[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) wil je mij nooit zo laten schikken las moeder dag gelijk @ wiki opgezocht is het idd in belgie...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wil je mij nooit zo laten schikken
las moeder dag gelijk @ wiki opgezocht is het idd in belgie |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Niet over in Belgie hoor....volgens mij enkel rond de streek van Antwerpen (zijn altijd al apart volkje geweest).
In de rest van Belgie is het ergens in mei..... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand wat de nieuwe leverdagen zijn voor Belgie? Was voorheen dinsdag en vrijdag. Mobistar heeft een nieuw transportbedrijf, begrijp dat ze nu op woensdag leveren? Ook op vrijdag toevallig?
Groet stijn |
|
|||
|
|||
Nu Mobistar toch een grote achterstand heeft opgelopen denk ik dat er meer zal geleverd worden + België bevoorraden in 1 dag?? W-Vl, Kortrijk, heeft alleszins nog niets ontvangen (gisteren niet)
|
|
|||
|
|||
Hoe groot is de kans dat ik met 2 Iphone's G3 zwart 16G terug kom als ik vrijdag middag Belgie in rij en tot de avond blijf zoeken??
( heb ze aangevraagd bij T-mobiele maar zou liever bij KPN blijven zeker omdat ik al 2 dagen op de offerte zit te wachten en als ik hem al krijg nog 3-4 weken moet wachten) Groet, John. |
|
|||
|
|||
dan maar hopen dat ze in het oosten van belgie morgen leveren want dan heb ik er morgen een!
maar ik ga maar liever niet hopen want anders word ik al weer teleurgesteld. |
|
|||
|
|||
Ik heb net gebeld met Mobistar Kapellen, waar ik al bijna drie weken op de wachtlijst sta. Ze hebben al twee weken niets ontvangen, en verwachten pas volgende week een nieuwe zending.
|
|
|||
|
|||
Stond al op de wachtlijst sedert drie weken in twee winkels, nog niets van gehoord, wel een duizendste geluk gehad dat de onlineshop open ging verleden dinsdag, maar sedertdien heb ik die ook niet meer online gezien...
|
|
||||
|
||||
Heb de mijne zojuist opgehaald in lommel
Wat een geweldig apparaat |
|
|||
|
|||
Ik sta al ruim een maand op de wachtlijst en nog niks Hopen dat italie uitkomst bied.
|
|
|||
|
|||
Heb gisteren ook een 16Gb zwart kunnen afhalen in Wijnegem. Stond er een dikke 2 weken op de wachtlijst. Voor mij was er een vrouw die haar witte aan't registreren was. Dus er zijn wel wat leveringen geweest precies.
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook zo'n ding maar zit niet in de situatie om zo maar even naar belgie te gaan...
|
|
|||
|
|||
Juist 2 16gb Zwarte iphones gaan ophalen in Mobistart winkel Sint-Joris-Winge.
Leveringen deze middag geweest, en blijkbaar in voldoende aantallen, want kon zelfs nog kiezen of ik een witte of zwarte wou.... YES...vertrek morgenvroeg op vakantie dus juist op tijd en nu maar spelen... |
|
|||
|
|||
Zonder te reserveren?
|
|
|||
|
|||
Neen, had al 2,5 weken geleden gereserveerd, en stonden sinds 1,5 week als eerste op de lijst....
Maar aangezien ze vroegen of eventueel een witte beter was, vermoed ik dat ze er op voorraad hebben die niet gereserveerd waren, want anders konden ze ons geen witte aanbieden daar we 2 zwarte hadden besteld.... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vreemd, dat mensen die in Wijnegem of Sint-Joris-Winge bestellen 'm in
pakweg twee weken krijgen, en erin Kapellen niets binnenkomt... Ik heb geen aanbetaling gedaan, misschien is dat het? Maar ik kreeg niet het gevoel beduveld te worden aan de telefoon. |
|
|||
|
|||
In W-VL is ook nog niets binnen gekomen
|
|
|||
|
|||
apple met hun ***** verkoop strategieen..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|