//

[iPhone 3G] Voorraad in België

[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb hem besteld vandaag via de mobistar website en in principe wordt hij binnen de 4 werkdagen gratis geleverd, afwachten dus......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 25-07-08, 16:33
tha jimsta tha jimsta is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

ik heb hem besteld vandaag via de mobistar website en in principe wordt hij binnen de 4 werkdagen gratis geleverd, afwachten dus...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 25-07-08, 16:34
Delphii's schermafbeelding
Delphii Delphii is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 196
Standaard

Ik heb mijne
  #43  
Oud 25-07-08, 18:39
bgordijn bgordijn is offline
• iOS 6.0
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tha jimsta Bekijk bericht
ik heb hem besteld vandaag via de mobistar website en in principe wordt hij binnen de 4 werkdagen gratis geleverd, afwachten dus...
Woon je in belgie dan ?
Op de site bij bestellen staat standaard het land belgie ingevuld en die kan je niet wijzigen
  #44  
Oud 25-07-08, 18:43
tha jimsta tha jimsta is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

ja ik ben woonachtig te belgië, ik heb net gezien dat de 8gb nog steeds beschikbaar is via de online shop van mobistar
  #45  
Oud 25-07-08, 20:20
dennis8310 dennis8310 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard

wat is het verstandigste vinden jullie??

ik kan evt zelf naar belgie rijden om daar aantal shops af te gaan of ze de iphone 3g hebben liggen.. Hoe groot is de kans dat ik direct een iphone 3g mee kan nemen???? heb namelijk weinig zin om te reserveren en daarna weer erheen te rijden...

of eventueel een oproep te doen aan iemand van dit forum om een voor mij te halen met winst natuurlijk..

graag jullie reactie
  #46  
Oud 25-07-08, 20:22
Delphii's schermafbeelding
Delphii Delphii is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 196
Standaard

je moet een belgische nationaliteit hebben om een 3g te kopen in belgie, nee?

En ik heb vandaag mijne gekregen, en ik had die 11 juli besteld als eerste, en nu pas gekregen..

Dusja ik geef je niet zo veel kans om direct eentje te vinden.
  #47  
Oud 25-07-08, 22:15
Olaf Vermeulen Olaf Vermeulen is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Standaard

In de meeste belgische shops (in antwerpen waar ik geweest ben) doen ze ook moeilijk als blijkt dat je nederlands bent..

ik ben in 6 of 7 winkels geweest, mobistar, phonehouse belcompany etc. waar ze eerst zeiden dat ik de iphone 3g niet kon gaan gebruiken met nederlandse sim, toen ik zei dat dit niet het geval was, zeiden ze dat er een wachtlijst van 2 maanden was...

Heb hem nu bij switch besteld in antwerpen, zij doen niet moeilijk en levering is binnen 3 a 4 weken.

Gr. Olaf
  #48  
Oud 25-07-08, 22:45
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis8310 Bekijk bericht
wat is het verstandigste vinden jullie??

ik kan evt zelf naar belgie rijden om daar aantal shops af te gaan of ze de iphone 3g hebben liggen.. Hoe groot is de kans dat ik direct een iphone 3g mee kan nemen???? heb namelijk weinig zin om te reserveren en daarna weer erheen te rijden...

of eventueel een oproep te doen aan iemand van dit forum om een voor mij te halen met winst natuurlijk..

graag jullie reactie
Dit zou ik maar achterwegen laten, ik heb vandaag de lijst met mobistar winkels in de Regio " antwerpen " uitgeprint en ben gaan bellen
nergens een iphone te vinden, en sommige hadden zelf een bandje aanstaan met de informatie "wij hebben geen iphone's meer uit voorraad" erop

Toen ben ik opnieuw gaan bellen met de vraag of ik mocht reserveren, en kreeg idd standaard de vraag "maar meneer u bent een nederlander, dan werkt hij niet hoor bla bla"

Maargoed ik sta nu bij een mobistor op de lijst voor een 8gb model,
lijst is daar niet heel erg lang, en de (super vriendlijke trouwens) dame kon mij vertellen dat ik wel bij de eerste zending zou zitten, en die verwachte ze ergens volgende week

Me nederlandse 06 nummer opgegeven, en was absoluut geen probleem
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olaf Vermeulen Bekijk bericht
In de meeste belgische shops (in antwerpen waar ik geweest ben) doen ze ook moeilijk als blijkt dat je nederlands bent..

ik ben in 6 of 7 winkels geweest, mobistar, phonehouse belcompany etc. waar ze eerst zeiden dat ik de iphone 3g niet kon gaan gebruiken met nederlandse sim, toen ik zei dat dit niet het geval was, zeiden ze dat er een wachtlijst van 2 maanden was...

