[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) daar voor is hij al aan het zoeken voor mij...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
daar voor is hij al aan het zoeken voor mij
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone 3G, 16GB is weg. Mensen die een wensen moeten maar snel naar Tongeren bellen!
|
|||
|
|||
Heb net Lab 9 Gebeld.
Ik vroeg hoeveelste ik op de wachtlijst ston hij zegt ordernummer 202 ik schrok, maar bedoelde hij echt het ordernummer ik stond 16de op de lijst. Ze hadden vorige week nog een grote levering 16 g gehad dus het ging nu redelijk goed met leveren zei hij. Vraagje doet de homepage het bij jullie ook niet? Edit: doet het weer bij mij. Laatst gewijzigd door wwspiderbig; 22-08-08 om 14:59. Reden: oplossing |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb lab9 aalst en daar vertellen ze niet welke ik op de lijst ben. 7 augustus hadden ze mijn voorschot binnen. |
|
|||
|
|||
Zojuist ook eentje gekocht in Tongelre, als Nederlander lukte dit niet maar heb een aardige belgische collega die hem wel gewoon kon reserveren :S ...
Maar goed, wat me opvalt is dat de telefoon anders in de hand ligt dan de andere die ik in bezit heb gehad. Het is een telefoon van week 32, misschien lijkt het alleen maar zo, maar toch de telefoon voelt lichter aan. En de achterkant voelt meer als plastic. Ik ga hem zo eens wegen en post het resultaat hier. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik wacht dus al meer dan 3 weken |
|
|||
|
|||
Ook bij lab 9 Aalst.
En ik heb wel een witte 16 g mischien heeft de zwarte meer orders. Maar ik zou gewoon blijven bellen ik heb al meer als 10x gebelt. Ik zeg altijd zo bijdehante hebben de hele wereld |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wacht nu al sinds 15 juli op mijn 16 GB zwart, bij Maes. Ben het wachten een beetje beu, ga morgenochtend naar Belgie om op de bonnefooi er één te vinden.
Tips waar ik de meeste kans maak? |
|
|||
|
|||
In heb begin was het zeer moeilijk om een Witte 16 Gb te bemachtigen, en nu is het zwart. Als je echt je iPhone wilt, dan neem je maar beter een witte, tenzij je lang wil blijven wachten op je zwarte.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als iemand morgen in Belgie 2 witte vindt en er 1 voor mij wil meebrengen, wil ik er wel een paar tientjes meer voor betalen. PM me maar ff in dat geval. |
|
|||
|
|||
Als ik ergens 16 Gb's kan bemachtigen, dan verkoop ik ze aan 830euro(als je er 2 of meerdere tegelijk koopt, anders is het 850). En die prijs ziet denk ik niemand op dit forum zitten
|
|
|||
|
|||
Nee, dat is me te belachelijk
|
|
|||
|
|||
Thanks voor de tip! Ik heb vanmiddag een zwarte 16gig gekocht in Tongelre. Aardige kerel, hij had 'm meteen geregistreerd etc. Yesssss!!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
sindsdien niets meer van gehoord. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een witte 16GB versie liggen. Volledig nieuw...plastiekje zit nog rond de verpakking.
De hoogste bieder maakt dus een kans |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|