[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) is al een nieuwsitem over geweest Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vibes79 [h1]Belgische bond dient klacht in tegen iPhone[/h1] zaterdag 23 augustus 2008 | 14:55 | ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
is al een nieuwsitem over geweest
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Altijd hetzelfde met Test-Aankoop als er een duur product op de markt komt. De iPod was volgens hun een hype dat even goed ging verkopen en daarna niets meer. Nu zijn er bijna 100miljoen verkocht en gaat hij al zo'n 6jaar mee. Apple-haters, maar dure-producten-haters zijn het zeker!
|
|||
|
|||
Ik rijd morgen naar belgie toe om te kijken voor een iphone, heb wel al wat winkels gebeld maar die zijn niet erg behulpzaam. Waar adviseren jullie om juist wel of juist niet te gaan kijken. Ik ben op zoek naar een 8gb zwarte (heb al een 160gb classic). Raden jullie aan om juist wel of niet in de grote steden te gaan kijken, heb ik meer of juist minder kans bij de apple resellers dan bij een mobistar winkel?
Thnx (First Post!!) Laatst gewijzigd door giel04; 25-08-08 om 17:06. |
|
|||
|
|||
Je gaat ze beter in de kleinere dorpen halen. Zeg gewoon dat je in BE woont en dat je lang NL hebt gewoond en dat je een abonnement wilt nemen. Eenmaal in de winkel zeg je van : ik wil dat abonnement niet meer.
|
|
|||
|
|||
Zit er ook aan te denken om woensdag/donderdag richting België te rijden. Zullen ze je afwijzen als Nederlander die een los toestel wil kopen?
Ik zie rond Antwerpen al +- 14 winkels incl. de grote steden. En anders rijd ik door naar Oost-Vlaanderen, er moet toch 1 winkel zijn die een 16GB in het zwart heeft? |
|
|||
|
|||
Ik raad je een Mobistar center aan. Heb de indruk dat de apple centers er niet zo veel krijgen als de MBC.
Wat mensen hier verstaan onder "kleine dorpen" versta ik eerlijke gezegd niet zo goed. Ieder mobistar center is meestal geplaatst op een redelijk druk centrum. Je kan net zo goed naar Antwerpen gaan en daar een stuk of 10 winkels hebben als naar Herentals waar er maar 1 winkel is. Volgens mij komt het gelijk uit. |
|
|||
|
|||
Antwerpen en Kapellen hadden vorige week niets op voorraad. Aarschot had er donderdag 28, waarvan 6 gereserveerd en Mol en Lokeren hadden ook een ruime voorraad zoals Tongeren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Whow kijk, dat zijn de tips. Ik ga meteen morgen kijken.
|
|
|||
|
|||
Bel gewoon eerst voor je er naartoe gaat! En zeg dat je een abonnement neemt = altijd voorrang
|
|
|||
|
|||
Mobistar Center Lommeren krijgt er per week 10 (5 op dinsdag, 5 op vrijdag).
|
|
||||
|
||||
Weet iemand iets van de mobistarcenters in Leuven?
Grtz |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb verschillende winkels afgebeld maar ze hebben ze nergens op voorraad. Zou dus niet het risico lopen om voor niks naar belgië te rijden. Heb gebeld naar mobistar winkels in: Lokeren, Sint Niklaas, Deinze, en Eeklo. Mocht iemand toch wat gevonden hebben dan hoor ik het graag
|
|
|||
|
|||
afgelopen weekend in Antwerpen geweest. iPhone is nergens te krijgen. Dus niet bij mobistar, maar ook niet bij een apple reseller. Wachttijd 3-4 weken
|
|
|||
|
|||
En het gekke is dat ik net de nieuwsbrief van T-Mobile krijg waarin staat dat de Iphone hier weer normaal verkrijgbaar is. Volgens mij worden ze in België gewoon aan het lijntje gehouden door Apple maar dat was al bekend. Sta nummer 165 op een wachtlijst bij Sands.be.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zal tweedehands wel beter zijn, alsof er een handtekening van de koningin opstaat ofzo, Ik zeg alleen, tegen de mensen die zoveel willen uitgeven, dat het onzin is. Tenzei je natuurlijk geld weg wilt gooien... Als ik 10 minuten fiets haal ik zo'n ding meteen in de winkel, en dan zulke bedragen gaan vragen. Absurt, en dan onzin vinden wat ik vertel, ga toch fietsen,,. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het grootste deel van de winkels weigert een iPhone te reserveren voor buitenlanders en als die buitenlanders dan ook nog eens geen tijd hebben dan moeten ze zich wel beroepen op iemand. Het feit dat het voor jou maar 10minuten fietsen is lekker goed voor jou maar is niet aan iedereen besteed. Ik heb die dag serieus wat kilometers gedaan en als je dan een iPhone meeneemt voor mensen die dan achteraf geen meer willen dan sta je daar wel te balen. Commentaar van iemand die niet op de hoogte is, laat staan weet waarover het gaat is sowieso overbodig. Ik kon die dag ook evengoed 8uurjtes gaan werken en dan had ik heus wat meer geld "verdient", verdienen doe je tenslotte niet aan een iPhone. Ik deed het voor mensen te helpen maar als die je dan laten "stikken", dan moet je toch eens goed slikken. |
|
|||
|
|||
@vdvorst: de grootste misvatting in je verhaal is dat ze in de winkel voor 619,- te krijgen zouden zijn... Ze zijn NIET te krijgen, niet voor 100,-, niet voor 619,- niet voor 700,- niet voor 800,-..
Prijzen zijn in een vrije markt gebaseerd op vraag&aanbod, niet op productiekosten en wat jij vindt dat een ander erop mag verdienen. Zo ben ik zo'n 'onzinnige geldsmijter' die al 2x 700,- heeft willen uittrekken voor een iPhone 16gb wit uit België. Terwijl ik 10 km. van de grens afwoon... In de huidige markt kom je echter met 700,- ook niet ver. Tot 2x toe (meest recent 2 uur geleden) kreeg ik, met de autosleutels in de hand, net voor vertrek een mailtje met 'sorry, ik heb net een bod van 750,-'.... Echt, geef mij een winkel waar ie voor 619,- te koop is en ik rijd ernaartoe. Krijg je nog een geeltje tipgeld ook. Gewoon, omdat ik er zo graag mee smijt.... @Londonforever: volgens mij hoef jij niet te verantwoorden waarom jij iets verkoopt voor een bedrag dat een ander daarvoor wil geven... |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|