iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo op het eerste zicht heb ook ik geen last van het antenneprobleem....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zo op het eerste zicht heb ook ik geen last van het antenneprobleem.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lol, je denkt toch niet dat ze nog in voorraad gaan zijn?
|
|
|||
|
|||
Iemand al nieuws van de andere 'niet' pre-order shops? Die zouden nu moeten open zijn
ik verwacht om 12u aan center te raken .. |
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne al binne
|
|
|||
|
|||
Doe geen moeite! Stond deze morgen aan mobistar center in Kapellen, met nog een 30tal, welgeteld 3 stuks hadden ze!
|
|
|||
|
|||
Het is echt wel schandig hoe weinig iPhone's er geleverd zijn aan de Mobistar centers.
|
|
|||
|
|||
En nu een goeie vraag, wie heeft allemaal het antenneprobleem ?
|
|
|||
|
|||
Ikke niet
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier in Oostende 2 centers en 1 switch store.. who knows.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
sommige mobistar centers 1 iphone van 32 en 1 van 16 WA EEN DIKKE NEST!!!!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Beste klant, U heeft bij Switch één of meerdere iPhone 4 besteld. Aangezien we van Mobistar, dat de exclusieve distributie van de iPhone 4 voor België in handen heeft, slechts een uiterst beperkt aantal toestellen kunnen krijgen in de komende maanden, hebben we besloten de iPhone 4 voorlopig niet te verdelen. Aangezien bijna alle iPhone 4 die beschikbaar zijn voor de Belgische markt verdeeld zullen worden via de Mobistar Centers raden wij u aan om daar verder te informeren. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat deze sitiuatie, die geheel buiten onze wil bestaat, met zich meebrengt. Met vriendelijke groeten, Switch
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vind het gewoon een prachtig toestel!
|
||||
|
||||
wat betreft antenne,
als ik hem gewoon vasthoud 5 streepjes als ik hem stevig cup zakt hij naar 2 streepjes gedurende 5 seconden, maar dan wordt het signaal blijkbaar opeens geboost want krijg terwijl ik blijf cuppen weer 5 streepjes die blijven.... ben echt onder de indruk van het scherm, veel over gehoord maar ik zie gewoon geen pixels Laatst gewijzigd door Peter; 30-07-10 om 11:30. Reden: typfout |
|
||||
|
||||
Kom net terug uit Hasselt heb er twee opgehaald! Man, wat een apparaat zeg. WAUW
|
|||
|
|||
Yeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaa ! Ik heb ook de mijne! De 32 gb versie, in Gent gehaald.
Ik merk ook dat ze van week 29 zijn (dat is de week van 19 juli). Mogelijk dat dit al een nieuwe lichting is, met een correctie aan het antenneprobleem? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De mijne (MV) gaat van 5 streepjes naar 1.. Ik lig er alleszinds niet wakker van.
|
|
|||
|
|||
Met m'n 32gb hebk daarnet een telefoongesprek gevoerd in de kamer waar ik het slechtste bereik heb. Het stond weliswaar maar op 1 bar, maar absoluut geen probleem om het gesprek te voeren. (ik had ook expres m'n vingers over het streepje en erond gelegd om het uittesten, maar het gesprek ging gwn vlekkeloos verder) Wat mij betrefd is dit dus absoluut geen probleem, al zalk wrs toch wel een gratis case bestellen, benieuwd wanneer dat mogelijk gaat zijn voor ons!
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|