iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind dat de prijs nog meevalt, want je krijg er ook wel veel voor....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik vind dat de prijs nog meevalt, want je krijg er ook wel veel voor.
|
|
|
|||
|
|||
@devosf: Voor die prijs zou je er bijna mee moeten naar de maan kunnen vliegen. Maarja, kopen doe ik toch
|
|
||||
|
||||
Ik ook, het is veel maar gelukkig heb ik een vakantiejob.
|
|
||||
|
||||
Ik verwacht morgen of ten laatste woensdag de preorder mail van de actie die ze vorig jaar ook gedaan hebben. Laten we samen duimen
|
|||
|
|||
Geen koppelverkoop?
|
|
|||
|
|||
Allé er komt schot in de zaak. Nu morgen nog een mailtje dat je kan bestellen en vrijdag eentje afhalen en dan ben ik blij
|
|
||||
|
||||
Oef. Ik was me daarover zorgen aan't maken, heb geen zin om te beginnen knippen. Maar kunnen ze je hele contactlijst gewoon overzetten op die microsim? Hoe gaat dat in zijn werk
|
|
||||
|
||||
Al mijn nummers van mijn Samsung zet ik in mijn adresboek, en via MobileMe zet ik dit op mijn iPhone 4.
|
|
||||
|
||||
Ik doe het met MobileMe, heb het al sinds m'n eerste iPhone (MobileMe is goedkoop op eBay te vinden, tot 50% goedkoper dan wat Apple vraagt) en ik vind het echt super, vooral de sync tussen agenda's en contacten.
|
|||
|
|||
Ik weet niet waar ik het moet plaatsen, maar een vriend van mij is in Frankrijk en belde dat in een willekeurige supermarkt een iPhone4 te koop is!
Ik zeg neem die 32gb maar mee voor €690,- volgens hem. Nu beweert de cassiëre dat hij niet simlock vrij is, is dat zo!!??? Ik zei, doe maar een pp kaartje van een tientje bij dan, is dit nu een probleem? Gaarne hulp, dacht ze simlock vrij waren daar. |
|
|||
|
|||
uw contacten worden in het center met een speciaal toestelletje overgezet. no worries, simpel en snel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je vriend moet ze kopen in de apple store, daar zijn ze simlock vrij. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik ga op tijd voor de deur staan, want ik wil echt geen maand meer wachten.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat Mobistar of vandaag nog of de 28e komt met het reserveringsgedoe.. morgen ben ik namelijk jarig (18. hoera) en heb ik heel weinig tijd om te reserveren (drukte thuis)
|
|
|||
|
|||
Fout! In de Apple store zijn ze simlock vrij, in andere winkels zijn ze locked voor de operator die ze verkoopt: Orange, Bouygues, etc.
|
|
||||
|
||||
Als je bij mobistar de iPhone 4 bestelt via hun website (als beschikbaar is). Ben je dan zeker van je exemplaar vrijdag?
|
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|