[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds net ook een 8gig. toestel. Gewoon via een particulier die hem gekocht had in een mobistar winkel maar niet kon wennen aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds net ook een 8gig. toestel. Gewoon via een particulier die hem gekocht had in een mobistar winkel maar niet kon wennen aan het touchscreen.
Geluk is aan mijn zijde. topapparaat. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar die van Mobistar wil ik ook hebben dus maandag ga ik bellen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer die niet voor jou is, is het goed maar wanneer iemand er al eentje heeft en er dan nog een gaat halen terwijl er schaarste is (vaak met de bedoeling om die dan voor 200euro meer op MP te zetten) vind ik dat niet erg leuk |
|
|||
|
|||
Dit klinkt al een stuk beter dan dat ik een apparaat afpak van iemand
|
|
|||
|
|||
misschien heb ik er eentje vanmiddag
een mobistar center had nog een reservering voor een 8Gb liggen maar daar was geen voorschot voor betaald en wanneer die niet voor 12uur afgehaald zou worden mocht ik die wel hebben |
|
|||
|
|||
Ik zit komend weekend in Belgie...in de provincies Luik en Luxemburg. Wat zijn mijn opties en/of kansen om eventueel een iphone te bemachtigen? Telefonisch reserveren kan niet heb ik begrepen? Is er een kans dat ze op voorraad zijn? Mijn voorkeur gaat naar de 16gb maar 8 neem ik ook voor lief.
|
|
|||
|
|||
Je kan hopen dat ze deze week weer geleverd krijgen
vorige week hadden veel winkelspplotseling tegelijk weer een aantal ter beschikking die je gewoon mee kon nemen. |
|
|||
|
|||
Ok. Dan gaan we er opde gok heen. Ik zit in Houffalize, dan rijd ik wel naar Luik. Daar zitten de meeste winkels geconcentreerd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
beter eens wat winkels zoeken in kleinere steden of gemeente. ga je meer kans maken dat ze erop voorraad hebben
|
|||
|
|||
Ja dat is ook weer zo...ik kan ± 11 winkels pakken ten Noorden richting Luik, waar de vraag dus misschien groter is ja maar het aantal winkels ook.
Of ik kan 5 winkels pakken ten zuiden van Houffalize. Waar de vraag allicht kleiner is maar het aantal winkels ook . |
|
|||
|
|||
Kan ik ook gewoon naar Antwerpen bellen en vragen of ze de iPhone opsturen?
Of doen ze dat niet, wat denken jullie? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus lijkt mij niet. |
|
|||
|
|||
bij sands.be kan je hem gewoon via internet reservern
ook van uit nederland. alleen de levertijd was onbekend |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone bij lab9.nl besteld. Sta nu op wacht nummer 23 vorige week stond ik op 30. Heb mijne gereserveerd op 28 juli.
Lab9 is een apple Reseller |
|
|||
|
|||
@turquise: My God. Dat gaat reteslow, zeg. Ik ben vanaf 4 augustus bij hun bezig en ik krijg steeds hetzelfde antwoord:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij Sands staan er ongeveer 450 mensen op de lijst dat kan dus wel ff duren. Daar komt bij dat ze de afgelopen maand ca. 50 Iphones (totaal) hebben ontvangen.
|
|
|||
|
|||
ik wacht het lekker rustig af... ga eerst nogop vakantie, dus daarna zie ik hem wel...
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|