iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Ja, dat kon al. Vraag is nu wel of de reservatie geldig blijft, maar ik vermoed van wel zou me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zou je ook een reservering voor iemand anders af kunnen halen? Mijn pa wil er namelijk ook een, en die kan vrijdag niet mee. Dus stel ik neem zijn blaadje mee, zouden ze dat accepteren?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hopelijk is het leven voor de vlugge in dit geval, want ik zou niet weten of ze ons (tijdig) gaan verwittigen als ze dit cancellen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze zullen je naam wel vragen denk ik overmorgen. |
|
|||
|
|||
heb de mobistar mail ontvangen, daarna doorgeklikt en je kwam op exact dezelfde site uit!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De reservatie gebeurt op naam. Enkel de naam staat op de bevestigingsmail. Ik heb op het reservatieformulier mijn Base gsmnummer ingevuld en dat ging. Ik vermoed dat de mobistar abonnees vroeger een mail gaan krijgen, maar eenmaal je de link hebt, kun je reserveren, ongeacht of je klant bent. |
|
|||
|
|||
mail ivm bestelling iphone4 ontvangen....
|
|
|||
|
|||
En hij ziet er juist hetzelfde uit, dus zal wel geen nieuwe bestelling meer nodig zijn zeker?
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn bestelt voor in Gent op te halen. Hopelijk worden ze niet geannuleerd!
|
||||
|
||||
Ja, dat snap ik het blaadje blijft hetzelfde. Maar stel ik heb er twee bij, eentje met mijn naam en eentje met die van me pa. Zou het dan mogen?
|
|
|||
|
|||
Ben zelf abbonnee bij mobistar maar heb nog geen mail ontvangen. Heeft dit te maken met het feit dat ik van proximus kom en mijn nummer heb behouden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna ben je via de link in de mail naar de website gegaan en je iPhone besteld? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand dat? Hebben ze een lijst met namen en controleren ze die namen adhv je paspoort ofzo? |
|
|||
|
|||
de verdwenen prijzen pagina iphone 4 is ondertussen ook terug online
|
|
|||
|
|||
Ook nog geen mail ontvangen van mobistar. Kan er iemand een screenshot opzetten?
|
|
|||
|
|||
ik heb 10 min geleden de mail ontvangen en ik ben mobistar abonnee, had daarvoor ook al gereserveerd, maar als ik klikte op 'reserveer nu je iPhone4', dan kwam ik op exact dezelfde pagina uit als eerder in de dit forum doorgegeven
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De url is trouwens ook niet aangepast voor de reservering : er staat nog altijd : http://iphone3g.mobistar.be/nl/pre-order-ok.cfm Doet mobistar dan echt geen moeite om de url aan te passen ? Verdorie ik twijfel hé..... In ieder geval heb ik de bevestigingsmail dat ik de iphone 4 mag ophalen. Maar waar blijft de mail dan ? Dit is toch geen grap hé zeg. Zou wel een ergg misplaatste grap zijn dan. Toch bedankt. |
Er zijn 21 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 21 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|