[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gdekker Waar had je hem gereserveerd? Lab9 in Aalst? Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jenz Kapellen Dat weet ik niet, Ze hadden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
yihaaaaa! Juist mijn iPhone gaan halen bin mobistar antwerpen. Na 6weken wachten. Wat web toestel
|
|
|||
|
|||
Wanneer had je hem gereserveerd?
|
|
|||
|
|||
23juli heb ik gereserveerd
|
|
|||
|
|||
Oke mooi, ik heb hem op 28 juli gereserveerd. Ben jij trouwens Nederlander en hoeveelste stond je op de lijst?
|
|
|||
|
|||
Ik ben belg en stond sinds vorige week op de eerste plaats.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De verkoper bij mij zei helemaal niks over dat de iPhone 3G niet zou kunnen werken in NL. Hij scande de iPhone en IMEI adres en dat was het. En betalen natuurlijk . Voor de rest wenste hij mij veel plezier ermee.
|
|||
|
|||
Ik moet nog steeds een 8GB (liefst 2) hebben. Als ik een winkel weet in België (waar dan ook) rij ik er morgen of zaterdag gelijk naartoe!
|
|
|||
|
|||
is er rond brussel wat te vinden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2 zul je er niet meekrijgen vrees ik! Mobistar zit nog zeker 3 tot 4 weken met een wekelijkse levering voor ze altijd een voorraad hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mobistar Kapellen, nummer 45 ofzo. Met andere woorden, schiet niet echt op op deze manier...... |
|
|||
|
|||
iemand nog iets gehoord van leveringen?
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met de wacht tijd bij een Mobistar Shop in Hasselt? Heb 2 weken geleden 1 gereserveerd, en ben wel benieuwd hoelang ik ongeveer moet wachten Zeiden namelijk dat het 2 tot 3 weken zou gaan duren.
Gaat om een 8GB versie. |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag een zwarte iPhone 16 gb besteld in Mobistar Lier.
Het is wel een maand wachten maar dat maakt mij niet zoveel uit. Er is helemaal geen haast bij. |
|
||||
|
||||
Dit is de tweede keer dat ik naar mol ben gereden eerste keer 3 dagen gewacht en vandaag kon ik kiezen een witte of zwarte 16 gb heb een witte gekocht. Had beide op voorraad en 8gb 1 week levertijd.
|
|
|||
|
|||
Hij is nu weer tijdelijk beschikbaar op de website van mobistar
Woon je in belgie of heb je iemand met een belgisch adres wees er dus snel bij |
|
|||
|
|||
17 augustus besteld, en vanochtend bericht dat ik 51e sta op de wachtlijst bij Lab 9 te Aalst. (16Gb zwart)
|
|
|||
|
|||
zoals bgordijn al schreef: op mobistar.be is ie er weer: hier de email:
De iPhone3G weer in voorraad online. Haast je ! Beste vlees91, Zoals gevraagd, verwittigen (mooi woord, he ) wij je dat de iPhone3G nu weer in voorraad is via de online shop van Mobistar ! Slechts enkele iPhones … Haast je en bestel online ! Indien het je niet lukt om dit weekend je iPhone3G te bestellen, weet dan dat op maandag 8 september en dinsdag 9 september onze voorraad opnieuw zal aangevuld worden. Vergeet dus zeker niet onze website regelmatig opnieuw te bezoeken. Veel geluk ! Het Mobistar-team [FONT=Arial] De iPhone3G in detail ontdekken ? Dat kan nu, dankzij Mobistar.[/FONT] |
|
||||
|
||||
Je dient blijkbaar het volledige bedrag vooruit te betalen zonder dat je iets weet over de leveringstermijn.
Laatst gewijzigd door etienne; 05-09-08 om 21:07. |
|
|||
|
|||
gescoord
Ben vandaag voor het eerst naar België gereden omdat ik daar moest zijn, en zowaar gelijk raak in Mol . Ze hadden daar op dat moment (11 uur) 2 zwarte 16gb en meerder witte. Ik nam een zwarte en een klant na mij ook, dus die zijn weg
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|