Gr. Olaf
Ik heb dit ook gehad idd, maar als ik dan vertelde dat ik op de grens woon (wat niet zo is trouwens) en ook een belgische sim heb, werden ze ineens heel aardig (best raar trouwens)
  #49  
Oud 26-07-08, 10:30
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Mobistar in knokke proberen mensen!
  #50  
Oud 26-07-08, 11:01
iDennis3G iDennis3G is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard

Hmm, heb een vriend van mij net alle Apple s tores laten afbellen en allen een wachtlijst van weken. Grom. Nu nog Mobistar checken. Dan maar op een wachtlijst

En a.s. week in Turnhout, scheur ik ook even langs twee winkels. Maes neemt in ieder geval geen reserveringen meer aan, je moet gewoon langsscheuren mailde ze mij ...
  #51  
Oud 26-07-08, 11:23
musiqman musiqman is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 133
Standaard

Ik heb net een bestelling bij Swich besteld. NL adres etc gegevens ingevuld. Hoor vanzelf of het kan of niet neem ik aan
  #52  
Oud 26-07-08, 11:29
iDennis3G iDennis3G is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard

Hmm, sta op de lijst bij Mobistar, 2/3 weken zeiden ze. Yeah.
Witte 16 Gb, here I come!

For the record: het maakt niet uit of ik een losse of met prepaid koop? of moet ik eerst activeren met een belgische sim? dan is prepaid dus dé optie?

Wat heeft de voorkeur? activeren in de winkel of niet?
  #53  
Oud 26-07-08, 11:42
tha jimsta tha jimsta is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

online bestellen van de 8gb via mobistar kan ook nog steeds en levering is binnen de 4 werkdagen.

(PS, een kennis van me won gisteren een iphone 16gb in het luna park op de lokale kermis, hij had 2€ in zo'n 'grijper' gestoken en het was meteen raak, we konden het amper geloven.)
  #54  
Oud 26-07-08, 11:47
Neworder78 Neworder78 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 70
Standaard

Als je via een Mobistar winkel reserveert dan heb je hem binnen 1-2 weken, van mij is nu ook binnen (1 weekje gewacht) . Je moet net een goede treffen die behulpzaam is aan NLD, ze zitten er wel tussen hoor
  #55  
Oud 26-07-08, 12:29
iDennis3G iDennis3G is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard

Hehe, goed te horen ... hopen dat ik 'm net zo snel heb. Vriend van me is een Belg, dus die daar moeten ze zeker en vast behulpzaam voor zijn

Nog even die vraag: Belgische SIM nodig of niet? Activatie in winkel of gewoon thuis met je eigen Simmetje?
  #56  
Oud 26-07-08, 18:49
Begie Begie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landen - Belgie
Berichten: 23
Standaard

Heb straks knoop doorgehakt, en besloten om in een Mobistar winkel een 16gb zwarte G3 te bestellen. Zou volgens hun 1 tot max 2 weken duren....wait and see....
  #57  
Oud 26-07-08, 20:28
dpz dpz is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard

heb ook m'n witte 16gb besteld in antwerpen bij de switch op de meir. konden me geen datum geven helaas, maar haal 'm toch pas de 25e op, dus ik heb nog wel ff de tijd
  #58  
Oud 28-07-08, 11:48
maximm's schermafbeelding
maximm maximm is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

heb net gehoord dat morgen of overmorgen nieuwe leveringen binnenkomen in de mobistar centers. hopelijk zit mijn iphone erbij...
  #59  
Oud 28-07-08, 12:52
Delphii's schermafbeelding
Delphii Delphii is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 196
Standaard

Ik hoop dat er veel binnenkomen , in maasmechelen waren er de laatste levering maar 3 binnen gekomen, mijne gelukkig erbij
  #60  
Oud 28-07-08, 12:53
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Ik snap eigenlijk niet hoe het zit met dat 1 per persoon. Je kunt er toch gewoon eentje reserveren in bijv. turnhout, en 1tje in mol, allebei oppikken als ze binnen zijn. De reserveringslijsten zijn gewoon per winkel dacht ik, of is dat gewoon centraal geregeld door Mobistar?
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 voorraad België? chonazz iPad algemeen 2 30-03-11 22:56
Voorraad iPhone's België nielsdf Koopinformatie België 1 01-08-10 16:58
Prijs en voorraad 3GS in Belgie Mr.Tin Koopinformatie België 1 14-06-10 21:13
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? JanR Archief 1 11-11-09 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:38.