[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) De witte ligt zeg maar al klaar en te wachten . Alleen de zwarte 16gig is nog in besteling en moet deze week als het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De witte ligt zeg maar al klaar en te wachten . Alleen de zwarte 16gig is nog in besteling en moet deze week als het goed is binnen komen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Echtwaar? is de witte nog in voorraad?
In welke winkel is dat dan? |
|
|||
|
|||
Witte is niet in voorraad, gewoon reserveren ! 1/2 weekjes wachten en dan hebben ze hem wel binnen. Gewoon de Mobistar winkels in Belgie proberen !
|
|
|||
|
|||
is de 8 gb over het algemeen wel op voorraad zodat je gewoon kan binnenlopen en er eentje kopen, of is deze ook maar zeer zelden op voorraad? Ik heb namelijk het idee dat mijn reservering niet helemaal goed is aangekomen, ik ga wel een dag of 2 van tevoren bellen om te vragen of ze hem al hebben en anders wil ik gewoon een 8gb
|
|
|||
|
|||
Volgens mij hebben ze de 8gig sneller op voorraad. Mocht je in Belgie komen dan zou ik gewoon ff bij een Mobistar binnen hoppen. De meesten gaan toch voor de 16gig versie vandaar.
|
|
||||
|
||||
Weetje mijn eerste iphone was 8gb, ik moet zeggen, altijd nog plaats over enzo, tis gewoon dat ik een witte wou hebben, en die zijn enkel in 16.
Als ik een zwarte wou hebben dan had ik gewoon 8 genomen |
|
||||
|
||||
hmm heb hier en daar gemaild of ik kon reserveren en dat kan blijkbaar niet, ik kan ook niet even naar belgie toe gaan en resereveren en later weer terug komen.
Ik weet niet of hier mensen uit belgie zijn maar kan iemand uit belgie voor mij reserveren en de telefoon ophalen als die er is, ik heb de indruk dat mensen uit belghie voorrang krijgen. Ik zal diegene natuurlijk ook betalen thanks |
|
||||
|
||||
ja het probleem is natuurlijk dat er maar 1 per persoon is enzo
|
|
|||
|
|||
Heb ook ng niets gehoord van de Switch shop waar ik al eerste had gereserveerd,
blijkbaar duurt het bij hen langer om voorraad te krijgen dan in en gewone Mobistar Shop
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb gister een 16GB zwart besteld, wachtlijst van 10 mensen en binnen een week kan ik hem ophalen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoe hebben jullie besteld? via mail of per telefoon? Hebben jullie misschien een link? Alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
Bij Switch op de website besteld en bij Mobistar Antwerpen per telefoon.
|
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels ook bij switch gereserveerd. Eerder vandaag gebeld maar kon dus alleen maar via de website.
Morgen vanaf 10 uur maar weer gaan bellen, maar toch vind ik het maar vaag dat er nergens opgenomen wordt. Alleen in Mol, maar daar krijg ik de hele tijd Mobistar Center Mol, op dit moment is het te druk om de telefoon op te nemen, probeert u het later nog eens. En dat dan van 10 uur smorgens om het half uur tot 6 uur savonds. Ik ga morgen sowieso anoniem bellen, dat ze iig niet zien dat ik met nederlands nummer bel, misschien dat dat helpt... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Apple reseller Aalst (lab9.be) heb ik hem besteld... En ik kom uit NL.. Moest een voorschot betalen van 100 euro. Wacht tijd daar was tussen 2 a 3 weken...
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|