[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) volgensmij heb ik ipodpino's laatste witte gekocht vandaag zeker keurig geholpen, en via zijn notebook (omdat me macbook niet online wou bij hem) gelijk geactiveerd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
volgensmij heb ik ipodpino's laatste witte gekocht vandaag
zeker keurig geholpen, en via zijn notebook (omdat me macbook niet online wou bij hem) gelijk geactiveerd, dus ik kon direct lekker aan de gang met me Vodafone sim Perfect en met bon uit belgie keurig erbij, |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Okay, ik ben officieel jaloers nu!
|
|
||||
|
||||
Ik wacht nu al sinds 11 juli op een 16 GB iphone...
Gereserveerd in kapellen maar ze zeggen dat ze al 7 weken NIETS hebben binnen gekregen. waarom zou mobi* dat doen ? |
|
|||
|
|||
Ik begrijp jullie toch niet echt, ik heb daarstraks gewoon even de mobistar centers van oostvlaanderen en limburg afgeprint (die van antwerpen zijn allemaal zonder iphone stock). Bij de 6e die ik belde (Zottegem) was er een iPhone black 16GB in stock, en die staat hier nu naast mij te updaten . Wat ik nog tegengekomen ben zijn Witte 16GB en 8GB versies. Doe gewoon is moeite om wat winkels af te bellen die niet rond Antwerpen liggen, want daar zijn de Nederlanders als gaan plunderen ). Happy hunting!
|
|
|||
|
|||
Ik ga binnenkort een rondje doen in Kapellen, Mortsel, Wijnegem, Turnhout, Mol en Wilrijk, weten jullie of er op dit moment of binnen een paar dagen voorraad is?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Andere in omgeving antwerpen maken ook minder kans... zie reacties hier boven Mvg Laatst gewijzigd door Jenz; 30-08-08 om 21:12. Reden: Spelfout |
|
|||
|
|||
Het is heel simpel (ik ben 'n belg en heb er heel wat afgebeld, 10tallen): Antwerpen: nee, Oostvlaanderen, misschien Aalst (die namen niet op). Westvlaanderen: volgens mij nog maagdelijk, limburg, ik zou het niet weten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het is algemeen geweten dat de provincie Antwerpen niet de beste is om iPhones te kopen. Je moet ook niet vergeten dat zo goed als geen winkels deze week ook maar één levering hebben gehad dus ik denk dat volgende week "een drukke week" wordt.
|
|||
|
|||
ik heb de mijne dankje iPod pino (vanaf me iPhone)
|
|
|||
|
|||
Waar heeft Pino de iPhone's gevonden? In welke steden/dorpen bedoel ik dan
|
|
|||
|
|||
Wat anderen ook al aangeven: zoek niet in de omgeving Antwerpen. Meer kans zul je hebben in Vlaams Limburg, heb al van diverse forumleden gelezen dat ze daar een iPhone hebben gevonden. Inclusief mijzelf trouwens, ik had beet in Lommel (direct over de grens bij Eindhoven), zowel een witte als een zwarte 16GB kunnen kopen.
|
|
|||
|
|||
mobistar center in sint-joris-winge (gouden kruispunt) daar is de wachttijd niet zo lang, kheb daar 2 weken moeten wachten op witte 16 gig, 8 gig is daar normaal gezien nog veel sneller te krijgen.grtz
|
|
||||
|
||||
Antwerpen helemaal leeg dus,
Als iemand nog van plan is om ergens deze week naar belgie te gaan, PM me dan please! |
|
|||
|
|||
Zelfde bevindingen hier, gewoon buiten Antwerpen zoeken. Ik belde Aarschot en gelijk raak (zwart, 16gb).
|
|
|||
|
|||
Aarschot neemt momenteel alleen nog maar reserveringen aan als er minstens €100 vooruit betaald wordt. Voor Nederlanders is dit dus geen goede optie!
|
|
|||
|
|||
Vrijdag een witte 16Gb opgehaald in Wijnegem, nadat ik twee weken daarvoor
een aanbetaling had gedaan. Ik stond ook nog op de lijst in Kapellen, nu al 7 weken, maar daar komt volgens mij niets meer van terecht. En nu lekker spelen! |
|
|||
|
|||
Iemand enig idee wanneer deze week een lading iphones binnenkomt?
Grtz |
|
|||
|
|||
Daar heb ik ook wel interesse in! Ik zoek nu al zoooo lang naar een zwarte 16GB...
|
|
|||
|
|||
mij hebben ze in 2 mobistar centers gezegd dat ze woensdag nieuwe verwachten, succes
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|