[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had op 20 augustus een 16 GB versie laten reserveren in de vestiging van Sint-Truiden, en kreeg toen de melding dat het ongeveer 3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik had op 20 augustus een 16 GB versie laten reserveren in de vestiging van Sint-Truiden, en kreeg toen de melding dat het ongeveer 3 weken zou duren.
Ik werd vandaag gebeld door een persoon van Mobistar dat mijn Iphone klaar lag om opgehaald te worden |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
FYI: Ik heb gereserveerd bij Maes op 22 jul. en vorige week navraag gedaan par mail. Ik kreeg vanavond (!) onderstaande mail:
Tot mijn spijt geven wij geen levertermijnen meer want wij hebben bvb de laatste 2 weken geen enkele iphone geleverd gekregen... Voor ons is het een zeer moeilijke situatie. Hopend op uw begrip groet ik u, Maes Daar word ik dus niet vrolijk van.... Laatst gewijzigd door darnok; 15-09-08 om 10:25. |
|
|||
|
|||
Heb mijn zwarte 16GB iPhone zaterdag opgehaald in Meirstraat in Antwerpen centrum. Ze hebben er nu nog een aantal witte 16GB's liggen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nope, gewoon de officiele Mobistar winkel. Je hebt zelfs 2 Mobistar winkels in hetzelfde centrum. Eentje van ze staat wel naast de Switch, maar ben ik naartoe geweest.
|
|
|||
|
|||
Heb je daar het precieze adres en wellicht telefoon of e-mail van?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mag voor zaak smartphone aanshaffen (ga voor iPhone of Samsung Omnia). Liefste een iPhone, maar ja, moet via KPN dus moet los toestel zijn. Laatst gewijzigd door iPeppel; 15-09-08 om 14:45. |
|
|||
|
|||
En als ze dan nog wat zeggen dat hij alleen in België werkt, zeg dat je in Antwerpen/omstreken werkt,zodat je dus toch een Belgische Sim gebruikt, maar toch nog een nederlands adres hebt, misschien maak je hiermee meer kans om een iphone te bemachtigen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
1 willen bestellen op mobistar.be ( belgische oom )
kwam niet er door omdat ik een postbankcardcc heb :S me pa geprobeert kwam er ook niet door met zijn visa kreeg hij na 5 minuten emailtje met binnen 4 werkdagen is hij er ben benieuwd,... |
|
|||
|
|||
Wat voor een kaart heb jij gebruikt? Mijn Visa, AMEX en Masterkaart geprobeerd maar ze worden allemaal gewijgerd. (trewijl ik overal anders wel mee kan betalen)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik werd gisteren eindelijk gebeld door Lab9 Aalst dat de telefoon binnen is, maar ik heb er dus al een, iemand interesse om mijn reservering op te halen?
|
|
|||
|
|||
interesse
Citaat:
ik ben nog steeds op zoek naar een simlock vrije Iphone 3G en ben benieuwd welke je besteld had? ik heb wel interesse. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|