[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op 28 juli gereserveerd bij Mobistar Antwerpen en ik stond toen 52e op de lijst. Vandaag heb ik hun weer gebeld en ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb op 28 juli gereserveerd bij Mobistar Antwerpen en ik stond toen 52e op de lijst.
Vandaag heb ik hun weer gebeld en ze hebben 2 wachtlijsten kwam ik erachter. Eentje voor de Belgen en eentje voor de Nederlanders. Ze werken eerst alle Belgen weg en daarna komen de Nederlanders. Nou 28 juli gereserveerd dus en vandaag sta ik 47e op de lijst, schiet ook niet op he! 5 plekken naar beneden geschoven in meer dan een maand tijd! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je kan altijd een klacht indienen wegens discriminatie. De iPhone wordt momenteel sterk geviseerd door consumentenorganisaties.
Ik weet ook dat consumentenorganisaties de slechtste uitvinding allertijden zijn en dat ze hun grote mond moeten leren houden. Ik vind het ook niet leuk als de iPhone negatief in het nieuws komt maar niets/niemand houdt je tegen om klacht in te dienen tegen Mobistar
|
|||
|
|||
Een vraagje aan degenen die hun iPhone via de online webshop van Mobistar gekocht hebben. Hoelang hebben jullie moeten wachten tot de levering?
|
|
|||
|
|||
Indien er mensen zijn die een witte iPhone 3g uit België zoeken, stuur me een PB, heb er momenteel 2.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze verkopen eerst aan de belgen omdat zij mogelijke nieuwe Mobistar klanten zijn, en dat is een Nederlander niet echt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je ziet op eBay geregeld mensen opduiken met 10 of 20 iPhones op voorraad. Zijn die dan zoveel eerlijker dan die corrupte Nederlanders die op het schandalige idee zijn gekomen van een Belgische iPhone te kopen? Laatst gewijzigd door Londonforever; 06-09-08 om 21:16. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je ontloopt de kwestie he, is het niet?
Ik geef toe, zo zijn er ook Nederlanders maar het gros van de Nederlanders die op een lijst staan zijn gewoon mensen die een iPhone willen en niet aan een TM-abbo willen vasthangen. Minderjarigen horen sowieso geen abbonement af te sluiten dus ik denk dat een minderjarige die zich op de lijst zet evenveel recht heeft op een iPhone dan een Belg. |
|
|||
|
|||
Nog nieuws over leveringen via Lab9? Hoe staat het daar met de wachtlijsten en de leversnelheid? Ik wacht al sinds 8 augustus.
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijne EINDELIJK. Bas (bassolie) is voor me naar Belgie gegaan en heeft er 1 voor mij meegenomen. Voor andere mensen hij heeft nog 2 witte. Informeer maar.
Ben al tijdje aan het spelen. |
|
|||
|
|||
EDIT: Geregeld
Laatst gewijzigd door Donstil; 09-09-08 om 00:52. |
|
|||
|
|||
iPhone reservering
Ik zou deze reservering graag van je overnemen.
Hoe kan ik aan je gegevens komen, mijn emailadres is: mvanderree@hotmail.com Groeten, Michel |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog steeds op voorraad via Mobistar.be...
|
|
|||
|
|||
Hoi tBeumer@
Je kan alleen als Nederlander niet je hollandse adres opgeven, hoe omzeil je dat? Bij land is Belgie reeds ingevuld Heb Mobistar daarover gemaild en die geven als antwoord dat er alleen maar een Belgische simkaart inpast, maargoed ook al zou je weten dat dat niet zo is dan kan je nog je Nederlanse adres niet invoeren? met dank Jacques Laatst gewijzigd door jwm; 09-09-08 om 15:29. |
|
||||
|
||||
iphone 3g nodig
Ik heb ook nodig
mensen die vol spanning op een iphone 3g wachten. Ik hoor vaak op het forum, ik ging bij winkel x langs en ze hadden iphones in voorraad en ik kon er meteen eentje meenemen. Dus ik stel nu voor dat iedereen die weet waar men nog iphones in voorraad heeft hier lekker post ! Ik weet dat men vrijdag in mobistar center van Maasmechelen (M2), nog iphone 8gb, en iphone 16gb zwart had. (ik zocht wit ) Alvast bedankt als je post! [/quote] |
|
|||
|
|||
Jups, ik zoek er ook nog een. Heb vandaag bijna alle Mobistar winkels in Antwerpen gehad en omstreken. Iedereen vertelt iets anders over de voorraad. De een zegt het 6 weken kan duren en de ander weer 2 weken. Ik zoek een 16GB zwart of wit maakt niet uit. Zij vertelden mij ook meteen dat ze de wachtlijsten hebben afgeschaft en dat je niet meer kan reserveren. Reservering geschiedt vanaf nu alleen met een voorschot in de winkel. Ik ga denk ik zaterdag wel ff rondrijden in Belgie
|
|
|||
|
|||
nou ik kom niet eens op de wachtlijst.
ik had n mail gestuurd naar mobistar maar wat ik terug kreeg was: de belgische iphones werken niet in het buitenland. ik natuurlijk terugmailen dat ik wist dat dat niet zo was en alsnog op de wachtlijst wilde, maarja ik heb nog steeds geen bericht terug gehad |
|
|||
|
|||
Moet je niet zo arrogant doen. zeg je toch gewoon dat je dat weet en dat je de telefoon alleen maar voor de sier wilt hebben of omdat je die je belgische vriendin cadeau wilt doen die dus wel in Belgie woont of zo. maar zeggen: ik weet dat je liegt werkt vaak niet zo
|
|
|||
|
|||
T' zou fijn zijn als de heer tbeumer@ ook oplossingen op vragen op zijn opmerkingen kan aandragen, met hartelijke dank, Jacques
ps de opmerking dat mobistar.be ze nog op voorraad heeft, maar nu hoe kan je ze bestellen als Nederlander? Nogmaals hartelijke dank en vr groet Jacques |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|