//

[iPhone 3G] Voorraad in België

[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Net Mobistar Center Mol aan de lijn gekregen, kon daar ook niet reserveren vanwege een te grote wachtlijst... Wachttijd was nu al meer dan een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 30-07-08, 10:17
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Net Mobistar Center Mol aan de lijn gekregen, kon daar ook niet reserveren vanwege een te grote wachtlijst... Wachttijd was nu al meer dan een maand, dus ze nemen nu geen enkele reservering meer aan (maar dat kan natuurlijk ook komen door mijn nederlandse accent )

Dus waar je het telefonisch niet meer hoeft te proberen (iig als nederlander)

Mobistar Wijnegem
Mobistar Mol
Switch Antwerpen/Wijnegem/Enz.

Misschien handig om deze lijst aan te vullen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 30-07-08, 11:01
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Mobistar Wijnegem (alleen in de winkel reserveren)
Mobistar Mol (te lange lijst, neemt geen reserveringen meer aan)
Switch Antwerpen/Wijnegem/Enz. (alleen via de website reserveren)
Mobistar Antwerpen Keyser (alleen in de winkel reserveren)
Maes Turnhout/Herentals (laatste reserveringen werden weggewerkt, en over 2-3 weken kon je hem gewoon afhalen in de winkel, ze gingen niet meer met reserveringslijsten werken)

Laatst gewijzigd door avdwerf; 30-07-08 om 11:22. Reden: nieuwe info
  #123  
Oud 30-07-08, 11:57
Webbie Webbie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Mobistar turnhout heeft ook niks meer.
  #124  
Oud 30-07-08, 12:30
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webbie Bekijk bericht
Mobistar turnhout heeft ook niks meer.
Heeft niks meer of neemt geen reserveringen meer aan?
  #125  
Oud 30-07-08, 16:45
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Mobistar Wijnegem (alleen in de winkel reserveren)
Mobistar Mol (te lange lijst, neemt geen reserveringen meer aan)
Switch Antwerpen/Wijnegem/Enz. (alleen via de website reserveren)
Mobistar Antwerpen Keyser (alleen in de winkel reserveren)
Maes Turnhout/Herentals (laatste reserveringen werden weggewerkt, en over 2-3 weken kon je hem gewoon afhalen in de winkel, ze gingen niet meer met reserveringslijsten werken)
Mobistar Geel (te lange lijst, neemt geen reserveringen meer aan)
Mobistar Herentals (te lange lijst, neemt geen reserveringen meer aan)

*zucht*begin steeds minder hoop te krijgen om binnen een maand een iphone te krijgen...
  #126  
Oud 30-07-08, 16:55
Knidreeg Knidreeg is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar Knidreeg
Standaard

Avdwerf,

Ik heb zelf Zaterdag via de e-mail contact gehad met Mobistar Center Mol. Ik kon toen nog reserveren en heb dit ook gedaan, heb Zondag een voorschot over gemaakt.

Wanneer ben jij erin geslaagd om Mol telefonisch te bereiken? Ik probeer het nu al 1,5 dag maar ik krijg steeds een antwoord apparaat dat mij vriendelijk verzoekt om het later nog eens te proberen omdat ze het te druk hebben. Ik kan ook een mailtje naar hen sturen, maar ook hier krijg ik al 2 dagen geen antwoord op.

Wat hebben de mensen uit Mol jou verder nog verteld over de wachttermijn. Ik kreeg namelijk via de (op Zaterdag verstuurde) mail te horen dat er voor mij een wachttermijn van 1 à 2 weken zou zijn. Ikzelf zit nu ook een beetje met een probleem aangezien ik over 1,5 week weg ben voor een periode van 2 weken. Dat zou betekenen dat ik nog zo'n maand kan wachten .
___________________
Zijn er verder nog mensen die kort geleden nog contact hebben gehad in Mol, of in Mol hebben besteld en die me wat meer kunnen vertellen over hoe lang zij op hun iPhone hebben moeten wachten. Weet er überhaupt iemand meer te vertellen over de levertijden en dagen van Mobistar?

Gegroet,
  #127  
Oud 30-07-08, 17:16
Mr.Bluestar Mr.Bluestar is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 150
Standaard

Ben er vanmiddag in geslaagd om een zwarte 16G te scoren bij Mobistar in Kraainem.
Dadelijk gevraagd of ze er nog in stock hadden maar de boot werd afgehouden. Dus ik denk dat ze er nog had.
Opgepast, je moet wel Frans kunnen als je er wil informeren.
  #128  
Oud 30-07-08, 17:16
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knidreeg Bekijk bericht
Avdwerf,

Ik heb zelf Zaterdag via de e-mail contact gehad met Mobistar Center Mol. Ik kon toen nog reserveren en heb dit ook gedaan, heb Zondag een voorschot over gemaakt.

