//

[iPhone 3G] Voorraad in België

[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) is al een nieuwsitem over geweest Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vibes79 [h1]Belgische bond dient klacht in tegen iPhone[/h1] zaterdag 23 augustus 2008 | 14:55 | ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #481  
Oud 25-08-08, 14:13
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

is al een nieuwsitem over geweest

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vibes79 Bekijk bericht
[h1]Belgische bond dient klacht in tegen iPhone[/h1]
zaterdag 23 augustus 2008 | 14:55 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 23 augustus 2008 | 14:58
[SIZE=1]Tekstgrootte [/SIZE][SIZE=1][/SIZE][SIZE=1][/SIZE]

RIJSWIJK (ANP) - De Belgische consumentenbond Test-Aankoop heeft een klacht ingediend tegen het product iPhone 3G. Dat schrijft De Morgen zaterdag. Volgens Test-Aankoop is er sprake van valse schaarste en koppelverkoop.
Fabrikant Apple en telecomaanbieder Mobistar, die als enige het product in België mag verkopen, hebben de klant misleid door te weinig iPhones G3 op voorraad te hebben in verhouding tot het aantal geïnteresseerden, meent de bond. Ook zouden gebruikers van de iPhone regelmatig op ongewenste of onbekende opties en andere 'kleine lettertjes' stuiten die de rekening opdrijven.
Omdat het voor Test-Aankoop niet duidelijk is waar en in welke mate Appele dan wel Mobistar in de fout is gegaan, is de klacht niet gericht tegen tegen de fabrikant en de telcomaanbieder, maar tegen het product zelf. Het is aan Belgische overheidsinstanties om uit te maken wie waar in de fout is gegaan, aldus Test-Aankoop.



Zo zie je maar weer, wacht ook al sinds 24 juli en heb nog steeds niets gehoord!
__________________
at your service
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 25-08-08, 15:52
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Altijd hetzelfde met Test-Aankoop als er een duur product op de markt komt. De iPod was volgens hun een hype dat even goed ging verkopen en daarna niets meer. Nu zijn er bijna 100miljoen verkocht en gaat hij al zo'n 6jaar mee. Apple-haters, maar dure-producten-haters zijn het zeker!
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #483  
Oud 25-08-08, 17:03
giel04 giel04 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik rijd morgen naar belgie toe om te kijken voor een iphone, heb wel al wat winkels gebeld maar die zijn niet erg behulpzaam. Waar adviseren jullie om juist wel of juist niet te gaan kijken. Ik ben op zoek naar een 8gb zwarte (heb al een 160gb classic). Raden jullie aan om juist wel of niet in de grote steden te gaan kijken, heb ik meer of juist minder kans bij de apple resellers dan bij een mobistar winkel?


Thnx


(First Post!!)

Laatst gewijzigd door giel04; 25-08-08 om 17:06.
  #484  
Oud 25-08-08, 17:06
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Je gaat ze beter in de kleinere dorpen halen. Zeg gewoon dat je in BE woont en dat je lang NL hebt gewoond en dat je een abonnement wilt nemen. Eenmaal in de winkel zeg je van : ik wil dat abonnement niet meer.
  #485  
Oud 25-08-08, 17:19
lpetersen lpetersen is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 14
Standaard

Zit er ook aan te denken om woensdag/donderdag richting België te rijden. Zullen ze je afwijzen als Nederlander die een los toestel wil kopen?
Ik zie rond Antwerpen al +- 14 winkels incl. de grote steden. En anders rijd ik door naar Oost-Vlaanderen, er moet toch 1 winkel zijn die een 16GB in het zwart heeft?
  #486  
Oud 25-08-08, 17:42
Mr.Bluestar Mr.Bluestar is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 150
Standaard

