iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door anandvr Das dan ook vreemd...want toen ik er was namen ze wel reserveringen aan ...met 199 euro aanbetaling en een acc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je hebt er 2. Eén op de Demerstraat. Kleine winkel naast de Belgacom winkel = Allcom en neemt reserveringen. Een andere op de Koning Albertstraat 500 m verderop.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Natuurlijk zal die toestellen hebben op de launchdag, enkel zullen die (bijna) allemaal gereserveerd zijn. En ik dacht dat de computers op de launchdag stuk waren, ik had dat ergens gelezen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan zal het kamperen worden voor de deur van het wijnegem shopping center en wanneer de deuren opengaan, lopen naar de mobistar winkel!
|
|
|||
|
|||
Zou moete lukken, ik woon er nogal dicht bij maar ja je weet nooit ,zelfde geld krijgen die er maar 25 om te verkope ofzo
|
|
|||
|
|||
In de switch te wijnegem namen ze toch reservaties aan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop dat de switch er genoeg krijgt op de launchdag zodat ik er eentje heb. Maar ik vrees dat het vroeg opstaan wordt en een spurtje naar de mobistar zal worden |
|
|||
|
|||
Verkopen ze bij élke Mobistar winkel de Iphone 4 tijdens de release?
Althans, kan ik daar vanuit gaan? Vanuit Eindhoven zijn Mobistar winkels als Turnhout, Lommel & Mol het dichtste bij. Na eerdere navraag hier op het forum schijnen dat kleine zaken te zijn. Misschien een voordeel als ze in elk geval de Iphone 4 vanaf de release datum gaan verkopen. Mag ik hier vanuit gaan? |
|
|||
|
|||
Bij Switch zou ik er niet op hopen.
De meeste toestellen zijn namelijk voor de mobistar shops. |
|
|||
|
|||
In België zit het met de Mobistars winkels zo denk ik:
de privé Mobistar winkels leggen we lijsten aan, de anderen niet =D |
|
|||
|
|||
de echte mobistarcenters krijgen duidelijke instructies van mobistar, net zoals vorig jaar, na de lancering van de 3GS mochten ze reservaties nemen maar alleen zonder voorschot, was een duidelijke richtlijn van mobistar
|
|
|||
|
|||
Nou daar hebben ze zich lekker niet aangehouden, ik heb voorschot moeten betalen ...
Spreek dan van vorig jaar, nu sta ik daar niet op wachtlijst. Maar bij Mobistar houden ze zich weinig tot niet aan hun woord heb ik de indruk, zo moest ik 1-2 weken wachten zeiden ze toen, heb er 9 weken op kunnen wachten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je met Mobistar-owned center zou bedoelen een officiële ?
Ja =) |
|
|||
|
|||
er zijn 2 soorten mobistar centra: privé uitgebaat (soort franchise) of door mobistar owned, dus mobistar zet er zelf mensen in, het verschil ga je niet merken als je de winkel gewoon binnenloopt, maar de privé uitgebaatte centra maken zelf hun regels, die door mobistar owned luisteren naar het hoofdkantoor van mobistar
|
|
|||
|
|||
Ben redelijk zeker dat die Mobistar owned is ja
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|