//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is altijd hetzelfde liedje bij Mobistar. T-mobile (Nederland) heeft al nettjes op zijn website de nieuwe iphone aangekondigd, terwijl Mobistar nog eens niet van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 08-06-10, 14:11
stepdec stepdec is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 6
Standaard

Het is altijd hetzelfde liedje bij Mobistar. T-mobile (Nederland) heeft al nettjes op zijn website de nieuwe iphone aangekondigd, terwijl Mobistar nog eens niet van het bestaan af weet, laat staan deze zal aankondigt op de website.

De winkel weten nog minder omdat deze voor een stuk via zelfstandige uitbaters werken en deze maar zeer laat geïnformeerd worden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 08-06-10, 14:16
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Heb toch gewoon eens geduld. De iPhone komt pas in juli naar België dus Mobistar heeft nog veel tijd om zich te informeren
  #63  
Oud 08-06-10, 14:28
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Heb toch gewoon eens geduld. De iPhone komt pas in juli naar België dus Mobistar heeft nog veel tijd om zich te informeren
Ik vind het ook maar niks ze totaal van noppes weten, dat kan toch echt niet vind ik.
Ik heb zelfs gewoon gevraagd om me al op te schrijven, das toch gvdm iets ze toch al kunnen doen?
Nu kan het zijn je effe geen tijd hebt, te laat bent om er als eerste bij te zijn en er dan terug te weinig toestellen zijn en je dan nog eens 2-3maand moet wachten zoals velen vorig jaar zijn tegen gekomen.
Als je weet dat apple ieder jaar een nieuwe toestel uitbrengt dan wil ik die van dag 1 hebben en niet 3-4maanden later, tegen dienen tijd is het de moeite niet meer vind ik.
Al was het dus maar ik me al meteen bij de eersten voor ko inschrijven zou ik al ferm tevreden zijn maar neen, nu zit je hier alweer te zitten gefrustreerd omdat je alweer geen zekerheid hebt je bij de eersten zal zijn etc....

En bij mobistar; ik ben tevreden van van deze op enkele dingetjes na want niemand is perfect maar ze mogen toch eens wat sneller alles klaar hebben en om de klant sneller te informeren en niet 2dagen ervoor ofzo.

Ik heb horen waaien in nederland de iphone 4 op 5juli zou uitkomen maar of dat echt waar is is nog maar de vraag, het is idd zo ze daar wel al meer weten meteen de dag erna, zo moet het zijn, soms kunnen we zelf nog wel wat leren van een ander land.
  #64  
Oud 08-06-10, 14:42
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Heb toch gewoon eens geduld. De iPhone komt pas in juli naar België dus Mobistar heeft nog veel tijd om zich te informeren
het belangrijkste verschil tov vorig jaar is dat apple nu niets loslaat wanneer exact de iPhone in België en Nederland komt. Vorig jaar werd op WWDC09 meteen 26 juni aangekondigd en dit jaar ergens in juli, en dat betekent dat wij afhangen van Mobistar. En mobistar is niet echt communicatiekrachtig, check maar bij de iPhone 3G, die zou komen op 11 juli, Mobistar ontkende alles, op 4 juli persconferentie: ahaa, de iPhone 3G komt toch op 11 juli... Vorig jaar was dat probleem er niet doordat apple zelf zei dat de iPhone 3GS op 26 juni in de winkel ligt..
  #65  
Oud 08-06-10, 15:07
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Ik ben bij het lekken van de foto's op gizmodo al gaan vragen in het Mobistar Center of het mogelijk was om er één te bestellen/me op een lijst te zetten. Maar dat wilde men toen niet. Ergens logisch dat dat nog niet mogelijk was natuurlijk . Toen zei die kerel dat ik hem maar moest contacteren na de keynote.
Dus dat heb ik gisteravond gedaan. Als ik thuis ben kan ik het antwoord pas lezen maar naar aanleiding van bovenstaande posts heb ik er geen goed oog in

Frederik
  #66  
Oud 08-06-10, 15:31
abacab81 abacab81 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: aalst
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik vind het ook maar niks ze totaal van noppes weten, dat kan toch echt niet vind ik.
Ik heb zelfs gewoon gevraagd om me al op te schrijven, das toch gvdm iets ze toch al kunnen doen?
Nu kan het zijn je effe geen tijd hebt, te laat bent om er als eerste bij te zijn en er dan terug te weinig toestellen zijn en je dan nog eens 2-3maand moet wachten zoals velen vorig jaar zijn tegen gekomen.
Als je weet dat apple ieder jaar een nieuwe toestel uitbrengt dan wil ik die van dag 1 hebben en niet 3-4maanden later, tegen dienen tijd is het de moeite niet meer vind ik.
Al was het dus maar ik me al meteen bij de eersten voor ko inschrijven zou ik al ferm tevreden zijn maar neen, nu zit je hier alweer te zitten gefrustreerd omdat je alweer geen zekerheid hebt je bij de eersten zal zijn etc....