Ik raad je een Mobistar center aan. Heb de indruk dat de apple centers er niet zo veel krijgen als de MBC.
Wat mensen hier verstaan onder "kleine dorpen" versta ik eerlijke gezegd niet zo goed. Ieder mobistar center is meestal geplaatst op een redelijk druk centrum.
Je kan net zo goed naar Antwerpen gaan en daar een stuk of 10 winkels hebben als naar Herentals waar er maar 1 winkel is. Volgens mij komt het gelijk uit.
  #487  
Oud 25-08-08, 18:09
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Antwerpen en Kapellen hadden vorige week niets op voorraad. Aarschot had er donderdag 28, waarvan 6 gereserveerd en Mol en Lokeren hadden ook een ruime voorraad zoals Tongeren.
  #488  
Oud 25-08-08, 18:28
lpetersen lpetersen is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
Antwerpen en Kapellen hadden vorige week niets op voorraad. Aarschot had er donderdag 28, waarvan 6 gereserveerd en Mol en Lokeren hadden ook een ruime voorraad zoals Tongeren.
Dat is goede informatie! Daar ga ik dan zeker langs! Bedankt iig.
  #489  
Oud 25-08-08, 18:34
giel04 giel04 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Whow kijk, dat zijn de tips. Ik ga meteen morgen kijken.
  #490  
Oud 25-08-08, 19:43
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Bel gewoon eerst voor je er naartoe gaat! En zeg dat je een abonnement neemt = altijd voorrang
  #491  
Oud 26-08-08, 09:25
bokje bokje is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Mobistar Center Lommeren krijgt er per week 10 (5 op dinsdag, 5 op vrijdag).
  #492  
Oud 26-08-08, 10:14
jay-jay's schermafbeelding
jay-jay jay-jay is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Mol/Leuven(kot)
Berichten: 13
Standaard

Weet iemand iets van de mobistarcenters in Leuven?

Grtz
  #493  
Oud 26-08-08, 11:05
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jay-jay Bekijk bericht
Weet iemand iets van de mobistarcenters in Leuven?

Grtz
Ik weet dat er in Leuven meerdere winkels zitten, maar ik raad je aan om naar Mol te gaan
  #494  
Oud 26-08-08, 11:31
Kwinne Kwinne is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giel04 Bekijk bericht
Ik rijd morgen naar belgie toe om te kijken voor een iphone, heb wel al wat winkels gebeld maar die zijn niet erg behulpzaam. Waar adviseren jullie om juist wel of juist niet te gaan kijken. Ik ben op zoek naar een 8gb zwarte (heb al een 160gb classic). Raden jullie aan om juist wel of niet in de grote steden te gaan kijken, heb ik meer of juist minder kans bij de apple resellers dan bij een mobistar winkel?


Thnx


(First Post!!)
Ik wilde vandaag ook gaan shoppen, maar dat kan niet qua vervoer. Mocht je een 8gb tegenkomen, laat me even weten dan graag! (mn 06 staat in een PM)
  #495  
Oud 26-08-08, 11:42
vibes79 vibes79 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 25
Standaard

Heb verschillende winkels afgebeld maar ze hebben ze nergens op voorraad. Zou dus niet het risico lopen om voor niks naar belgië te rijden. Heb gebeld naar mobistar winkels in: Lokeren, Sint Niklaas, Deinze, en Eeklo. Mocht iemand toch wat gevonden hebben dan hoor ik het graag
  #496  
Oud 26-08-08, 11:49
humulus humulus is offline
• iOS 8.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 1
Standaard

afgelopen weekend in Antwerpen geweest. iPhone is nergens te krijgen. Dus niet bij mobistar, maar ook niet bij een apple reseller. Wachttijd 3-4 weken
  #497  
Oud 26-08-08, 12:55
vibes79 vibes79 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 25
Standaard

En het gekke is dat ik net de nieuwsbrief van T-Mobile krijg waarin staat dat de Iphone hier weer normaal verkrijgbaar is. Volgens mij worden ze in België gewoon aan het lijntje gehouden door Apple maar dat was al bekend. Sta nummer 165 op een wachtlijst bij Sands.be.
  #498  
Oud 26-08-08, 15:53
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
Van jouw soort houd ik dus niet. Ik heb eergisteren een bericht geplaatst op het forum dat ik gisteren een tour ging maken in België. Ik kreeg gelijk een hoop PM's voor mensen die opzoek waren naar een 16GB en er 700euro wilden voor neerleggen omdat ze te ver woonden of niet naar België konden rijden.

Echter, toen ik gisteren hier terugkwam met de melding dat ik eentje over had, had opeens niet meer geld genoeg of was het niet meer nodig! Ik heb ook een dure benzinerekening gehad gisteren en ik heb de "tocht" niet alleen voor mezelf, maar ook voor het forum gemaakt.

