[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft iemand enig idee hoe het er met de voorraad in Turnhout voor staat?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heeft iemand enig idee hoe het er met de voorraad in Turnhout voor staat?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je moet ook niet in Antwerpen zelf reserveren (denk aan de kleine dorpjes erom heen). En als je een maand moet wachten wil het niet gelijk zeggen dat belgen worden voorgetrokken op Nederlanders !
|
|
|||
|
|||
Uiteindelijk zal je wel een iPhone vinden. Ik heb ook twee maanden moeten wachten op mijn zwarte 16GB.
|
|
|||
|
|||
Heb dan ook eindelijk een iPhone (zwarte 16GB). Was pas dinsdag voor het eerst op zoek geweest, gisteren dan paar Mobistarwinkels afgebeld en had er in Mol eentje op zij kunnen laten leggen tot vandaag. Terwijl ik mijne afhaalde, kwam er nog een Nederlander zijn 16GB halen, ze blijken daar dus redelijk op voorraad te zijn .
Verkoop zelf ging zeer vlotjes. Unbricken, nodige uitleg over het toestel,... Ze hebben mij geen seconde geprobeerd een abonnement aan te smeren. Integendeel, toen bleek dat mijn PayAndGo-simcard mss wat te oud was om optimaal te kunnen werken, gaven ze mij de tip van gewoon ff bij de Proximuswinkel in dezelfde straat langs te gaan Toestel zelf werkt beter dan verwacht, de touch-interface werkt zo zalig Morgen maar meteen de firmware updaten, en vervolgens m'n muziekcollectie maar eens uploaden. En dit weekend ook maar eens een hoesje zoeken zodat ik hem zorgeloos kan wegsteken. |
|
||||
|
||||
La Louviere had er afgelopen zaterdag 10 zwarte op voorraad.
Een aardige jongen heeft er daar 1 voor me opgepikt. |
|
|||
|
|||
Klopt, ben vandaag nog gebeld door een verkoper uit Mol die zou mij nog even terugbellen over de bevestiging van een zwarte 16GB Iphone. Ze hebben ze er in ieder geval daar nog staan. En in Antwerpen centrum doen ze nogal moeilijk. Daar wilde een medewerker helemaal niks kwijt over de voorraad en aan terugbellen doen ze ook niet. Maar in omstreken van Antwerpen heb je een goede kans er een weg te laten leggen. Als ze er geen op voorraad hebben, dan vraag je of ze je willen terugbellen, nadat iemand anders afgehaakt heeft.
|
|||
|
|||
iemand enig idee hoelang het ongeveer zal duren bij lab9 in aalst? Ze willen geen uitspraak doen hoeveel mensen er op de lijst staan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil binnenkort ook een Belgisch toestel aanschaffen als Nederlander. Klopt het dat deze toestellen simlockvrij zijn en ik er dus zo mijn Vodafone simkaart in kan drukken? En daarnaast gewoon via itunes kan updaten zonder jailbreaken enz enz?
|
|
||||
|
||||
Dat klopt.
Is al meermaals besproken trouwens. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mmm...kijk wil graag zo'n toestel, en ben dan ook best bereid om te wachten en een aanbetaling te doen, alleen heb geen zin om 10 weken te wachten of om nr 500 op de lijst te zijn. Misschien dan toch maar bij Maes. Ik moet bij een APR ivm een 0% BTW factuur. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik sta al sinds 23 juli op de lijst bij maes, 3 weken geleden zeiden ze dat ik elfde stond voor een 8GB model. Ik ben er helemaal klaar mee...
|
|
||||
|
||||
Ik sta al van 5 augustus op de lijst bij Switch. Heb intussen al bijna 1 maand geleden ene bij Mobistar gevonden en nog steeds geen bericht van Switch ontvangen. Switch=
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog een paar 16GB toestellen liggen, PM maar.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi,
zij er hier mensen die via de site van Mobistar een bestelling hebben gedaan met een Nederlandse Creditcard (Postbank), maar wel met een Belgisch afleveradres? Ik krijg nl de melding "De order is geweigerd". Zouden ze Nederlandse creditcards kunnen filteren? Er staat verder niets wat er fout is gegaan. |
|
|||
|
|||
Met de eerste generatie iPhone konden ze destijds ook je Creditcard filteren. Ik denk dus wel dat het mogelijk is dat ze dat nu ook kunnen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een NL master card gebruikt (rabocard), no probs dus. Lijkt me dus niet dat er NL creditcards worden gefilterd of in ieder geval niet altijd. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|