iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) benieuwd wanneer de eerste post komt van een uitgeputte voorraad bij een poging om te reserveren. Dan zijn we zeker dat er inderdaad een tellertje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
benieuwd wanneer de eerste post komt van een uitgeputte voorraad bij een poging om te reserveren.
Dan zijn we zeker dat er inderdaad een tellertje achter de reservatiesite staat en dat je dus niet met lege handen buitenkomt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Howow |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik twijfel of deze bevestigingsmail wel geldig is. |
|
||||
|
||||
Ik heb gereserveerd met een MV nummer, is dit een probleem. Maar kijken ze ook u nummer na of enkel uw naam?
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou een extra reservering maken bij een ander MC. Drukke ochtend dan dat wel |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb er zojuist ook een besteld voor mijn vader op zijn e-mailadres. Mail is ondertussen ook binnen gekomen dus ik ga er vrijdag gewoon twee proberen op te halen. Dan is heel mijn gezin weer voorzien!
|
|||
|
|||
Het was allemaal zoveel malen beter geweest als we hem gewoon via de Apple Online Store konden bestellen!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
10 mobistar centers? Je kan er toch maar 5 selecteren op die pre-order pagina? Antwerpen, Roeselare, Hasselt, Gent en Leuven.
|
|||
|
|||
met dezelfde link voor reservatie : Mobistar - iPhone |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nog geen mail ontvangen, is de url uniek aan de gebruiker?
Wilt niemand dan deze posten? |
|
|||
|
|||
Ik ben Mobistar abonnee en heb nog geen officiële mail ontvangen met daarin een link naar het reservatie formulier. De mail die Arax aanhaalt is dus de mail die Mobistar officieel verstuurt en waarop je kan reserveren?
Wel raar dat ik die nog niet gehad heb. Gelukkig had ik hem ook al lang besteld via de link op dit forum |
|
||||
|
||||
Ik hoop 1 ding, dat het vrijdag geen problemen van komen. En dat we gewoon binnen kunnen voor onze iPhone 4.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zowel de bestelling voor je reservatiemail als erna zijn geldig.
Waarom dat deze vroeger als bekend online was? Omdat er eerst aan de "bevoorrechte" een mail is gestuurd, en daarna volgens gebruikelijke procedure die Mobistar altijd toepast (namelijk voorrang van geabonneerden ed). |
|
|||
|
|||
16 gb in Gent uitverkocht, er lijkt dus een teller te zijn!
|
|
|||
|
|||
Pre-order site heeft precies veel moeilijkheden met het laden nu, de mails zullen uitgestuurd zijn
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|