[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed nieuws!! Ik ben gister naar belgie gerede, wat van die mobistar winkels in de tom tom geladen en rijden maar. Zo'n 500 kilometer later ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goed nieuws!! Ik ben gister naar belgie gerede, wat van die mobistar winkels in de tom tom geladen en rijden maar. Zo'n 500 kilometer later en ik zit weer thuis met een zwarte iphone "16 Gigger". Mochten er nog mensen in de auto willen stappen en naar belgie rijden, mijn tip.
Bel eerst even dat je bij een mobistar winkel een dorp verderop staat en dat je van hun de tip kreeg om naar een ander dorp te bellen. Ze zijn dan veel happiger. Er waren gister middag nog een aantal iPhones in het mobicentre Aalschot, echter alleen 16 gb. Off topic: is het normaal dat de signaal sterkte op het vodafone netwerk volgens het tekentje boven in, achteruit loopt als je de telefoon "ontwaakt"? Als je hem net ontwaakt is het vol 3g, na 10 sec is het 1 streepje normaal. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heeft er hier al iemand een iphone geleverd gekregen via de apple Reseller SWITCH. Dat duurd daar blijkbaar heeeeel lang
Ik heb daar een bestelling voor een witte iphone lopen vanaf 5 augustus |
|
|||
|
|||
Ik wacht dik drie weken op Lab9. Ze zeggen dat het nog wel weken kan duren. Niks aan te doen vrees ik.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb hem bij Switch op 24 juli besteld en ook nog niets gehoord, zal denk ik nog wel even duren. Kwam net bij de mediamarkt hier in Middelburg en daar liggen ca. 10 Iphones gewoon in de vitrine. Het blijft vreemd dat ze hier al volop verkrijgbaar zijn en in België nog steeds niet. |
|
|||
|
|||
Zou het een probleem zijn om bij Lab 9 een bestelling te annuleren en het voorschot van 100 euro terug te krijgen? Of wil iemand mijn bestelling over nemen voor een witte 16 gb sta 11ste op de lijst.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is geen probleem, alleen krijg je de 100 euro terug in de vorm van waardebonnen, omdat ze geen geld terugstorten...
|
|
|||
|
|||
dan bij deze wil iemand mijn bestelling overnemen want aan waarde bonnen heb ik niks
|
|
|||
|
|||
Dat wil ik wel. Zie pm.
|
|
|||
|
|||
Heeft niet nog iemand een zwarte iPhone 16GB besteld die ik kan overnemen?
|
|
|||
|
|||
Vandaag door mobistar in Lier gebeld en ja hoor hij is binnen!!! Vorige week gereserveerd en nu al in huis helemaal top!!!!!
suc6 voor die gene die nog nix hebben |
|
|||
|
|||
Kan je als Nederlander ook bij mobistar bestellen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag een paar mensen blij gemaakt met belgische exemplaartjes, morgen ga ik waarschijnlijk voor de laatste keer. Dus mochten er mensen zijn die willen, graag PM voor morgenochtend 8.00!!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zou er graag een willen. Ik weet alleen niet wat MP is, ik neem aan dat het een privébericht sturen is ofzoiets, maar uw mailbox zit vol, ik kan mijn bericht niet sturen.
|
|
|||
|
|||
IpodPino mij heb je ook blij gemaakt ik verwacht hem vrijdag zou je trouwens even willen reageren op me email.
Groetjes (die uit limburg) |
|
|||
|
|||
IpodPino, mij zou je zeer blij maken met een iphone. Echter zit je PM box vol voor een PM hier.
Heb je een mail adres misschien? |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|