de (super vriendlijke trouwens) dame kon mij vertellen dat ik wel bij de eerste zending zou zitten, en die verwachte ze ergens volgende week Me nederlandse 06 nummer opgegeven, en was absoluut geen probleem Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mobistar in knokke proberen mensen!
|
|
|||
|
|||
Hmm, heb een vriend van mij net alle Apple s tores laten afbellen en allen een wachtlijst van weken. Grom. Nu nog Mobistar checken. Dan maar op een wachtlijst
En a.s. week in Turnhout, scheur ik ook even langs twee winkels. Maes neemt in ieder geval geen reserveringen meer aan, je moet gewoon langsscheuren mailde ze mij ... |
|
|||
|
|||
Ik heb net een bestelling bij Swich besteld. NL adres etc gegevens ingevuld. Hoor vanzelf of het kan of niet neem ik aan
|
|
|||
|
|||
Hmm, sta op de lijst bij Mobistar, 2/3 weken zeiden ze. Yeah.
Witte 16 Gb, here I come! For the record: het maakt niet uit of ik een losse of met prepaid koop? of moet ik eerst activeren met een belgische sim? dan is prepaid dus dé optie? Wat heeft de voorkeur? activeren in de winkel of niet? |
|
|||
|
|||
online bestellen van de 8gb via mobistar kan ook nog steeds en levering is binnen de 4 werkdagen.
(PS, een kennis van me won gisteren een iphone 16gb in het luna park op de lokale kermis, hij had 2€ in zo'n 'grijper' gestoken en het was meteen raak, we konden het amper geloven.) |
|
|||
|
|||
Als je via een Mobistar winkel reserveert dan heb je hem binnen 1-2 weken, van mij is nu ook binnen (1 weekje gewacht) . Je moet net een goede treffen die behulpzaam is aan NLD, ze zitten er wel tussen hoor
|
|
|||
|
|||
Hehe, goed te horen ... hopen dat ik 'm net zo snel heb. Vriend van me is een Belg, dus die daar moeten ze zeker en vast behulpzaam voor zijn
Nog even die vraag: Belgische SIM nodig of niet? Activatie in winkel of gewoon thuis met je eigen Simmetje? |
|
|||
|
|||
Heb straks knoop doorgehakt, en besloten om in een Mobistar winkel een 16gb zwarte G3 te bestellen. Zou volgens hun 1 tot max 2 weken duren....wait and see....
|
|
|||
|
|||
heb ook m'n witte 16gb besteld in antwerpen bij de switch op de meir. konden me geen datum geven helaas, maar haal 'm toch pas de 25e op, dus ik heb nog wel ff de tijd
|
|
||||
|
||||
heb net gehoord dat morgen of overmorgen nieuwe leveringen binnenkomen in de mobistar centers. hopelijk zit mijn iphone erbij...
|
|
||||
|
||||
Ik hoop dat er veel binnenkomen , in maasmechelen waren er de laatste levering maar 3 binnen gekomen, mijne gelukkig erbij
|
|
|||
|
|||
Ik snap eigenlijk niet hoe het zit met dat 1 per persoon. Je kunt er toch gewoon eentje reserveren in bijv. turnhout, en 1tje in mol, allebei oppikken als ze binnen zijn. De reserveringslijsten zijn gewoon per winkel dacht ik, of is dat gewoon centraal geregeld door Mobistar?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|