En bij mobistar; ik ben tevreden van van deze op enkele dingetjes na want niemand is perfect maar ze mogen toch eens wat sneller alles klaar hebben en om de klant sneller te informeren en niet 2dagen ervoor ofzo.

Ik heb horen waaien in nederland de iphone 4 op 5juli zou uitkomen maar of dat echt waar is is nog maar de vraag, het is idd zo ze daar wel al meer weten meteen de dag erna, zo moet het zijn, soms kunnen we zelf nog wel wat leren van een ander land.
@apotheosis:
Wat moet jij ongelukkig zijn met jouw iPhone 3GS!
Je hebt op één dag 12 posts gedaan over de nieuwe iPhone. Je zeurt de mensen de kop af over dingen die nog niemand kan weten. Heb toch even geduld tot het ding hier is in België en kijk dan...
Het is of jouw leven van dat toestelletje afhangt.
  #67  
Oud 08-06-10, 15:58
SPiET SPiET is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 56
Standaard

Juist effe gebeld naar een Mobistar Center hier in Belgie.

Website word aangepast de week of twee voor de release.

Prijs idem al zal die wel schommelen tussen de prijzen van de .BE 3GS nu.

Preorder zal ook maar lukken een week of twee voor de release.
  #68  
Oud 08-06-10, 15:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abacab81 Bekijk bericht
@apotheosis:
Wat moet jij ongelukkig zijn met jouw iPhone 3GS!
Je hebt op één dag 12 posts gedaan over de nieuwe iPhone. Je zeurt de mensen de kop af over dingen die nog niemand kan weten. Heb toch even geduld tot het ding hier is in België en kijk dan...
Het is of jouw leven van dat toestelletje afhangt.
Ik ben mijn verouderde 3gs ferm beu ja, zelfs toestellen van 250 euro hebben al meer functies en betere functies dan de iphone 3gs en ja ik haat wachten, als ik naar een pretpark ga dan denk je toch niet ik 2 uur ga staan aanschuiven om 2min op een attractie te gaan zitten?

Dat moet dan echt wel iets zijn dat een stukje langer duurd zenne.

Ik houd niet van wachten en aan het lijntje te worden gehouden en leg mij eens uit waarom ze gewoon nog geen lijsten kunnen maken; pen en papier of via de computer; is dat zo moeilijk en lastig dan?

Ze weten al heel lang er een nieuwe iphone aankomt; ze kunnen nu toch al zeggen zekerst of er koppelverkoop met de iphone komt of niet? Das toch iets wat ze allang zouden moeten weten.
  #69  
Oud 08-06-10, 16:37
Grimm Grimm is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik ben mijn verouderde 3gs ferm beu ja, zelfs toestellen van 250 euro hebben al meer functies en betere functies dan de iphone 3gs en ja ik haat wachten, als ik naar een pretpark ga dan denk je toch niet ik 2 uur ga staan aanschuiven om 2min op een attractie te gaan zitten?

Dat moet dan echt wel iets zijn dat een stukje langer duurd zenne.

Ik houd niet van wachten en aan het lijntje te worden gehouden en leg mij eens uit waarom ze gewoon nog geen lijsten kunnen maken; pen en papier of via de computer; is dat zo moeilijk en lastig dan?

Ze weten al heel lang er een nieuwe iphone aankomt; ze kunnen nu toch al zeggen zekerst of er koppelverkoop met de iphone komt of niet? Das toch iets wat ze allang zouden moeten weten.
Niet overdrijven kerel... Als er betere toestellen zijn voor €250 dan de 3GS mag je ze me altijd tonen! Ik ben nog steeds heel tevreden met mijn 3GS en ok de iPhone 4 ziet er anders uit, heeft een paar nieuwe functies etc maar het is nog steeds geen wereld van verschil met de 3GS. En ik hoop dan ook dat je beseft dat je na x aantal maanden weer achter gaat lopen met je iPhone 4 op die zogenaamde €250 kostende toestelletjes. Zijn jouw woorden.

