iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) we zullen wel zien zeker... maar meer dan €675 voor een 32gb machine zou ik toch wel er iets over vinden... trouwens, waar blijft de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
we zullen wel zien zeker... maar meer dan €675 voor een 32gb machine zou ik toch wel er iets over vinden...
trouwens, waar blijft de 64gb versie ? ik heb hier nog een nieuwe ipod touch 64gb liggen die ik dacht weg te doen voor een iphone 4 ter vervanging, maar de iphone 4 blijft 'maar' de helft van het geheugen hebben |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
1 vraag, wat is koppelverkoop , want hoor dat allemaal dat dit nu toegestaan is in belgie , maar wat betekend dit?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het word iig weer een vrijdag, laat die dag maar snel komen voor ons ongeduldjes
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
10 stuks hier, waarvan alweer 6 gereserveerd voor anderen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo kan ik ook afkomen; hey ik heb er al 20 besteld maar ik zeg niet waar,haha, zo kan idd iedereen afkomen.
|
|
|||
|
|||
Tja, alleen als je de afgelopen releases hebt opgelet, kun je weten dat ik ze hoogstwaarschijnlijk zal krijgen (niets is zeker, tot ik ze echt in mijn handen heb). Bij de 3g had ik er 20, waarvan er 14 naar mensen op dit forum gegaan zijn. Bij de 3GS had ik er helaas maar 6 en nu dus hopelijk 10.
Laatst gewijzigd door ipodpino; 08-06-10 om 22:32. |
|
|||
|
|||
iemand die weet hoeveel hij zou kosten? want ik ozu mijn 3g wegdoen en een iphone 4 kopen ;D
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als deze bv met koppelverkoop ook zou zijn dan zal dat bv 300 euro zijn met een 2jarig abo aan bv 30 euro per maand, das maar mijn gedacht zenne, dat kan totaal anders zijn maar ik denk het zoiets in die richting zal zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mobistar begint normaal gezien pas met systeem van koppelverkoop in september. Het is echter nog niet bekend of ze toch al n.a.v. release Iphone 4 koppelverkoop gaan toepassen. Hopelijk komen ze dan ook met een aantrekkelijk aanbod. Ben zelf nu al effe zonder abonnement om te zien of er interessante aanbiedingen op de markt komen.
|
|
|||
|
|||
Er is wel een klein probleem .. In de iPhone 4 moet een micro sim .. Maar voor zover ik weet is er in België geen provider die micro Sims heeft ... Hopelijk zal Proximus er binnen een maandje hebben
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Proximus weet ik niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ook niet meer dan logisch, het zou uitermate dom zijn als Proximus geen micro-simkaart zou aanbieden en op die manier klanten zou verliezen... |
|
|||
|
|||
Als we voor 24juni hier teweten komen de iphone hier bv op 26juli ofzo uitkomt dan ga ik er toch viavia eentje al proberen te kopen, unlocken is niet moeilijk .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Howow |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|