Is die €85 "toeslag" dan zo erg? Ik moet er mijn benzine van betalen, verzendkosten van betalen en voor mezelf hoop en al een tientje overhouden. Ik hoop dat je moeder je heeft geleerd dat niets gratis is in het leven anders ga je later nog problemen krijgen.
Ehm, ik vind het raar dat mensen er zoveel voor gaat betalen, als iets nieuw goedkoper is... Dan merk ik ook dat dat alleen bij de iphone gebeurt.

Zal tweedehands wel beter zijn, alsof er een handtekening van de koningin opstaat ofzo,

Ik zeg alleen, tegen de mensen die zoveel willen uitgeven, dat het onzin is. Tenzei je natuurlijk geld weg wilt gooien... Als ik 10 minuten fiets haal ik zo'n ding meteen in de winkel, en dan zulke bedragen gaan vragen. Absurt, en dan onzin vinden wat ik vertel, ga toch fietsen,,.
  #499  
Oud 26-08-08, 15:59
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst Bekijk bericht
Zal tweedehands wel beter zijn, alsof er een handtekening van de koningin opstaat ofzo,

Ik zeg alleen, tegen de mensen die zoveel willen uitgeven, dat het onzin is. Tenzei je natuurlijk geld weg wilt gooien... Als ik 10 minuten fiets haal ik zo'n ding meteen in de winkel, en dan zulke bedragen gaan vragen. Absurt, en dan onzin vinden wat ik vertel, ga toch fietsen,,.
Tuurlijk vind jij dat onzin want logisch nadenken is de dag vandaag een vak apart. Je was waarschijnlijk vergeten dat niet iedereen 300-400km rijd vanuit Groningen oid voor een iPhone of gewoonweg niet kan.

Het grootste deel van de winkels weigert een iPhone te reserveren voor buitenlanders en als die buitenlanders dan ook nog eens geen tijd hebben dan moeten ze zich wel beroepen op iemand.

Het feit dat het voor jou maar 10minuten fietsen is lekker goed voor jou maar is niet aan iedereen besteed. Ik heb die dag serieus wat kilometers gedaan en als je dan een iPhone meeneemt voor mensen die dan achteraf geen meer willen dan sta je daar wel te balen. Commentaar van iemand die niet op de hoogte is, laat staan weet waarover het gaat is sowieso overbodig.

Ik kon die dag ook evengoed 8uurjtes gaan werken en dan had ik heus wat meer geld "verdient", verdienen doe je tenslotte niet aan een iPhone. Ik deed het voor mensen te helpen maar als die je dan laten "stikken", dan moet je toch eens goed slikken.
  #500  
Oud 26-08-08, 16:08
Potus Potus is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Breda
Berichten: 68
Standaard

@vdvorst: de grootste misvatting in je verhaal is dat ze in de winkel voor 619,- te krijgen zouden zijn... Ze zijn NIET te krijgen, niet voor 100,-, niet voor 619,- niet voor 700,- niet voor 800,-..

Prijzen zijn in een vrije markt gebaseerd op vraag&aanbod, niet op productiekosten en wat jij vindt dat een ander erop mag verdienen.

Zo ben ik zo'n 'onzinnige geldsmijter' die al 2x 700,- heeft willen uittrekken voor een iPhone 16gb wit uit België. Terwijl ik 10 km. van de grens afwoon... In de huidige markt kom je echter met 700,- ook niet ver. Tot 2x toe (meest recent 2 uur geleden) kreeg ik, met de autosleutels in de hand, net voor vertrek een mailtje met 'sorry, ik heb net een bod van 750,-'....
Echt, geef mij een winkel waar ie voor 619,- te koop is en ik rijd ernaartoe. Krijg je nog een geeltje tipgeld ook. Gewoon, omdat ik er zo graag mee smijt....

@Londonforever: volgens mij hoef jij niet te verantwoorden waarom jij iets verkoopt voor een bedrag dat een ander daarvoor wil geven...
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 voorraad België? chonazz iPad algemeen 2 30-03-11 23:56
Voorraad iPhone's België nielsdf Koopinformatie België 1 01-08-10 17:58
Prijs en voorraad 3GS in Belgie Mr.Tin Koopinformatie België 1 14-06-10 22:13
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? JanR Archief 1 11-11-09 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.