[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Tha jimsta mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen welke transportfirma Mobistar gebruikt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tha jimsta mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen welke transportfirma Mobistar gebruikt?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn 3G werd geleverd door KDL-Trans. De dag voor de levering werd ik opgebeld wanneer de iPhone geleverd mocht worden.De dag nadien rond de middag werd het pakketje afgeleverd.
|
|
|||
|
|||
ik vernam dat de voorraden in nederland aantrekken, hoe staat het in belgie?
|
|
|||
|
|||
inderdaad bij mij was het ook KDL - trans die mijn iphone geleverd heeft
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand toevallig al een telefoon geleverd gekregen van Maes NV?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Die hadden een extreem hoge levertijd zeiden ze aan de telefoon. Ik moest over 2 weken nog maar eens terugbellen of ik al op de lijst kon. Wel aardige mensen overigens Iedereen trouwens *Fingers Crossed* dat mijn iPhone morgen binnenkomt a.u.b. |
|
||||
|
||||
Zijn er nog mensen die hun iPhone inmiddels geleverd hebben gekregen van de Mobistar Centers ?
Ik kan het niet geloven dat ze in 1 week niet 7 iPhones binnenkrijgen. Volgens mij is het inderdaad zo dat de belgen voorrang krijgen. |
|
||||
|
||||
Kdenk dat niet alleen de Nederlanders aant wachte zijn op hun Iphone in België, ook de Belgen krijgen ze niet makkelijk te pakke. Ben nu ook al anderhalve week aant wachte op een 8GB, die normaal sneller verkrijgbaar is.
|
|
||||
|
||||
Ja, toen ik hem vorige week dinsdag bestelde zei de beste man tegen me "dan heb je hem waarschijnlijk deze week nog wel"... maar we zijn nu dus ongeveer anderhalve week verder en hij is er nog niet.
En helaas beschik ik niet over engelengeduld |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kheb die vorige week dinsdag besteld in Hasselt en nog niks gehoord |
|
||||
|
||||
Ik in Mechelen.
De mensen daar zijn opzich wel behulpzaam, en het zal waarschijnlijk ook niet aan hun liggen dat het langer duurt. Maarja Ik wil er één hebben, het liefst vandaag nog |
|
|||
|
|||
Same here, vorige week maandag besteld en ik zou hem die zelfde week nog hebben. Inmiddels al weer bijna 2 weken later ...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Toch vreemd eigenlijk ... omdat je juist de laatste dagen hoort dat de voorraden aan beginnen te trekken overal.
Ik heb nu misschien een adres gevonden waar ik er alsnog 1 kan halen en wellicht dat hij er nog wel meer heeft. Zodra ik iets weet zal ik jullie op de hoogte stellen. |
|
||||
|
||||
Ma ik had hem vorige week dinsdag al kunne hebbe, ma had weer pech hé. Khad me eerst ingeschreve bij een Mobistar Center in Heusden, ma ik zag niet hoeveelste ik was dus ik d8 dat da nog lang ging dure. Daarom ben ik maar ene gaan reservere met voorschot in Hasselt en die garandeerde me dak die dan deze week had. Maar toen enkele uren nadat ik die gereserveerd had, krijg ik een telefoon van die van heusden om te zeggen dat de nieuwe voorraad binnen was en dat ik er ene kon komen halen
Kvoelde me erna wel nie goed door da geval, mja kunt er niks meer aan verandere |
|
||||
|
||||
Dan was de keus voor mij toch niet zo moeilijk geweest
Dan had ik die ene opgehaald en lekker gaan gebruiken, en als die andere binnen was ophalen en maar op marktplaats slingeren met een klein beetje winst. Dilemma opgelost |
|
||||
|
||||
Jah da was ook een mogelijkheid, khad da ook voorgesteld aan mn ouders, ma die hadde me da afgerade
|
|
||||
|
||||
je moet ook niet naar je ouders luisteren !
|
|
||||
|
||||
Wel als mn pa zelfstandige is en dak die op de zaak koop
|
|
||||
|
||||
Hehe, dat veranderd de zaak inderdaad ja
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|