//

[iPhone 3G] Voorraad in België

[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op 28 juli gereserveerd bij Mobistar Antwerpen en ik stond toen 52e op de lijst. Vandaag heb ik hun weer gebeld en ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #641  
Oud 05-09-08, 23:22
iPeng iPeng is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 82
Standaard

Ik heb op 28 juli gereserveerd bij Mobistar Antwerpen en ik stond toen 52e op de lijst.
Vandaag heb ik hun weer gebeld en ze hebben 2 wachtlijsten kwam ik erachter. Eentje voor de Belgen en eentje voor de Nederlanders. Ze werken eerst alle Belgen weg en daarna komen de Nederlanders. Nou 28 juli gereserveerd dus en vandaag sta ik 47e op de lijst, schiet ook niet op he! 5 plekken naar beneden geschoven in meer dan een maand tijd!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 05-09-08, 23:26
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Je kan altijd een klacht indienen wegens discriminatie. De iPhone wordt momenteel sterk geviseerd door consumentenorganisaties.

Ik weet ook dat consumentenorganisaties de slechtste uitvinding allertijden zijn en dat ze hun grote mond moeten leren houden. Ik vind het ook niet leuk als de iPhone negatief in het nieuws komt maar niets/niemand houdt je tegen om klacht in te dienen tegen Mobistar
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #643  
Oud 06-09-08, 00:29
Campzzz Campzzz is offline
• iOS 4.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 16
Standaard

Een vraagje aan degenen die hun iPhone via de online webshop van Mobistar gekocht hebben. Hoelang hebben jullie moeten wachten tot de levering?
  #644  
Oud 06-09-08, 14:45
Pleurat Pleurat is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Viloorde, België
Berichten: 39
Standaard

Indien er mensen zijn die een witte iPhone 3g uit België zoeken, stuur me een PB, heb er momenteel 2.
  #645  
Oud 06-09-08, 20:10
unDone unDone is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPeng Bekijk bericht
Ik heb op 28 juli gereserveerd bij Mobistar Antwerpen en ik stond toen 52e op de lijst.
Vandaag heb ik hun weer gebeld en ze hebben 2 wachtlijsten kwam ik erachter. Eentje voor de Belgen en eentje voor de Nederlanders. Ze werken eerst alle Belgen weg en daarna komen de Nederlanders. Nou 28 juli gereserveerd dus en vandaag sta ik 47e op de lijst, schiet ook niet op he! 5 plekken naar beneden geschoven in meer dan een maand tijd!
Het is toch ook wel beetje logisch dat ze eerst aan Belgen verkopen ? :S
Ze verkopen eerst aan de belgen omdat zij mogelijke nieuwe Mobistar klanten zijn, en dat is een Nederlander niet echt.
  #646  
Oud 06-09-08, 20:16
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door unDone Bekijk bericht
Het is toch ook wel beetje logisch dat ze eerst aan Belgen verkopen ? :S
Ze verkopen eerst aan de belgen omdat zij mogelijke nieuwe Mobistar klanten zijn, en dat is een Nederlander niet echt.
Wij weten ook wel dat dat logisch is, wat jij misschien niet weet dat is dat het verboden is. Je mag mensen niet bevoor -of benadelen op basis van kleur, ras of afkomst. Je wilt niet weten wat er gebeurd als een verkoper weigert aan een Marokkaan te verkopen omdat de verkoper denkt dat ie hem misschien wel meeneemt naar Marokko...

Je ziet op eBay geregeld mensen opduiken met 10 of 20 iPhones op voorraad. Zijn die dan zoveel eerlijker dan die corrupte Nederlanders die op het schandalige idee zijn gekomen van een Belgische iPhone te kopen?

Laatst gewijzigd door Londonforever; 06-09-08 om 21:16.
  #647  
Oud 06-09-08, 22:25
unDone unDone is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
Wij weten ook wel dat dat logisch is, wat jij misschien niet weet dat is dat het verboden is. Je mag mensen niet bevoor -of benadelen op basis van kleur, ras of afkomst. Je wilt niet weten wat er gebeurd als een verkoper weigert aan een Marokkaan te verkopen omdat de verkoper denkt dat ie hem misschien wel meeneemt naar Marokko...

Je ziet op eBay geregeld mensen opduiken met 10 of 20 iPhones op voorraad. Zijn die dan zoveel eerlijker dan die corrupte Nederlanders die op het schandalige idee zijn gekomen van een Belgische iPhone te kopen?
Zo zijn er toch ook Nederlanders
  #648  
Oud 06-09-08, 22:29
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door unDone Bekijk bericht
Zo zijn er toch ook Nederlanders
Je ontloopt de kwestie he, is het niet?

