[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pwain Ik heb nog een witte 16GB versie liggen. Volledig nieuw...plastiekje zit nog rond de verpakking. De hoogste bieder maakt dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
weer een witte
heb voor mijn broer vandaag een witte Iphone gehaald bij LAB 9 deze had ik besteld 25 aug via de website moest eigenlijk 100 euro reservering betalen maar heb dit niet gedaan
dus als je het een beetje goed aanpakt in belgie dan heb je er zo een aantal dit was de 4e die ik gehaald heb binnen 4 weken
|
|||
|
|||
Gister in Mol bij Mobistar een 8gb gehaald. Ze hadden er nu nog 1 en nog een 16gb witte.
|
|
|||
|
|||
Vandaag had ik een dagje iPhone zoeken gepland. Tomtom volgeladen met Mobistar adressen. Eerste stop was in Lommel (net over de grens), en meteen raak! Zelf een zwarte 16Gb gekocht, mijn vriendin de witte 16 Gb.
Helemaal top. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ben nog steeds opzoek naar een witte 16GB... kan hem nergens vinden
en hier lees ik dat mensen ze ze gewoon ophalen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoals een paar posts eerder op deze discussie ging ik hiermee een iPhoneclubber gelukkig mee maken. Het hoogste bod heeft (uiteraard) gewonnen. Er waren twee kandidaten met hetzelfde bod. Dus de eerste had geluk. Op aanvraag van de gelukkige blijft hij anoniem. Ik kan wel zeggen dat er vandaag één Nederlander gelukkiger geworden is. Voor degene die denken dat ik hiermee woekerwinsten heb gemaakt moet ik teleurstellen. Het bod was gewoon zeer aanvaardbaar en dekte enkel mijn benzinekosten, parkeerticket,... Kortom ik ben er niet rijk van geworden. Toch blijf ik bij mij stelling dat Mobistar *niet* aan koppelverkoop doet! Ik heb ondertussen sinds de lancering 4 iPhones (alle 16GB!) kunnen scoren zonder abbo!!! Steeds duidelijk gezegd dat ik geen abbo wens en gewoon de doos kom ophalen. |
|
|||
|
|||
Vandaag ben ik de trotse eigenaar geworden van een iphone 3G 16Gb wit. deze heb ik aangeschaft in het Mobistar Centrum van Herentals. Ik had geluk aangezien dit toestel het laatste was dat ze in stock hadden. de verkoper kon mij niet zeggen wanneer en hoeveel toestellen er terug zouden binnenkomen.
|
|
|||
|
|||
Ik kan binnenkort een legale Iphone 3g kopen bij mobistar in Belgie, nou vertelde de verkoper mij dat hij alleen werkt ( unlocked ) met een abbonement van een Belgische maatschappij, ik ben zelf nederlander en heb een nederlands vodafone abbonement.
Kan iemand mij vertellen of dit verhaal klopt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ondanks de wilde verhalen en noem maar op...Elke Belgische iPhone kan je gebruiken met eender welke SIM kaart. Dus in jouw geval werkt het perfect! Laat die verkoper maar zijn verhaaltjes vertellen. Koop gewoon het toestel en beleef er het plezier van met jouw vodafone kaartje |
|
|||
|
|||
Citaat:
en dan krijg je zoiets van... Koppelverkoop is in België met de wet verboden, maar ze proberen toch om je een abo te verkopen.. |
|
|||
|
|||
sorry hoor maar als er in de eerste weken echt een tekort is dan vind ik het normaal dat hun eigen klanten voorrang krijgen.
Voorrang geven is niet hetzelfde als koppelverkoop! Jij krijgt tenslotte je iPhone toch ook! Alleen moet je er iets langer voor wachten. Je jan het dus nog altijd kopen. Tussen haakjes: ik heb al 4 iPhones kunnen scoren in nogmaals 4 verschillende mobistar dealers. Telkens heb ik duidelijk gezegd dat ik geen interesse heb in een abbo. Dus als ik dit kan waarom een ander niet? Je moet soms wel eens van die luie zetel komen hé |
|
||||
|
||||
Zo te zien hebben veel mensen geluk met even Belgie rijden en er 1 ophalen.
Iemand die tegen aanbetaling voor mij wil gaan en komt brengen?? PM me |
|
|||
|
|||
Citaat:
volgens mij ben je dan veel goedkoper uit als je zelf een trein/autorit naar belgie maakt |
|
||||
|
||||
Ja klopt, maar kan de tijd en moeite ervoor niet opbrengen, ik weet dat ik dan diep moet tasten maargoed dat moet dan maar, ik zou graag van mensen willen horen hoeveel ze willen, wel even via PM want dit is off.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mocht er iemand vanuit regio Rotterdam naar Belgie op en neer rijden: dan sluit ik me bij bovenstaande persoon aan...
|
|
|||
|
|||
***edit***
Laatst gewijzigd door ipodpino; 25-08-08 om 22:03. Reden: operdepop |
|
|||
|
|||
heb de mijne ook na 11dagen wachten mobistar sint-niklaas
|
|
|||
|
|||
[h1]Belgische bond dient klacht in tegen iPhone[/h1]
zaterdag 23 augustus 2008 | 14:55 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 23 augustus 2008 | 14:58 [SIZE=1]Tekstgrootte [/SIZE][SIZE=1][/SIZE][SIZE=1][/SIZE] RIJSWIJK (ANP) - De Belgische consumentenbond Test-Aankoop heeft een klacht ingediend tegen het product iPhone 3G. Dat schrijft De Morgen zaterdag. Volgens Test-Aankoop is er sprake van valse schaarste en koppelverkoop. Fabrikant Apple en telecomaanbieder Mobistar, die als enige het product in België mag verkopen, hebben de klant misleid door te weinig iPhones G3 op voorraad te hebben in verhouding tot het aantal geïnteresseerden, meent de bond. Ook zouden gebruikers van de iPhone regelmatig op ongewenste of onbekende opties en andere 'kleine lettertjes' stuiten die de rekening opdrijven. Omdat het voor Test-Aankoop niet duidelijk is waar en in welke mate Appele dan wel Mobistar in de fout is gegaan, is de klacht niet gericht tegen tegen de fabrikant en de telcomaanbieder, maar tegen het product zelf. Het is aan Belgische overheidsinstanties om uit te maken wie waar in de fout is gegaan, aldus Test-Aankoop. Zo zie je maar weer, wacht ook al sinds 24 juli en heb nog steeds niets gehoord! |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|