iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ABry Nee, aangezien er al mensen sinds eind juni aan het bestellen zijn en deze dus allemaal voor jou er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zonder reservatie ben je van niks zeker... (Met reservatie ook niet trouwens; we spreken hier over Mobistar hé ) Niet overal, in het Wijnegem Shopping Center accepteren ze enkel bancontact, voor zover ik weet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oke niet overal dus.. Raar dat een het grote Wijnegem Shopping Center geen visa accepteert en hier in lanaken (boerendorp) wel.. |
|
|||
|
|||
shit de nightshop om de hoek is strakker georganiseerd dan mobistar blijkbaar.
iemand al eens in gent geprobeerd? |
|
|||
|
|||
Iemand enig idee waarom ik in mijn plaatselijke mobistar center niet kan reserveren? (Omdat het niet mag?) Ik dacht eerst dat mobistar-owned centers geen reserveringen aannamen?
|
|
|||
|
|||
Weet iemand toevallig of ik als nederlandse ondernemer de iPhone btw vrij kan kopen als ik vrijdag bij een mobistar winkel ga kamperen?
|
|
|||
|
|||
Hant ervanaf, mobistar-owned centers mogen in principe geen reserveringen aannemen, de privé mobistar centers, kiezen het zelf wat ze doen...
|
|
|||
|
|||
Je kan gewoon pinnen hoor!
|
|
||||
|
||||
Ben vandaag naar Mobistar Center in Ninove gegaan, er stonden al 50 op de wachtlijst. Ze wisten van niks, ook niet dat hij uitkom op 30 juli. Wist ook niet dat de witte iPhone wereldwijd is uitgesteld.
Ik wist meer als haar, ik heb mij op de wachtlijst gezet. Maar ben van zin om vrijdag vroeg naar Lab9 te gaan. Daar hebben ze geen wachtlijsten en ben zeker van mijn exemplaar.
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij doet Mobistar dit express.. hun winkels niets laten weten, hun "klanten" om zo de grote massa te beperken vrijdag.. Daarom dat we de afgelopen 2 jaar alleen maar 2dagen opvoorhand wat wisten.. |
|
||||
|
||||
Is er eigenlijk al meer nieuws dat Apple Premium Reseller op vrijdag 30 juli ook de iPhone 4 verkopen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
vermits Mobistar de verdeling doet onder de centers en APR's zal dit ook nog even afwachten zijn.. Trouwens bij de APR's zijn al enorme grote wachtlijsten, dus de kans dat daar vrij gewoon verkocht wordt is klein.. De reservatielijst zal eerst wel weggewerkt worden.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
grt Z |
|
|||
|
|||
Citaat:
In weze zijn ze dus klant van Mobi en hangen dus volledig af van Mobistar om Iphones te kunnen verkopen |
|
|||
|
|||
Oke dus het heeft waarschijnlijk geen zin om vrijdag bij een apple reseller naar binnen te stappen...?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik vermoed dat de voorraad bij APR's nog beperkter zal zijn dan in de Mobi centers zelf. |
|
|||
|
|||
Klopt, vorig jaar had de Switch in Oostende 3 iPhone's van elk, op de laceringsdag ..
|
|
||||
|
||||
Bij Lab9 in Aalst nemen ze nog geen bestellingen aan. Dus ik ga daar vrijdag vroeg staan, ze nemen bestelling aan als hij in België uit is.
|
|
|||
|
|||
Wordt een beetje ziek van Mobistar inmiddels. Reserveren als Nederlander kan sowieso niet, en de winkels die niet aan reserveringslijsten doen (de mobistar-owned winkels dus) verkopen eerst en alleen aan Mobistar klanten. Als Nederlander moest je het in september/oktober nog maar eens proberen zei hij doodleuk..... dat ie lekker de *!**^% krijgt dan.....grrrrrrrrrrrr
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen mobistar klanten ben ik op tegen, Belgen eerst wel.. te iPhone komt ten-slotte ook bij jullie uit.. wij moeten het ook met onze voorraad stellen voor ons Belgen.. Ik zeg niet dat jullie niet bij ons mogen kopen (alleen maar goed voor onze economie) maar ik vind wel dat wij de eerste 2-4 weken voorrang moeten krijgen.. |
Er zijn 26 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 26 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|