iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had al eerder vermeld een i 4 te hebben kunnen kopen ,nadat ik eerst een bord had zien staan op vrijdag middag aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geduld hebben ,
ik had al eerder vermeld een i 4 te hebben kunnen kopen ,nadat ik eerst een bord had zien staan op vrijdag middag aan de kassa van de mobistar winkel(turnhout ) waarop stond i phone uitverkocht en niet reserveerbaar was ik maandag terug geweest met contant geld in de hand (je weet maar nooit ) en het bord niet reserveerbaar was weg dus ik vroeg gewoon achter een i 4 , antwoord was," mits een deftig voorschot kunnen we je een reservatie doen en je word opgebeld zodra hij binnen is" , op het formulier stond dan ook nog eens dat zij tot december deze overeenkomst mochte uitvoeren ????? ?
Nu ik speelde de roulette mee en legde het voledige bedrag op tafel , met de woorden het is beter in uw kassa dan in mijn zakken en betalen moet ik hem toch , dus volledig betaald , en nog geen vierentwintig uur later telefoon , uw i4 kan afgehaald worden , vriendelijk en correct, de man gaf wel toe dat er slechts drie toestellen binnen waren maar dat hij donderdag weer toestellen verwachte ik wil ook nog noteren , ik was en ben geen mobistar klant , moet trouwens nog steeds een microsim ophalen bij" base" of er eentje "microknippen" dus persoonlijk denk ik een beetje geluk hebben van de goede dealer te hebben en in plaats van 200 tot 300 euro aan een vreemd afkomstig toestel (je moet maar pech hebben en om garantie moeten geen lopen ) gewoon beter kontant geld bij de mobistar op tafel gooien en het zal vlug beantwoord worden tussen dit bericht door moet ik er aan denken van er ook eens aan te denken dat ik hem nog moet uitpakken alles was een beetje tesamen toegekomen, verbouwingen , einde vakantie , iphone .... MAAR IK BLIJF HET FORUM VOLGEN TOCH BENIEUWD ZIJNDE HOEVEEL GELUK IK HAD Laatst gewijzigd door turbo2jet; 04-08-10 om 18:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Net een mail teruggehad van Mobistar Mol voor een iphone 4 16 GB. Ben 121e op de lijst...
Mits ze me inderdaad op de lijst zetten aangezien ik per mail heb gereserveerd. Ben benieuwd... Laatst gewijzigd door Daffiej; 05-08-10 om 14:53. Reden: Kreeg net een mail waarin werd verteld dat ik 121e ben :-s |
|
|||
|
|||
Ik verwacht rond de 6e mijn iPhone...
Had normaal gezien de 3e geweest, maar nu dus iets later volgens onze aankoopdienst (Vanden Borre) |
|
|||
|
|||
Heej, ik heb een vraag, ik woon in het oosten van Nederland bij zwolle ( richting de duitse grens) Wat zou voor mij de dichtst bij zijnde Mobistar shop zijn in belgie,
En hoe werkt het bestel idee. want ik kan niiet zomaar als de iphone voor mij beschikbaar is ineenkeer naar belgie rijden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee wat de situatie is in Antwerpen: Huidevetter, Meir of Keyserlei? Met alle positieve berichten die je hier leest moeten de eerste gereserveerden al uitgeleverd worden, toch.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu een winkel gevonden in antwerpen wat voor mij dichtbij is, maar er staat geen mail bij, en dat geld ook bij andere mobistar winkels:S. mischien dat ik het over het hoofd zie, waar zou dat bij moeten staan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stand van zaken bij Vandenborre
Kan de goede ziel die bij vdborre werkt nog eens een stand van zaken geven mbt leveringen en hoeveelheden?
heb 3 stuks besteld/betaald via de website Tx |
|
|||
|
|||
Nee hoor per 17
Ik ben benieuwd wanneer we ze krijgen. Vraag me af of er bij hun al geleverd is door Mobistar. Goed idee om hem dan van de hand te doen. Zou dat kunnen? |
|
|||
|
|||
VdB
Gaaf! Gefeliciteerd, kan je nog wel slapen nu
Ik hoop dat je nu gaat mailen dat er inderdaad bij de 1e ronde 17 van 16GB binnen zijn gekomen. IK WIL HEM OOK |
|
||||
|
||||
Ik heb het in het "Frankrijk-topic" ook gevraagd, maar is er kans dat ik morgenochtend in België een tweetal iPhone4 (zonder reservering) kan oppikken ? Misschien heeft iemand reservering(en) over?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De telefoon is uitgevonden in 1876, ook in België gebruiken ze de telefoon anno 2010...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou geen BASE simkaart knippen naar microsim. Ik heb het met de mijne gedaan, maar het werkte niet. Plakte ik mijn geknipte microsim terug in mijn oude simkaart (ik had heel voorzichtig met een breekmes gesneden) geplakt, dan werkte die wel terug gewoon in mijn iPhone 3G. Heb net een microsim weest ophalen in Ronse en mijn iPhone 4 werkt nu perfect met BASE. |
|
|||
|
|||
ik ben net naar leuven geweest en sta 5de op de wachtlijst, zou het nog lang duren voordat ik hem heb?
|
Er zijn 25 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 25 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|