[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenz Want ze weigeren je er een te verkopen bij de grens als nederlander zijnde of wat ... ? Nee, bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee, bij de grens zijn ze moeilijker te krijgen omdat daar de meeste Nederlanders ook om een Iphone gaan. De meeste vinden het te veel moeite om wat verder te rijden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zo, net terug van Antwerpen en met succes! Bij Mobistar (huidervetterstraat) hadden ze nog voldoende 16GB wit en zwart op voorraad en kon je zo meenemen. Een vrouw voor me had er 2 gekocht. Maar omdat ik had gereserveerd bij Mobistar Meir heb ik daar mijn 16GB zwart afgehaald. Ik heb gelijk gevraagd of ze nog meer 16GB's op voorraad hadden en jawel hoor, ze hadden nog witte en zwarte 16GB's op voorraad en ik heb er een extra gekocht.
Dus ren morgen snel even naar beide Mobistar's in Antwerpen! |
|
|||
|
|||
Nee bij de grens zijn ze allemaal uitverkocht en ze doen daar wel moeilijker ja
|
|
|||
|
|||
In een woord GEWELDIG!!!
Afgelopen donderdag gebeld door Lab9 in Aalst dat ik mijn iPhone kon ophalen. Dus vandaag naar Aalst gereden en nu... Simkaart erin en synchroniseren maar. Fantastisch...er is geen betere telefoon te verkrijgen!
Lab9 heeft toch een eerlijk reserveringssysteem ben ik achter gekomen! In ieder geval wie hem heeft gereserveerd komt niet bedrogen uit. (Helaas hebben ze een lange levertijd). Mocht je hem moeten ophalen bij Lab9 in Aalst, drink dan gelijk een kop koffie/thee met heerlijke handgemaakte chocola bij Het Chocolade Huis (Artisanale chocolaterie en gepersonaliseerde geschenken - Het Chocoladehuis - Gepersonaliseerde pralines - JAVA koffie) schuin tegenover Lab9! Eveneens fantastisch! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is er nu genoeg voorraad in Belgie.
|
|||
|
|||
Volgens mij ook. Zelfs in Antwerpen hadden ze nog genoeg voorraad 16GB's...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja mijn bestelling bij Switch Meir is nu ook eindelijk binnen, wie interesse heeft, moet me maar pm-en voor het reserveringsnummer, kan je 'm nog tot vrijdag ophalen.
|
|
|||
|
|||
Zijn deze simlock vrij in België als je er een bij mobistar los haalt in antwerpen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoals al op tal van pagina's staat op dit forum en de rest van het internet, magazines enzovoort,... is een Belgische iPhone steeds simlockvrij. |
|
|||
|
|||
Citaat:
euhmm ja menige teksten gelezen. Maar Pwain ben blij dat er iemand nog normaal kan reageren. Thanks voor de tips maar je moet op zoveel dingen letten bij de aanschaf van een Iphone. Je weet soms niet meer wat je dan ook zegt. Mijn vraag was voor mij ook meer of ze unlocked zijn of dat ze simlock vrij zijn van mobistar binnen belgië. Maar het is duidelijk voor mij. Pwain bedankt voor je antwoord. |
|
|||
|
|||
Zijn ze nog steeds op voorraad in Antwerpen?
Iemand die er gister toevallig geweest is? |
|
||||
|
||||
die vraag heb ik ook ,, ik sta op het punt naar belgie te rijden om te zoeken naar een mobistarshop die nog witte iPhones hebben....
|
|||
|
|||
als je nu wil gaan, moet je even bellen.
Dat heb ik ook gedaan, scheelt je hoop tijd als ze toch niks hebben! |
|
|||
|
|||
zijn ze in antwerpen op voorraad? ik ga morgen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Om 10:00+/- vraag je of er nog voorraad is; Om 10:30+/- geef je aan dat je eerst moet bellen; En om 11:20 heb je ineens de iPhone (+1 tekoop). Gedurende dit alles ben je aanwezig op dit forum. En dit alles terwijl je helemaal in Kampen woont. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|