[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door VisionRoy Ik heb zojuist nieuws gekregen ... Ik mag morgen mijn iPhone op gaan halen ! waar en wanneer besteld ? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als er nog mensen zijn met een dubbele reservering neem ik hem graag over.
|
|
|||
|
|||
zo te horen zijn er vandaag leveringen binnegekomen. ik ga Lab 9 even bellen.
EDIT: Nee nog geen levering gehad. Laatst gewijzigd door Bomans; 13-08-08 om 13:50. Reden: edit-knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag te horen gekregen dat me iPhone(16GB zwart) binnen is gekomen.
ik heb 2 weken moeten wachten bij mobistar Wijnegem. Laatst gewijzigd door vwfr; 13-08-08 om 14:43. |
|
|||
|
|||
waarom vertellen die mij altijd dat je die niet kan reserveren maar ze hebben wel een wachtlijst...
|
|
|||
|
|||
Omdat je een Nederlander bent.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben ook Nederlander |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ben er altijd echt geweest want bellen met die winkels kom ik nooit door. die hebben geen continu-open-lijn (wie het niet snapt: belspelletjes) blijkt
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat iedereen gewoon nog even een paar dagen geduld moet hebben.
Zover ik op t moment vermoed zijn de nieuwe leveringen weer begonnen, en dat wil dus zeggen dat de nieuwe transporteur van Mobistar aan het werk is gegaan. Dat zal dus hoogstwaarschijnlijk ook betekenen dat er nu betere en meer leveringen gaan komen. |
|
|||
|
|||
Mijne net gaan halen in Sint-Truiden. 16GB Wit ! Lekker !!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat is ongeveer de gemiddelde wachttijd geweest bij Lab9 voor de mensen die er al een gekregen hebben?
|
|
|||
|
|||
Mijn vrouw haar witte 16GB iPhone lag vandaag klaar bij Mobistar in Mortstel. Ongeveer 2 weken geleden besteld (met voorschot).
Ben ik blij zeg, net op tijd voor moederdag |
|
||||
|
||||
Lol, das waar ja ... das in belgië op 15 Augustus he
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ze heeft hem nu al gekregen, LOL Werkt prima met haar proximus kaart. Meteen ge-upgrade van firmware 2.0 naar 2.0.1 (originele versie van Apple). Duurde ongeveer 5 minuten en werkt perfect! Nu gaan we het nieuwe AppStore game "BattleAtSea" eens uitproberen in multiplayer mode over de WLAN thuis Laatst gewijzigd door fico99; 13-08-08 om 23:21. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|