Wanneer ben jij erin geslaagd om Mol telefonisch te bereiken? Ik probeer het nu al 1,5 dag maar ik krijg steeds een antwoord apparaat dat mij vriendelijk verzoekt om het later nog eens te proberen omdat ze het te druk hebben. Ik kan ook een mailtje naar hen sturen, maar ook hier krijg ik al 2 dagen geen antwoord op.

Wat hebben de mensen uit Mol jou verder nog verteld over de wachttermijn. Ik kreeg namelijk via de (op Zaterdag verstuurde) mail te horen dat er voor mij een wachttermijn van 1 à 2 weken zou zijn. Ikzelf zit nu ook een beetje met een probleem aangezien ik over 1,5 week weg ben voor een periode van 2 weken. Dat zou betekenen dat ik nog zo'n maand kan wachten .
___________________
Zijn er verder nog mensen die kort geleden nog contact hebben gehad in Mol, of in Mol hebben besteld en die me wat meer kunnen vertellen over hoe lang zij op hun iPhone hebben moeten wachten. Weet er überhaupt iemand meer te vertellen over de levertijden en dagen van Mobistar?

Gegroet,
Levertijden/dagen is niks over te vertellen...

Ik heb vanmiddag eindelijk ook contact gehad met Mol. Probeer dat ook al enkele dagen, kreeg telkens datzelfde bandje. Ze konden niet meer garanderen binnen een maand de telefoon te leveren, dus daarom namen ze geen reserveringen meer aan. Levertijden heeft hij me niks over verteld helaas....

Mobistar Wijnegem (alleen in de winkel reserveren)
Mobistar Mol (te lange lijst, neemt geen reserveringen meer aan)
Switch Antwerpen/Wijnegem/Enz. (alleen via de website reserveren)
Mobistar Antwerpen Keyser (alleen in de winkel reserveren)
Maes Turnhout/Herentals (laatste reserveringen werden weggewerkt, en over 2-3 weken kon je hem gewoon afhalen in de winkel, ze gingen niet meer met reserveringslijsten werken)
Mobistar Geel (te lange lijst, neemt geen reserveringen meer aan)
Mobistar Herentals (te lange lijst, neemt geen reserveringen meer aan)
Mobistar Mortsel (geen reserveringen mogelijk)

Nou, heel antwerpen onderhand gehad, nog niks ...

Als iemand er eentje weet waar je op dit moment nog WEL telefonisch kan reserveren hoor ik het graag, ben inmiddels al bereid om wat verder te rijden

Laatst gewijzigd door avdwerf; 30-07-08 om 17:27.
  #129  
Oud 30-07-08, 17:56
Jenz's schermafbeelding
Jenz Jenz is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Kalmthout België
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Bekijk bericht
Levertijden/dagen is niks over te vertellen...

Ik heb vanmiddag eindelijk ook contact gehad met Mol. Probeer dat ook al enkele dagen, kreeg telkens datzelfde bandje. Ze konden niet meer garanderen binnen een maand de telefoon te leveren, dus daarom namen ze geen reserveringen meer aan. Levertijden heeft hij me niks over verteld helaas....

Mobistar Wijnegem (alleen in de winkel reserveren)
Mobistar Mol (te lange lijst, neemt geen reserveringen meer aan)
Switch Antwerpen/Wijnegem/Enz. (alleen via de website reserveren)
Mobistar Antwerpen Keyser (alleen in de winkel reserveren)
Maes Turnhout/Herentals (laatste reserveringen werden weggewerkt, en over 2-3 weken kon je hem gewoon afhalen in de winkel, ze gingen niet meer met reserveringslijsten werken)
Mobistar Geel (te lange lijst, neemt geen reserveringen meer aan)
Mobistar Herentals (te lange lijst, neemt geen reserveringen meer aan)
Mobistar Mortsel (geen reserveringen mogelijk)

Nou, heel antwerpen onderhand gehad, nog niks ...

Als iemand er eentje weet waar je op dit moment nog WEL telefonisch kan reserveren hoor ik het graag, ben inmiddels al bereid om wat verder te rijden
In Kapellen is nog een mobistar-scop
Toen ik hem bestelde was de wachtijd al wel 4-6 weken
  #130  
Oud 30-07-08, 18:14
musiqman musiqman is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 133
Standaard

Ik heb afgelopen zondag een 8gb besteld, afhalen in Antwerpen. ben benieuwd naar de wachttijd.
  #131  
Oud 30-07-08, 18:37
Delphii's schermafbeelding
Delphii Delphii is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 196
Standaard

Ja online op de site van maasmechelen bestellen gaat niet meer... Raar, ik heb nochtans een iphone daar gekocht.
  #132  
Oud 30-07-08, 19:41
Webbie Webbie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Bekijk bericht
Heeft niks meer of neemt geen reserveringen meer aan?
Ze hadden niks meer op voorraad en namen voor mij in elk geval geen reservering meer aan.