Ik heb een iPhone niet omdat het de meest nieuwe geavanceerde, zwaarste, mooiste,... telefoon is die op de markt is ( want dat is hij niet altijd) maar omdat het in mijn ogen nog steeds de beste telefoon is. Ik ga dan ook de iPhone 4 kopen en ja ook ik vind dat Mobistar fouten maakt maar je zult het er toch mee moeten doen... Is namelijk voor ieder van ons hetzelfde. Ik had trouwens zowel bij de 3G als bij de 3GS geen moeite om er eentje vast te krijgen, ben er dan ook van overtuigd dat het me deze keer ook wel gaat lukken. Zonder pre order of whatever. Oefen gewoon wat geduld uit, door hier alles vol te komen spammen met gezeur over de onkunde van Mobistar gaat de tijd niet sneller hoor.
  #70  
Oud 08-06-10, 17:12
Bejito Bejito is offline
 
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 52
Standaard

Je wijst ook met de vinger naar de verkeerde. Het toestelletje dat je zo graag wilt, wordt niet gemaakt of geleverd door Mobistar maar door het teerbeminde Apple. Mobistar heeft wel de "exclusieve" eerste distributie van de Iphones gekregen, maar zij hangen voor de rest net zo hard te wachten op verder nieuws als jij. Verdeler zijn van de Iphone is vloek en zegen tegelijk voor Mobistar. Iedereen wil er één en vindt dus de weg naar jouw winkel, maar mensen datum en voorraad melden is onmogelijk door Apple en wekt dus frustratie op bij de mensen. Als de Iphone zo levensbelangrijk is, dan stel ik mij toch wel vragen, maar goed, ieder zijn ding.
  #71  
Oud 08-06-10, 17:13
abacab81 abacab81 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: aalst
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht

Ze weten al heel lang er een nieuwe iphone aankomt; ze kunnen nu toch al zeggen zekerst of er koppelverkoop met de iphone komt of niet? Das toch iets wat ze allang zouden moeten weten.
Geduld is een mooie deugd. Je maakt jezelf alleen maar ongelukkig op deze manier. Zolang het geld van mama of papa komt kan je deze levensstijl verder aanhouden. Succes in je verdere leven.
  #72  
Oud 08-06-10, 17:21
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ze weten al heel lang er een nieuwe iphone aankomt; ze kunnen nu toch al zeggen zekerst of er koppelverkoop met de iphone komt of niet? Das toch iets wat ze allang zouden moeten weten.
Denk je nu echt dat Mobistar al van voor 7 juni officieel weet dat er een nieuwe iPhone komt? Behalve de geruchten van Gizmodo weet volgens mij Mobistar niets. Apple gaat niet even melden aan elke verdeler ter wereld van: eeuuh, wij hebben binnenkort een nieuwe iPhone, tis maar dat jullie het weten.

Denk het niet, ze zullen aan de grote providers die eind juni de iPhone4 leveren misschien al op voorhand iets gemeld hebben, maar toch verder niets... Dat maakt de kans op een lek alleen maar groter...
  #73  
Oud 08-06-10, 17:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abacab81 Bekijk bericht
Geduld is een mooie deugd. Je maakt jezelf alleen maar ongelukkig op deze manier. Zolang het geld van mama of papa komt kan je deze levensstijl verder aanhouden. Succes in je verdere leven.
Lol, ik betaal alles zelf en ga gaan werken.
  #74  
Oud 08-06-10, 17:42
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Ik heb nog geen Iphone gehad maar heb momenteel wel een Ipod touch en ik moet zeggen dat het naar meer smaakt.
Aangezien ik stilaan aan nieuwe gsm toe ben
en ook degelijk fototoestel wil zal ik me
waarschijnlijk de nieuwe Iphone 4 aanschaffen.

Maar er is geen haast bij,al moet ik zeggen dat ik sinds ik de iPod touch heb er wel zeker
van ben nu dat ik als smartphone een iPhone
wil want ben van men iPod zeer tevreden.

Mobistar kan natuurlijk nog geen lanceringsdatum geven voor de 4de iPhone,is nog geen 24uur geleden dat hij is voorgesteld.
Maar we weten dat het volgende maand al zal zijn en dat vind ik toch vrij snel.

