[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Heb er net weer ene gescoord in het Mobistar Center van Evere. Heb een 16Gb zwart meegenomen. Volgens de dame was er net een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mocht er iemand in Turnhout of Antwerpen e.o toevallig bij een Mobistar/ Switch oid langslopen, dan hoor ik graag of er nog op voorraad liggen (8gb). Ik heb het idee dat de leveringen meer en meer op gang komen!
|
|
|||
|
|||
Rij naar Tongelre daar hebben ze voorraad (6 stuks 8gb). Alleen bel niet op maar ga er gewoon langs! Ze verkopen niet graag aan nederlanders. (ook een erg mooi vrouwtje trouwens die daar werkt )) )
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die gasten in turnhout zijn zwaar geirriteerd, ben er twee keer geweest en blaffen je gewoon af! MTFers |
|
|||
|
|||
Ik ben afgelopen zaterdag naar België gereden en gezien alle verhalen had ik nooit verwacht er een mee te kunnen nemen, maar hoe anders liep het; zaterdagmiddag tegen sluitingstijd om een iPhone gevraagd en er waren er nog twee op voorraad! Uiteindelijk de zwarte 8GB mee kunnen nemen zonder ook maar op een wachtlijst gestaan te hebben, mijn advies: bellen heeft geen zin, veel winkels worden platgebeld of nemen zelden op. Overigens ben ik erg vriendelijk geholpen, helaas wel een dode pixel te zien als het scherm zwart is, ik vraag me af of ik daarmee evt. naar Mobistar zou moeten. O ja, KPN i.c.m. 3G werkt eigenlijk prima.
|
|
|||
|
|||
Evere
|
|
|||
|
|||
Waar nu halen?
Ik ga morgen ff een ritje doen naar Belgie, weet iemand waar ik het beste heen kan gaan en welke winkels nog voorraad hebben? Alvast Bedankt.
|
|
||||
|
||||
Ehm, wel snel uitverkocht dit ding..
Maar, wat ik zo stom vindt, dat mensen er hier op het forum 700 voor vragen (en vast ook ooit geven?) terwijl je na even wachten nieuw dat 16gb ding voor 615 koopt.. makkelijk verdient, lijkt me... |
|
|||
|
|||
tja, da heet dan business doen en daar draait heel op onze economie op.
|
|
|||
|
|||
Kwestie van vraag en aanbod he, bij schaarste van een product stijgt de prijs...en als een 'gek' het er voor geeft dan vraag je toch zo veel mogelijk?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Echter, toen ik gisteren hier terugkwam met de melding dat ik eentje over had, had opeens niet meer geld genoeg of was het niet meer nodig! Ik heb ook een dure benzinerekening gehad gisteren en ik heb de "tocht" niet alleen voor mezelf, maar ook voor het forum gemaakt. Is die €85 "toeslag" dan zo erg? Ik moet er mijn benzine van betalen, verzendkosten van betalen en voor mezelf hoop en al een tientje overhouden. Ik hoop dat je moeder je heeft geleerd dat niets gratis is in het leven anders ga je later nog problemen krijgen.
|
||||
|
||||
Ik vind die 85 euro nog alleszins redelijk zelfs
De mensen op marktplaats die er 1000 euro enzo voor vragen ...dat vind ik dan weer iets minder acceptabel Dat noem je woekerprijzen. Maar iemand zoals london die een hele toch maakt om iPhones voor andere mensen te scoren mag daar best voor beloond worden lijkt me.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gemakshalve vergeten dat soort mensen dat je niet ff 1,2,3 een winkel binnen kan lopen en dan 100% zeker met een iphone weer naar buiten loopt. Ook zijn benzine- en reiskosten hen vreemd want ze vinden het blijkbaar niet redelijk dat je dit meeneemt in de verkoopprijs. |
|
|||
|
|||
wat zijn de prijzen voor een Iphone los in Belgie?
Ik zit er ook over te denken om morgen eens een ritje te gaan maken |
|
|||
|
|||
525 euro 8 gig 615 16 gig
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kom op zeg! Neem ff de moeite om op google te zoeken (b.v. Iphone prijzen België). Sommige mensen zijn echt te lui om uit hun ogen te kijken. Of niet echt handig op internet dat kan natuurlijk ook! |
|
||||
|
||||
85 euro valt mee aan opslag...
Voor 85 euro kan je trouwens meer dan 800km rijden, dus om dat nou aan te voeren als reden |
|
|||
|
|||
LondonForever zet hem gewoon op marktplaats. Weet niet welke versie je hebt, 8 of 16 gig? 8 gig gaat al voor rond de 700 weg, die 16gig kun je wel voor 750+ kwijt. Heb zelf al een aantal biedingen gekregen mbt een 16gig vandaar !
Voor 85 euro rij ik geen 800km ?! Weet niet hoe je daar bij komt? Voor 85 euro heb je een hele volle tank en haal ik misschien net 500km...Of de hele rit in zn 5 |
|
|||
|
|||
of hebben nog een normaal leven en zijn niet hele dag bezig met een telefoontje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|