[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Als iemand een 8 gig voor mij richting nederland zou kunnen meebrengen zou ik bijzonder gelukkig zijn. Ik zit momenteel vast met grote drukte op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als iemand een 8 gig voor mij richting nederland zou kunnen meebrengen zou ik bijzonder gelukkig zijn. Ik zit momenteel vast met grote drukte op stage en kan de komende tijd niet even naar belgie
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
gelukkig nog net op tijd ingevallen dat feestdag was (de enige reden dat ik vandaag toch al in belgie moest zijn was die feestdag Oo; maar niet bij stil gestaan dat alles op restaurantjes na dicht was )
mjah morgen vroeg meteen om 10uur voor de winkel van mijn keuze gaan staan en ze overvallen zodra ze naar binnen lopen. |
|
|||
|
|||
als iemand uit belgie een extra iphone meeneemt en in de buurt van amsterdam woont heb ik er interesse in.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maasmechelen heeft niks (zeiden weer dat er eencountrylock op zat ) en in Lanaken was er ook niks meer
bij bree komt er een bandje aan de telefoon dat zegt dat de iPhones op zijn en in Genk neemt niemand op update: in gen neemt iemand op maar daar hadden ze ook niks. (mja. wie weet wat ze je allemaal aan de telefoon vertellen... was namelijk uberhaupt de eerste keer dat ik iemand van die mensen aan de telefoon had.) Laatst gewijzigd door vlees91; 16-08-08 om 11:53. |
|
|||
|
|||
Vanmorgen om 10u gebeld naar Mobister center in Heusden-Zolder (Limburg), daar was er voorraad. Heb nu een witte 16 GB
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat telefoonnummer van hun doet het niet. geen beltoon en na 15 zecondes een hele lang toon en dan niks meer
maar dat vind ik gewoon niet normaal... iedereen komt bij winkels die nog vooraad hebben behalve ik |
|
|||
|
|||
ik wacht ook nog, heb hem besteld met een voorschot van 123euro
ze zeiden van 2a 3weken misschien langer misschien vroeger |
|
||||
|
||||
ik wacht ook al vanaf 11 juli ...
|
|
|||
|
|||
Switch Waasland
Vandaag bij Switch Waasland (St Niklaas) geweest.
Op mijn vraag of ik een Iphone kon reserveren, was het antwoord dat ze geen reservaties meer mogen aannemen van Nederlanders. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hmmm
waarom willen ze dat niet aan Nederlanders wegdoen? 5belgische euro's winst of 5 nederlandse euro's winst. wat maakt het uit? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag naar Mobistar Center Mol geweest om mijn gereserveerde witte iPhone op te halen *blij*
Op mijn vraag antwoordden ze dat ze op dit moment nog de 8GB en witte 16GB in vrije voorraad hadden liggen. Kansje voor geinteresseerden wellicht. |
|
|||
|
|||
Vreemd, 26 juli een witte 16GB besteld en 100 euro aanbetaald. Nog geen bericht gehad van Mobistar Mol dat de mijne opgehaald kan worden. Maar nu liggen er wel modellen in de vrije verkoop en ik krijg geen bericht dat ze er 1 voor mij klaar gelegd hebben. Waarom zouden ze dat doen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ze weten niet eens meer wie er nou gereserveerd heeft of niet. Het is 1 grote puinzooi bij de meeste winkels. Gewoon blijven bellen!
|
|||
|
|||
Ik ben vandag bij de Mobistar in Tongeren een mooie zwarte 16gig gaan uithalen, zonder reservatie.
Ik geloof dat het de laatste niet gereserveerde 16er was maar hij had wel nog een paar 8gb's liggen die niet gereserveerd waren. Alleen nu mijn voorschot bij de applestore in hasselt zien terug te krijgen, k sta daar nog op hun wachtlijst.. Nu dat ding nog zien te vinden met itunes.. Maar daar zal ik de zoek functie eens voor gebruiken.. |
|
|||
|
|||
wat een kl*tez**i
nou net Tongeren licht ook bij mij in de buurt en die bel ik ook niet. Gebeurt natuurlijk weer mij: net die winkels bellen die niks meer hebben... naja morgen vroeg tussen 9 en 10 maar wat gaan bellen.... GR@#%$#^%*#$^@#&#%^*#%(&* |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|