iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu staat er op de site --> Gelieve later nog eens te proberen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nu staat er op de site --> Gelieve later nog eens te proberen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iemand toevallig gekeken welke winkel in het franse deel van Belgie hieraan meededen?
|
|
|||
|
|||
zijn er hier nog nederlanders die vrijdag net als ik op staatsbezoek gaan naar het altijd zonnige Hasselt? zo ja. hoe gaan jullie? ik ga waarschijnlijk een dag van te voren met de trein tenzij iemand een beter alternatief weet natuurlijk
Laatst gewijzigd door crazyceesy; 28-07-10 om 12:25. Reden: spelfout |
|
|||
|
|||
Ik vrees voor een lange file pre-orders vrijdag in Gent!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zijn er soms zo veel mensen die naar Gent ga? Zolang ik maar binnen kan en ik mijn iPhone 4 kan hebben wil ik wel aanschuiven.
|
|||
|
|||
iemand het laatste half uur nog kunnen inschrijven? ik krijg constant "gelieve later nog eens te proberen" kl*te mobistar
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Beide lukken niet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hangt dat van de verbinding af dan? een andere browser heb ik al geprobeerd...lukt ook niet
|
|
|||
|
|||
arrrggg voor een keer dat ik niet om de 5 min zit te checken is het al uitverkocht!!
|
|
|||
|
|||
Van alle pre-orders in Vlaanderen gemiddeld 1 op de 5 (maar waarschijnlijk iets meer want Gent is een centraal gelegen grootstad)
De site is een dik uur online geweest. Hoeveel pre-orders zouden er geregistreerd zijn? |
|
|||
|
|||
Ok, dan kunnen ze dus onderscheid maken tussen mensen die wel en niet vanuit de nieuwsbrief komen, dus wel of geen echte Mobistar klanten zijn. De variabele lijkt geen invloed op de pagina te hebben, maar wel een soort 'referral-code' te zijn.
Ik zou er niet gek van staan te kijken dat alleen mensen die via de nieuwsbrief link hebben ingeschreven uiteindelijk op de lijst komen van mensen die hem echt kunnen ophalen. |
|
|||
|
|||
Welke vestiging van antwerpen stond er tussen?
|
|
|||
|
|||
Hoeveel het er zouden zijn weet ik niet, maar in Gent is toch al in ieder geval de voorraad van de iphone4 16gb uitgeput
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Howow |
Er zijn 38 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 38 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|