Ik geef toe, zo zijn er ook Nederlanders maar het gros van de Nederlanders die op een lijst staan zijn gewoon mensen die een iPhone willen en niet aan een TM-abbo willen vasthangen. Minderjarigen horen sowieso geen abbonement af te sluiten dus ik denk dat een minderjarige die zich op de lijst zet evenveel recht heeft op een iPhone dan een Belg.
  #649  
Oud 08-09-08, 23:06
arja arja is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Nog nieuws over leveringen via Lab9? Hoe staat het daar met de wachtlijsten en de leversnelheid? Ik wacht al sinds 8 augustus.
  #650  
Oud 08-09-08, 23:11
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

Ik heb mijne EINDELIJK. Bas (bassolie) is voor me naar Belgie gegaan en heeft er 1 voor mij meegenomen. Voor andere mensen hij heeft nog 2 witte. Informeer maar.

Ben al tijdje aan het spelen.
  #651  
Oud 08-09-08, 23:13
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

EDIT: Geregeld

Laatst gewijzigd door Donstil; 09-09-08 om 00:52.
  #652  
Oud 09-09-08, 00:17
mvanderree mvanderree is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard iPhone reservering

Ik zou deze reservering graag van je overnemen.

Hoe kan ik aan je gegevens komen,

mijn emailadres is: mvanderree@hotmail.com

Groeten, Michel
  #653  
Oud 09-09-08, 11:00
SnakeNL SnakeNL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arja Bekijk bericht
Nog nieuws over leveringen via Lab9? Hoe staat het daar met de wachtlijsten en de leversnelheid? Ik wacht al sinds 8 augustus.
Ik ook al vanaf die tijd en elke keer als ik mail zeggen ze dat ze het niet kunnen vertellen wanneer ik het krijg.
  #654  
Oud 09-09-08, 12:15
tbeumer@ tbeumer@ is offline
• iOS 8.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 319
Standaard

Nog steeds op voorraad via Mobistar.be...
  #655  
Oud 09-09-08, 15:18
jwm jwm is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tbeumer@ Bekijk bericht
Nog steeds op voorraad via Mobistar.be...
Hoi tBeumer@
Je kan alleen als Nederlander niet je hollandse adres opgeven, hoe omzeil je dat?
Bij land is Belgie reeds ingevuld
Heb Mobistar daarover gemaild en die geven als antwoord dat er alleen maar een Belgische simkaart inpast, maargoed ook al zou je weten dat dat niet zo is dan kan je nog je Nederlanse adres niet invoeren?
met dank Jacques

Laatst gewijzigd door jwm; 09-09-08 om 15:29.
  #656  
Oud 09-09-08, 17:04
mygsmnl's schermafbeelding
mygsmnl mygsmnl is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1
Standaard iphone 3g nodig

Ik heb ook nodig
















mensen die vol spanning op een iphone 3g wachten.

Ik hoor vaak op het forum, ik ging bij winkel x langs en ze hadden iphones in voorraad en ik kon er meteen eentje meenemen. Dus ik stel nu voor dat iedereen die weet waar men nog iphones in voorraad heeft hier lekker post !

Ik weet dat men vrijdag in mobistar center van Maasmechelen (M2), nog iphone 8gb, en iphone 16gb zwart had. (ik zocht wit )

Alvast bedankt als je post! [/quote]
  #657  
Oud 09-09-08, 17:11
Sparrow Sparrow is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard

Jups, ik zoek er ook nog een. Heb vandaag bijna alle Mobistar winkels in Antwerpen gehad en omstreken. Iedereen vertelt iets anders over de voorraad. De een zegt het 6 weken kan duren en de ander weer 2 weken. Ik zoek een 16GB zwart of wit maakt niet uit. Zij vertelden mij ook meteen dat ze de wachtlijsten hebben afgeschaft en dat je niet meer kan reserveren. Reservering geschiedt vanaf nu alleen met een voorschot in de winkel. Ik ga denk ik zaterdag wel ff rondrijden in Belgie
  #658  
Oud 09-09-08, 20:27
Jancoen Jancoen is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

nou ik kom niet eens op de wachtlijst.

ik had n mail gestuurd naar mobistar maar wat ik terug kreeg was: de belgische iphones werken niet in het buitenland. ik natuurlijk terugmailen dat ik wist dat dat niet zo was en alsnog op de wachtlijst wilde, maarja ik heb nog steeds geen bericht terug gehad
  #659  
Oud 09-09-08, 21:09
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

Moet je niet zo arrogant doen. zeg je toch gewoon dat je dat weet en dat je de telefoon alleen maar voor de sier wilt hebben of omdat je die je belgische vriendin cadeau wilt doen die dus wel in Belgie woont of zo. maar zeggen: ik weet dat je liegt werkt vaak niet zo
  #660  
Oud 09-09-08, 21:28
jwm jwm is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

T' zou fijn zijn als de heer tbeumer@ ook oplossingen op vragen op zijn opmerkingen kan aandragen, met hartelijke dank, Jacques
ps de opmerking dat mobistar.be ze nog op voorraad heeft, maar nu hoe kan je ze bestellen als Nederlander?
Nogmaals hartelijke dank en vr groet Jacques
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 voorraad België? chonazz iPad algemeen 2 30-03-11 23:56
Voorraad iPhone's België nielsdf Koopinformatie België 1 01-08-10 17:58
Prijs en voorraad 3GS in Belgie Mr.Tin Koopinformatie België 1 14-06-10 22:13
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? JanR Archief 1 11-11-09 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:33.