Laatst gewijzigd door MobileBelg; 08-06-10 om 17:50.
  #75  
Oud 08-06-10, 18:04
Tyr Tyr is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik ben mijn verouderde 3gs ferm beu ja, zelfs toestellen van 250 euro hebben al meer functies en betere functies dan de iphone 3gs en ja ik haat wachten, als ik naar een pretpark ga dan denk je toch niet ik 2 uur ga staan aanschuiven om 2min op een attractie te gaan zitten?
Wow en ik zit hier nog met mijn 2G Prima toestelletje nog maar nu ga ik toch overstappen op de iPhone 4. Ik zou al zeen nieuwe hebben gekocht toen de 3GS uitkwam maar de incompetentie bij Mobistar was hallucinant: nergens voorraad, ellenlange wachtlijsten terwijl hij in de rest van de EU gewoon in het schap lag. Heb in colère ineens mijn Mobi* abonnement opgezegd en er ééntje bij Mobile Vikings genomen. Géén koppelverkoop dus lieftst, of ik moet weer naar Londen om er ééntje te kopen om te jailbreaken
  #76  
Oud 08-06-10, 18:09
Grimm Grimm is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyr Bekijk bericht
Wow en ik zit hier nog met mijn 2G Prima toestelletje nog maar nu ga ik toch overstappen op de iPhone 4. Ik zou al zeen nieuwe hebben gekocht toen de 3GS uitkwam maar de incompetentie bij Mobistar was hallucinant: nergens voorraad, ellenlange wachtlijsten terwijl hij in de rest van de EU gewoon in het schap lag. Heb in colère ineens mijn Mobi* abonnement opgezegd en er ééntje bij Mobile Vikings genomen. Géén koppelverkoop dus lieftst, of ik moet weer naar Londen om er ééntje te kopen om te jailbreaken
Geen zorgen, koppelverkoop is nu wel toegestaan in België maar ze moeten hem ook zonder abbo aanbieden (verplicht!) dus dan kan je nog steeds kiezen
  #77  
Oud 08-06-10, 18:17
wdl wdl is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: België-Leuven
Berichten: 9
Standaard

Ik weet niet of ze dezelfde prijs +/- zullen hanteren van de 3GS... ik hoop alleszins van wel...
  #78  
Oud 08-06-10, 18:20
Davidduzy Davidduzy is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Gent
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar Davidduzy
Standaard

denk het wel hoor, is toch normaal? een nieuw model vervang het oude, zonder meerprijs, allé misschien gaan ze ipv 575 en 675 nu 599 en 699 vragen, maar voor de rest zie ik niet wat anders de prijs zou zijn? Misschien iets lager om de iPad iets exclusiever te laten lijken want jah, voor die prijs kan je een iPad kopen...
  #79  
Oud 08-06-10, 20:07
buffel_styllezz buffel_styllezz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy Bekijk bericht
denk het wel hoor, is toch normaal? een nieuw model vervang het oude, zonder meerprijs, allé misschien gaan ze ipv 575 en 675 nu 599 en 699 vragen, maar voor de rest zie ik niet wat anders de prijs zou zijn? Misschien iets lager om de iPad iets exclusiever te laten lijken want jah, voor die prijs kan je een iPad kopen...
ik denk dat ze voor de iphone 4 16gb evenveel zullen vragen dan voor de 3gs vandaag, want in de dollar zijn die 2 nu ook verwisselt , en aangezien ik een 16gb wil , zal ik verplicht zijn een iphone 4 te kopen binnenkort , dus zullen ze de prijzen niet al te veel verhogen. nog eventjes wachten dus
  #80  
Oud 08-06-10, 20:11
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buffel_styllezz Bekijk bericht
ik denk dat ze voor de iphone 4 16gb evenveel zullen vragen dan voor de 3gs vandaag, want in de dollar zijn die 2 nu ook verwisselt , en aangezien ik een 16gb wil , zal ik verplicht zijn een iphone 4 te kopen binnenkort , dus zullen ze de prijzen niet al te veel verhogen. nog eventjes wachten dus
De prijs in de VS blijft steeds dezelfde voor de nieuwe toestellen, echter is de prijs vorig jaar bij de overgang van 3G naar 3GS wel gestegen, dus waarschijnlijk zal mobistar terug een prijsverhoging doorvoeren (spijtig genoeg)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.