iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door devosf Maar als Apple dit met de iPad doet, dan ook bij de iPhone 4 de ipad is nu in veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus? Het gaat om de manier van lanseren, die zal bij de iPhone 4 percies hetzelfde zijn. Er staat ook; "Apple ziet heel nauwlettend toe op het hele verkoopproces van de iPad en andere producten." m.a.w. iPhone dus ook. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Was de krant van vandaag? Want dan kan ik het misschien vinden op hun digitale krant.
|
|||
|
|||
koop 1 iphone
Citaat:
Juist de mensen die er een PAAR willen kopen zullen worden geweigerd. Het is niet gek dat mobistar nederlanders uitsluit als er een hoop NL in de rij staan die elk 4 of 5 iphones willen, omdat ze meteen hun slagje willen slaan. Bovendien is het volgens mij maximaal twee per klant. Ik ga vrijdag ook naar belgie en hoop er EENTJE voor mezelf te kunnen bemachtigen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
IMG_0012.JPG |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Uiteraard na wat berichten hier over gelezen te hebben op dit forum. Zoek eventueel nog iemand die mee wilt reizen zaterdag, PM me maare ven, woon zelf in Maarssen. |
|
|||
|
|||
Dat bied ik bij deze mijn verontschuldigingen aan. Maar laat mijn reactie staan voor de mensen die wel 4 of 5 iphones vanuit Nederland gaan halen. Ik begrijp dat mensen wat wensen te verdienen maar dat men ziet niet in dat ze het voor anderen verpesten. Je begrijpt mijn standpunt?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier is de Digitale versie, screenshotje van men iPad ;-) Imageshack - mobilephoto27jul2010121.jpg Het is trouwens uit de extra bijlage (economie) in de weekendkrant van de standaard ;-) Laatst gewijzigd door Wess; 27-07-10 om 13:21. |
|
||||
|
||||
Update over beschikbaarheid bij Switch en Easy-m:
Een kameraad heeft bij Easy-m en ik bij Switch begin juni een iPhone 4 gereserveerd. Nu hebben we gisteren gemaild om te vragen of we er vrijdag eentje hebben en we kregen bij beide als antwoord dat ze pas vrijdagochtend zicht hebben op de hoeveelheid iPhones dat ze binnenkrijgen en we krijgen meteen een mail als we er eentje zouden hebben. Vrijdagochtend kamperen voor Switch en Easy-m lijkt mij dus niet slim, als ze er al hebben zullen ze zeker eerst hun lange reserveringslijsten afwerken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Maar bij Lab9 nemen ze geen bestelling aan, dus daar is dan gewoon vrijdag ochtend staan. Of ben ik mis?
|
|
|||
|
|||
Ik geloof dat ze dat gisteren inderdaad hier hebben gemeld op het forum, ik raad je aan donderdag middag of vlak voor sluitingstijd even te bellen.. dan weet je het zeker, want voor op een lijst te staan is het toch al te laat..
|
|
|||
|
|||
Ik ben niet de eerste die het hier zegt maar Mobistar heeft de distributie van de iPhones in handen en niet de (officiele) Apple Stores. Je gaat vrijdag dus meer kans hebben op een iPhone in een Mobistar Center.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor een iPhone moet ge u zeker niet inschrijven bij een APR naar mijn mening. Bij de lancering van de 3G stond ik op nr 100 zoveel bij S&S in Hasselt. Die eerste week toch gewoon de dichtstbijzijnde Mobistar winkel eens binnengewandeld en kwam buiten met de gewenste iPhone...
|
|
|||
|
|||
Net nog eens mijn vrouw een rondje laten bellen. Vrouwen staan ze vriendelijker ter woord als mannen. Goh... hoe komt dat toch... ???
Maar... ze kreeg toch wel van verschillende Mobistar centers hetzelfde te horen. Het risico is groot dat je zonder iPhone naar huis gaat. Zelfs als je een paar uur voor de winkel gaat wachten op de opening. Ze geven dus geen garantie. Het vermoeden gaat dat ze mogelijk pas na 1 week bevoorraad gaan worden. Hmmm... wat is nu wijsheid. Als je straks kilometers gaat rijden en je hebt geen iPhone is het ook zonde van de brandstof. We zullen zien. Het blijft een kat en muis spel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|