Kreeg hier in nederland al te horen dat als je nu een iPhone zou bestellen bij t-mobile je iets van een maand moest wachten. De beste kans om nu een iPhone te krijgen is USA.
  #133  
Oud 30-07-08, 21:09
bertbrutus bertbrutus is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

via Ebay neem ik aan? of is er dan toch een truc gevonden om hem bij apple/at&t mee te krijgen?
  #134  
Oud 30-07-08, 21:16
iDennis3G iDennis3G is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard

Afgelopen week besteld bij Mobistar in de Saturn in Antwerpen, wachttijd 2/3 weken (voor een witte 16 Gb). Zwarte 8 Gb zouden ze nog sneller weer hebben ...



PS: En het helpt een Belg te laten reserveren ... of een lief accentje op te zetten
  #135  
Oud 30-07-08, 22:14
SiNoVA SiNoVA is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

Welke Switchshop kan ik 'm het beste reserveren? Iemand een tip?

Antwerpen en Wijnegem zijn het dichtsbij maar welke heeft een kortere wachtlijst en welke zou de meeste iphones geleverd krijgen per zending

Laatst gewijzigd door SiNoVA; 30-07-08 om 22:19.
  #136  
Oud 30-07-08, 22:38
tha jimsta tha jimsta is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

heb de mijne vrijdag online besteld en zou hem ten laatste morgen moeten hebben, ik ben benieuwd. heb m'n klachtenbrief al klaar liggen in geval hij morgen niet geleverd wordt.
  #137  
Oud 30-07-08, 22:40
SiNoVA SiNoVA is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

ben je woonachtig in Belgie en waar heb je ´m besteld dan=
  #138  
Oud 30-07-08, 22:50
tha jimsta tha jimsta is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

ja ik ben woonachtig in belgie en heb hem via de online shop van mobistar besteld, vrijdag was de iphone daar namelijk plots beschikbaar en heb toen meteen besteld.
  #139  
Oud 31-07-08, 00:28
Knidreeg Knidreeg is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar Knidreeg
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Bekijk bericht
Als iemand er eentje weet waar je op dit moment nog WEL telefonisch kan reserveren hoor ik het graag, ben inmiddels al bereid om wat verder te rijden
Bedankt voor je antwoord. Ik denk dat het dan maar gewoon wachten wordt voor mij... Ik wil alleen wel graag een betalings bevestiging van hen hebben zodat ik weet dat mn reservering staat en dat ik dus zeker over een aantal weken mijn iPhone heb. Aangezien ik ze op geen enkele manier kan bereiken gaat dat nog lastig worden.
::
Verder nog een tip. Probeer het eens op Lab9 - Apple Premium Reseller . Dat is een Apple Reseller, het is dan wel niet telefonisch maar je kan er wel reserveren. Hier is ook een voorschot nodig van 100 euro. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik hoorde dat je hem zelfs op kan laten sturen, als dat niet zo is zal je inderdaad een iets verder stukje België in moeten rijden, ach, zie je ook eens wat van de wereld hè.. Ik weet niet of je überhaupt iets aan de tip hebt, maar veel succes in je jacht naar de 3G.

Gegroet.

Laatst gewijzigd door Knidreeg; 31-07-08 om 00:30.
  #140  
Oud 31-07-08, 14:13
Webbie Webbie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bertbrutus Bekijk bericht
via Ebay neem ik aan? of is er dan toch een truc gevonden om hem bij apple/at&t mee te krijgen?
Je kan gewoon een iPhone kopen als je een SSN nummer krijgt. En die heb ik inmiddels.
Alleen de manier waarop, eerst een abbo afsluiten met een iPhone van $199 en vervolgens na een maand weer afzeggen. Hier voor betaal je een boete van $175. Totaal dus $375,-. Tenminste dat zou de manier moeten zijn. Helemaal zeker weet ik dit nog niet en probeer ik dit bij te lezen op het forum.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 voorraad België? chonazz iPad algemeen 2 30-03-11 22:56
Voorraad iPhone's België nielsdf Koopinformatie België 1 01-08-10 16:58
Prijs en voorraad 3GS in Belgie Mr.Tin Koopinformatie België 1 14-06-10 21:13
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? JanR Archief 1 11-11-09 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:10.