[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Lekkere flame Nergens voor nodig lijkt me, maar goed. Ben benieuwd of je nog iets tegenkomt. Waar ergens in Belgie ga je kijken? Antwerpen? Limburg? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lekkere flame Nergens voor nodig lijkt me, maar goed.
Ben benieuwd of je nog iets tegenkomt. Waar ergens in Belgie ga je kijken? Antwerpen? Limburg? Vlaams Brabant? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik denk dat ik maar eens begin in antwerpen heb inprincipe wel wat financiele ruimte dus hoop er een stuk of 5 mee te nemen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Omdat je zegt ik denk dat ik morgen maar eens een ritje naar België ga maken, als je al een afspraak had o.i.d. zou je dus zeker weten zijn gegaan. Dat suggereerd dus dat je speciaal voor de Iphone naar België gaat. Maar goed maakt mij niet uit voor de rest, gaat er mij om dat mensen wel heel makkelijk iets vragen zonder eerst een even te lezen/zoeken. Maar evengoed succes met zoeken naar een Iphone ik hoop dat je er 1 kan vinden lekkere drollie (dat mag toch wel is aardig bedoeld). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan hem ook op ebay zwieren en er € 850 voor krijgen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Enfin, iemand nog geluk gehad vandaag in Belgie? .. vroeg me ook af wat de productie week is van de gekochte telefoons vanaf vandaag. |
|
|||
|
|||
Ik heb er vandaag nochtans eentje zien aflopen voor 800 + (meerdere zelfs). Er is zelfs een 16GB verkocht voor 1500euro??? Geloof ik precies niet veel van, maw waarschijnlijk een koper die op zichzelf biedt.
|
|||
|
|||
Je ziet ze ook niet verkocht worden voor die prijzen omdat het contact allemaal per mail gaat en niet met biedingen. Ik kan er zo al 2 kwijt als ik zou willen, ze zijn nogal gewillig !
|
|
|||
|
|||
Gister ook maar een 16 gig laten reserveren in Sint-Truiden, over 3 weken zou ik in het bezit zijn
|
|
|||
|
|||
Heb het ook nog even rondgevraagd, maar voorraden zijn er nog niet.
Je kunt je via switch.be wel op de lijst laten zetten. Geen tel.nr. invoeren en ergens een Belgisch adres vandaan halen (wittegids.be) en dan sturen ze je wel een mailtje... hopelijk... |
|
|||
|
|||
Ik ga binnenkort toch maar eens langs winkels in BE, ik wacht nu al een maand op mijn iPhone (gereserveerd bij 2 vestigingen) en volgens mij kan het nog heel lang duren als ik blijf wachten...
|
|
|||
|
|||
Ben je NL'er?
Als ze dat in de smiezen hebben, wordt je nogal eens teruggezet naar achter op de lijst. Begrijpelijk, want je neemt geen abo, zult niet prepaid bij ze gaan bellen en volgens hen maken ze dan maar 5,- winst op die transactie... |
|
||||
|
||||
Iemand die naar Belgie gaat en veel telefoons meeneemt, ik ben bereid een 16gig zwart van iemand over te nemen, ben nog steeds hevig op zoek, zonder succes,
Stuur me anders een bericht, trouwens begint die voorraad al bij te komen of wat? Apple had de productie toch hoger gezet? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus die extra productie zal niet snel Belgie uit de wachtlijsten helpen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik bedoelde meer om langs andere winkels te gaan in omgeving Antwerpen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Al is 52e weer minder natuurlijk... |
|
|||
|
|||
heb op 23 juli bij maes in herentals en turnhout gereserveerd. ik heb gisteren geverifieerd wat de stand van zaken was, beetje beleefd zijn, et voila, elfde op de lijst...
|
|
|||
|
|||
Ik heb een zwarte 16GB gereserveerd in Tongeren. Ik mag hem gaan ophalen, maar heb hem zelf voorlopig niet nodig. Iemand die hem wilt gaan ophalen in mijn plaats? Hij moet wel ten laatste morgen opgehaald worden!
Laatst gewijzigd door Londonforever; 22-08-08 om 13:04. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|