[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Modbreak: Laten we nu maar ophouden over de marktwerking en of het wel of niet gegrond is dat iemand €700 voor een iPhone betaald of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door cypher21; 26-08-08 om 16:42. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat zijn hier de regels als je vindt dat een moderator z'n boekje te buiten gaat?
EDIT: melding achterhaald, moderator heeft tekst aangepast. No harm, no foul. Laatst gewijzigd door Potus; 26-08-08 om 19:16. |
|
||||
|
||||
Het topic is bedoel om de eventuele voorraad in België te bespreken en zaken daaromheen.
NIET om koop/verkoop waarde te bespreken, en helemaal niet om te uiten dat je het belachelijk vindt dat een ander 700 euro voor een telefoon vraagt! Je kunt mijn bericht rapporteren door op het icoontje te drukken en er een boodschap bij te zetten! |
|
|||
|
|||
kee, thx. ff bedenken of ik het 'kwalijk' vind.
Ging me meer ff om de toon. |
|
|||
|
|||
Voorraden bij Lab9 in Aalst
Ik heb een zwarte iPhone 16Gb gereserveerd bij Lab9 in Aalst. Ze willen (kunnen) daar geen informatie geven over de levertijd. Ik wacht nu al een kleine 6 weken... Heeft iemand ervaring met deze winkel?
|
|
|||
|
|||
Ik heb vanmiddag gebeld en gezegt dat ik volgende week dinsdag op vakantie ging ik sta 11de op de lijst hij verwachte niet voor volgende week dinsdag dat ze binnen waren bij lab 9 in aalst overigens
|
|
||||
|
||||
Heb hopelijk iemand gevonden die er eentje voor me meeneemt, iemand tips voor hem waar die het beste heen kan gaan?
IK las hier dat de meeste winkels woensdag en zaterdag binnen krijgen en dat je het best naar een grote stad kan gaan met veel winkels, nog meer tips iemand? |
|
|||
|
|||
Heb een witte en zwarte voor je voor 700, als je wilt...nieuw en van belgische komaf (bon erbij)
Laatst gewijzigd door ipodpino; 27-08-08 om 22:37. Reden: ging niet helemaal goed |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb daar ook besteld, betaling was op 6 augustus binnen, en deze week ligt hij waarschijnlijk klaar kreeg ik vandaag een mail. Heb er echter al eentje dus ben op zoek naar iemand die em over wil nemen (zie te koop topic)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo
Ik heb een 8GB besteld in Mobistar Mechelen op 21 augustus met een voorschot. Iemand enig idee hoe snel het daar gaat. Wacht immers vol spanning. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Echt!!!!
Degoutant k hoop echt nie da het zo lang zal duren |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet er toevallig iemand wanneer ze leveren bij Mobistar Center Antwerpen Meir? (huidevetterstraat)
Groetjes |
|
|||
|
|||
Wil ik ook wel weten, ik heb daar op 28 juli een aaifoon gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
joa, ik heb de 23ste juli de mijne besteld
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje m.b.t iPhone kopen in België.
Ikzelf ben 14 jaar en ik vroeg me af is er een minimumleeftijd in België om een iPhone/product te kopen in de (telefoon)winkel? Ik zou graag bericht ontvangen via PB (want via dit onderwerp wordt het weer zoeken naar een naal in een hooiberg, als ik elke keer terug moet kijken) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|