iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Jongens, kunnen we als Nederlanders met een Nederlands adres wel bestellen ? Heb plaatsnaam met land erachter gezet, maar komt dat wel goed ? Haal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jongens, kunnen we als Nederlanders met een Nederlands adres wel bestellen ? Heb plaatsnaam met land erachter gezet, maar komt dat wel goed ? Haal 'm toch zelf op....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Toestel wordt opgestuurd , kweet niet of ze dit ook naar nederland doen...
|
|
|||
|
|||
"derde keer goede keer" was hier echt van toepassing.
Twee keer tijdens stap 4 (betaling) eruit gekieperd, maar bij een derde poging (veel F5-en later) is het toch gelukt. Nu afwachten wanneer ze uiteindelijk geleverd worden. |
|
|||
|
|||
En is het zeker dat je een iPhone een paar dagen laat afgeleverd krijgt thuis?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is hun voorraad nu echt uitgeput, al paar minuten geen rond bolletje meer bij de iPhone's
|
|
|||
|
|||
heb ook eentje kunnen bestellen, kben es benieuwd
gedaan met rondbellen en bezettonen |
|
||||
|
||||
Pff ik sta op 2 wachtlijsten...maar als ik er 1 kan kopen via andere wegen dan mag een ieder die het wil mijn positie overnemen(zonder betaling uiteraard)
|
|
|||
|
|||
Oef , hier ook gelukt naar 3 x proberen !
Levertijd 3 a 4 werkdagen en enkel voor Belgie |
|
|||
|
|||
geen geluk hier,
telkens ik het invulformulier voor mijn gegevens passeerde => out of stock!
|
|||
|
|||
Ik zal niets bij naam noemen, maar heb mondeling gereserveerd op launch day, zonder aanbetaling. Gisteren een mailtje gestuurd met vraag of dat geen probleem was, want helemaal niet over gehad toen. Nog steeds geen antwoord gekregen. (nee, ook niet in SPAM-map ;-) )
|
|||
|
|||
Als je geen bewijs hebt gekregen van die reservatie zou ik er maar vanuit gaan dat hij niet gereserveerd is..
|
|
|||
|
|||
16 gb kunnen bestellen, 5 min. geleden
Vliegt binnenkort hier in de verkoop! |
|
|||
|
|||
Bestel m dan niet en laat een ander bestellen. Ga jij m zeker weer met woekerwinst verkopen?
:-S |
|
|||
|
|||
Toch met een bepaalde winst, woekerwinst niet. Ik heb 32's verkocht aan 950 die ik heb opgehaald in Parijs...Als je ziet dat Mobistar-32's verkocht worden boven de 1000 valt dit nog mee.
Nu, dit toont gewoon aan dat je er één kan bestellen of al lang één kon gehad hebben als je de moeite had gedaan om er reeds begin juli aan te denken om er te bestellen in Parijs ipv te wachten tot de laatste snik. Of door te refreshen op de site van Mobistar... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het toont ook dat je, mits wat moeite met refreshen en snelheid om 't formulier in te vullen (als Belg dan), je er wel degelijk nog eentje kon bemachtigen omstreeks 16u30.
|
|
|||
|
|||
Niet iedereen heeft visa/mastercard he....
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 39 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 39 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|