[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag een email gehad van Mobistar Center Mol dat ik mijn witte 16Gb kan komen ophalen. 26 juli gereserveerd en direct 100 euro aanbetaald. Aankomend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vandaag een email gehad van Mobistar Center Mol dat ik mijn witte 16Gb kan komen ophalen. 26 juli gereserveerd en direct 100 euro aanbetaald. Aankomend weekeinde ophalen is geen probleem dus zaterdag voor mij een ritje België
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb Mol deze middag nog gebeld, alles uitverkocht! Je mag dus van geluk spreken ;-)
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Was ook verbaast dat ineens er een mail van Mobistar Mol in mijn postbakje lag. Had al 2x maal gevraagd om een ontvangstbevestiging voor mijn gestorte 100 euro, waar ik geen reactie op heb mogen ontvangen. En dan zomaar uit het niets wel een mail dat mijn gereserveerde 16gb klaar ligt. Ach ja, ik heb mazzel denk ik ... maar als ze echt een first in first out lijst hebben, bied dat perspectief voor anderen die ook de 26e of kort daarop een toestel hebben besteld.
|
|
|||
|
|||
Zaterdag 2 augustus in Mol witte Iphone gereserveerd met 100,- Euro aanbetaling.
Mailtje op 19 augustus dat de Iphone binnen is. Direct opgehaald en zelf via Itunes geactiveerd met nederlandse KPN sim. Lijkt allemaal zonder problemen te werken. |
|
|||
|
|||
Gisteren in Lommel geluk gehad; 16GB (wit) was binnen, en navragen wat met mijn originele reservering mis was, kreeg ik de witte mee. Hoera! Verder geen enkel toestel op voorraad aldaar.
|
|
|||
|
|||
Welke prductieweek heeft jouw toestel? ben even benieuwd omdat ik de mijne pas zaterdag ga halen en wij beide op dezelfde dag bericht hebben ontvangen dat onze telefoon af te halen is.
|
|
|||
|
|||
iMikey: waar zie je dat aan? De mijne (gisteren uit doos) had nog fw 2.0, als dat iets zegt...
|
|
|||
|
|||
vierde en vijfde cijfer van het serienummer kijken
|
|
|||
|
|||
dat is 28 hier
|
|
|||
|
|||
Heb er net weer ene gescoord in het Mobistar Center van Evere. Heb een 16Gb zwart meegenomen.
Volgens de dame was er net een hele lading binnen gekomen en had ze voorlopig voldoende vooraad 8G, 16Gb zwart en wit. Dus als je als Nederlander op zoek bent, Evere is the place to go. (Belgen natuurlijk ook) Het is wel iets verder dan Antwerpen maar je bent er vrij zeker vandaag. |
|
|||
|
|||
Dat ligt toch eerder tegen brussel aan of is dit niet zo?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kansloos dit, nergens nemen ze de telefoon op, en als ze 'm opnemen dan krijg je de mededeling dat je ongeveer 3 a 4 weken moet wachten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog een witte 16GB gevonden, mensen die interesse hebben mogen PM'en!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bellen heeft mijn inziens ook weinig zin.
Ik was daar vanmiddag om 12u en er stonden nog 2 mensen voor mij te activeren. Dus ze waren echt pas binnen. Wou jullie gewoon informeren, meer kan ik niet doen. Hier in de buurt zijn wel een aantal winkels, Kraainem, Vilvoorde, Evere, Sint-pieters-Woluwe, Sint-Lambrechts-Woluwe (er zijn er daar 2) dus je doet geen ommetje voor slechts 1 winkel. En in Mechelen kan je ook terecht als je dan op terug weg bent. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|