iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Is inderdaad wel wat anders dan hier. Ik kwam zonet nog voorbij de MC winkel in de huydevettersstraat (A'pen) en ik dacht "als ik nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is inderdaad wel wat anders dan hier. Ik kwam zonet nog voorbij de MC winkel in de huydevettersstraat (A'pen) en ik dacht "als ik nu blijf staan ben ik den eerste". Tis er echt niet aan te zien dat het release day is in België.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
als die op jou naam staat en je hebt een mail, dan zal je morgen buitenlopen met een iPhone op zak!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wij zijn beide proximus (due niet mobistar) abonnees. mobistar zou morgen evt een iPhone kunnen weigeren door te zeggen dat we gereserveerd hebben via een link die eigenlijk bedoeld was voor mobistar abonnees, maar die gelekt is via onder andere dit forum. wat denken jullie? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iedereen die het geld wil neertellen voor die iphone heeft er het recht op ook om deze bij mobistar te kopen. Je hebt een bewijs dus dat bewijs is ook geldig dus ze zullen je zeer zeker een iphone moeten meegeven, ze kunnen je ook niet verplichten om mobistar kaart of abo te nemen, trap niet in die val, bedank daar vriendelijk voor. Maar mocht het ooit zo zijn ze gewoonweg niet willen dan zou ik meteen naar de flikken bellen, ik zeg niet het zal helpen maar veel keuze om te proberen heb je niet en ik zou er me niet zomaar bij neerleggen dan. Toch denk ik niet ze dit gaan doen, ze gaan je alleen maar vragen of je geen aboke ofzo wil,meer niet. |
|
|||
|
|||
Er stond nergens op de website / reservatiepagina vermeld dat het enkel voor Mobistar abonnees is, en ook op de bevestigingsmail is hier niets van terug te vinden.. Als ze er morgen moeilijk over zouden doen, blad papier vragen, situatie opschrijven, laten ondertekenen en dreigen met test aankoop
|
|
||||
|
||||
Ben heel benieuwd wat er over een paar uurtje gaat gebeuren
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelfs nederlanders stonden er toen en deze hebben hun iphone netjes meegekregen, ze hadden officieel bewijs he dus mobistar kan dit niet weigeren ook, het enige ze strakskes gaan vragen is of je geen aboke ofzo wil nemen bij mobistar en ze zullen soms zo wel effe zeggen van bij ons is dit en dat beter maar daar bedankte ik toen vriendelijk voor . |
|
|||
|
|||
"Een abo bij Mobistar? Nee bedankt... Krijg ik nu mijn iPhone?"
Nog snel GPS app aan het installeren op mijn Android (gebruik ik puur voor gps ) en dan kruip ik in mijn bed.. Binnen 4u alweer opstaan. |
|
|||
|
|||
Ik hoop echt dat jullie gelukkig gaan zijn met jullie iPhone 4 en laat iets weten hoe het is verlopen en of het antenne probleem echt zo groot is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij sms met 1 blokje geen probleem maar 1 blokje met het bellen kan soms effe wel goed gaan maar dan krijg je de situatie de andere je opeens niet meer verstaat of jij deze niet en dan onderbreekt het telefoongesprek. 2 blokjes geen enkel probleem en bij meer natuurlijk helemaal geen probleem . |
|
|||
|
|||
jeja momenteel aangekomen in roeselare en er staan al mensen voor mij
|
|
||||
|
||||
Neeeeeeeeeeeeeeee nu al!!!!!!!!!!!!!!! hahhaahh
|
|
||||
|
||||
Spannend...ik leef met jullie mee
|
|
|||
|
|||
Ik ga stilletjesaan naar de huidevettersstraat vertrekken, benieuwd hoeveel volk er al gaat staan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Om 6 uur aangekomen bij de huidevetter straat, nummer 33 gekregen!!!
Er staan gewoon al 30 mensen voor me, hah. |
|
|||
|
|||
pff, ik kan er pas zijn rond 8 uur, maar met een bevestigingsmail ben je toch zeker van een iPhone hé?
|
|
|||
|
|||
In Herentals ben ik nog steeds helemaal alleen. Ben hier sinds 7 uur.
|
|
|||
|
|||
Niet normaal hoeveel mensen er dan al staan... Wel lachen om met z'n allen daar voor die ene telefoon te staan. Alleen jammer als je straks zonder IPhone 4 naar huis moet. Zelf ga ik mijn geluk begin September beproeven! Good Luck voor alle vroege vogels!
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone vanuit Gent, indien geen reservatie niet meer afkomen, voor diegene die hem willen activeren, zit nu in de panos in Gent en heb macbook mee en heb internet connectie!
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|