[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoeveel iPhones waren er beschikbaar online ...2 ofzo ? 2 minuten na die mail en het was alweer stock uitgeput Opzich is dit wel een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoeveel iPhones waren er beschikbaar online ...2 ofzo ?
2 minuten na die mail en het was alweer stock uitgeput Opzich is dit wel een goed teken, want het betekent toch dat de voorraad bij mobistar dan weer enigzins aan het groeien is. Dit betekent dan automatisch ook dat er meer exemplaren naar de mobistar centers zullen gaan lijkt me. Ik sta 7e op de wachtlijst, dus ik heb goede hoop voor deze week |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
gelukkig heb je een positieve instelling als ik 7e op de lijst zou staan en te horen kreeg dat er nieuwe voorraad is.....maar toch nog niet aan de beurt kom....moet je je toch af gaan vragen HOE GROOT die voorraad dan was. Ook in Belgie lijken ze stuk voor stuk ingevlogen te worden door Apple
|
|
||||
|
||||
Ja ach weet je wat het is ... er is op het moment gewoon zooooveel vraag dat de winkels allang blij zijn als ze er weer 1 binnen hebben. 7e is nog niet zo'n slechte positie lijkt me de 8GB is zoiezo niet heel erg populair blijkbaar.
Een collega van me moest vanmorgen richting gent, dus ik heb alle winkels daar even platgebeld. Maar overal was er een levertijd van 2 tot 3 maanden zeiden ze. Ik wacht gewoon nog even af. Is het deze week niet, dan zal het volgende week wel zijn. |
|
|||
|
|||
Ik sta nr1 & nr2 bij een mobistar winkel....
Juist gebeld maar hadden niets binnengekregen, mischien later vandaag, of morgen of overmorgen of..... ga nog wachten tot eind van de week, en anders ga ik gewoon eentje halen juist over de taalgrens. Verleden week had ik gewoon uit nieuwschierigheid daar eens gebeld, en hadden 8gb gewoon in voorraad... ik vermoed dat de vraag in het franstalige deel van Belgie veel minder is.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik woon tegen de belgische grens aan. Mechelen is al meer dan een uur rijden. |
|
|||
|
|||
Toch raar op de mobistar website....
Eerst niets meer in voorraad... dan wit 16gb wel terug in voorraad Nu 8gb zwart en 16gb wit in voorraad.... ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben gewoon dom geweest en had eerst naar de franstalige winkels moeten bellen, maar ach.....ooit hebben we er wel eentje te pakken... |
|
||||
|
||||
Zo net terug uit Sint Niklaas, even bij Switch een witte 16Gb besteld. Nu maar wachten.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ze vertelde mij dat het een maand kan duren maar de verkoper vertelde mij ook dat ze elke week een zending iPhones krijgen. Ik heb geen haast, mijn huidige iPhone doet het nog steeds goed.
Ik blijf natuurlijk wel rondkijken, het is mooi als ik er één eerder kan krijgen. |
|
||||
|
||||
Haha, ja als je het geluk hebt dat je er al 1 hebt dan is je gevoel om er snel 1 te willen wat minder denk ik ja
Ik heb er nog geen, dus ik heb zoiets van "Schiet nou eens op !" |
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag in het franstalige Waals Brabant geweest heb 8 winkels gehad en maar 1 8Gb kunnen bemachtigen. Hoopte stiekem op leveringe vandaag die net goed zouden uitpakken maar helaas.
Uiteindelijk heb ik de 16Gb nog kunnen bestellen met een verwachting van 5 weken. Tot die tijd blijf ik zoeken. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand ervaring met de online verkoopdienst van Mobistar? Verkrijg je soms een tracking nummer ofzo?
|
|
|||
|
|||
zoals gezegd heb ik mijn iphone besteld op vrijdag 25/7 via de online shop van mobistar en hij werd geleverd vorige vrijdag 1/8, dus op een week tijd had ik hem....
|
|
|||
|
|||
Kon je bv. je pakket traceren? Kreeg je een referentienummer van de pakjesdienst? Verkreeg je bv. nog een extra mail over de status of over wanneer je precies je iPhone kan ontvangen? Nu moet ik elke dag thuisblijven.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
sturen ze het ook naar nederland ???
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de dag voor de levering bellen ze je op om de nodige afspraken te maken...
|
|
||||
|
||||
Het franstalige gedeelte van belgië is overigens ook compleet uitverkocht.
Heb net zo ongeveer alle winkels daar wel gehad. Dus ik wacht maar gewoon op het verlossende mailtje/telefoontje vanuit Mechelen Zou toch erg zijn als ze er niet eens 7 in een week binnenkrijgen ? :X |
|
|||
|
|||
ik werd opgebeld door een transportfirma uit vilvoorde die in opdracht van mobistar de leveringen uitvoert...
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|