//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) @Sander Toch blijft mijn bron vermelden dat de 24ste de eerste officiële dag wordt dat je hem daadwerkelijk kan kopen? Missschien toch een soort van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 02-07-10, 09:57
PWI's schermafbeelding
PWI PWI is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Omgeving van Antwerpen
Berichten: 127
Standaard

@Sander

Toch blijft mijn bron vermelden dat de 24ste de eerste officiële dag wordt dat je hem daadwerkelijk kan kopen?
Missschien toch een soort van pre-order systeem vanaf de 22ste?

Maar misschien toch belangrijker dat hij simlock vrij geleverd gaat worden!

Nog een paar weekjes geduld dus

O ja, voor diegene die de iPhone 4 willen kopen maar niet in hun huidige simkaart willen gaan knippen, zorg dat je op tijd een microsim besteld bij je huidige provider! Ik voorspel een grote vraag naar microsim kaarten, dus zorg dat je hem voor de 22/24ste al hebt, activeren kan je daarna (laten) doen

Succes met de nieuwe aanwinst
__________________
Apple: iPhone 6+ Space Grey 16 GB  (UK) & iPad Air Space Grey 32 GB Wi-Fi  (BE)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 02-07-10, 10:14
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

De iPhone pagina van Mobistar is aangepast! Je kan nu registreren om het laatste nieuws te ontvangen van Mobistar over de iPhone 4.

Mobistar - iPhone

Edit: Blijkbaar is de 8GB iPhone vanaf vandaag beschikbaar bij Mobistar volgens de site.

Laatst gewijzigd door Racingboy; 02-07-10 om 10:16.
  #503  
Oud 02-07-10, 10:22
JungleJoker JungleJoker is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
De iPhone pagina van Mobistar is aangepast! Je kan nu registreren om het laatste nieuws te ontvangen van Mobistar over de iPhone 4.

Mobistar - iPhone

Edit: Blijkbaar is de 8GB iPhone vanaf vandaag beschikbaar bij Mobistar volgens de site.
Net ingeschreven op de mailinglijst!
  #504  
Oud 02-07-10, 10:34
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Ik ook.

Ze bieden de 8GB iPhone 3GS exculief aan via het web. Hopelijk de iPhone 4 ook via het web...
  #505  
Oud 02-07-10, 10:39
JungleJoker JungleJoker is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Ik verkies toch nog steeds first come first serve princiepe. Via het web gaat alles ongetwijfeld in het honderd lopen (kijk maar naar AT&T in amerika) en gaan er een hele hoop mensen door wat pech gewoon hun order niet kunnen plaatsen. Met first come first serve heeft tenminste evenveel kans om er eentje te kunnen bemachtigen en moeten ze niet hopen dat het systeem niet gaat crashen..
  #506  
Oud 02-07-10, 10:39
PWI's schermafbeelding
PWI PWI is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Omgeving van Antwerpen
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
Ik ook.

Ze bieden de 8GB iPhone 3GS exculief aan via het web. Hopelijk de iPhone 4 ook via het web...
Wishful Thinking
Vergeet het maar, eerste ronde gaat altijd via de Mobistar Centers, kwestie van zieltjes kunnen winnen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JungleJoker Bekijk bericht
Ik verkies toch nog steeds first come first serve princiepe. Via het web gaat alles ongetwijfeld in het honderd lopen (kijk maar naar AT&T in amerika) en gaan er een hele hoop mensen door wat pech gewoon hun order niet kunnen plaatsen. Met first come first serve heeft tenminste evenveel kans om er eentje te kunnen bemachtigen en moeten ze niet hopen dat het systeem niet gaat crashen..
Doe eens een gok: hoeveel iPhone 4 zullen er geleverd gaan worden per winkel op de release datum denk je ?

Maar je hebt gelijk First come, First Mobistar klanten serve gaat het worden
Blijven er dan (nog) over, hebben de andere misschien ook geluk ?
Kijk maar naar hun mailingsite ( zie bericht hierboven) met de vraag bent U al Mobistar klant Ja of Nee ?

Laatst gewijzigd door WDS001; 02-07-10 om 10:43. Reden: MQuote-knop gebruiken aub!
  #507  
Oud 02-07-10, 10:50
JungleJoker JungleJoker is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Doe eens een gok: hoeveel iPhone 4 zullen er geleverd gaan worden per winkel op de release datum denk je ?

Maar je hebt gelijk First come, First Mobistar klanten serve gaat het worden
Blijven er dan (nog) over, hebben de andere misschien ook geluk ?
Kijk maar naar hun mailingsite ( zie bericht hierboven) met de vraag bent U al Mobistar klant Ja of Nee ?
Maak je geen zorgen, ik ben zelf Proximus klant en ben vorig jaar op de release dag al aan mijn 3GS kunnen komen. Mobistar klanten kregen het voordeel dat ze een beperkt aantal op voorhand konden bestellen en dan tussen 6u en 8u konden gaan afhalen met een koffiekoek als ontbijt. Deze voor verkoop werd echter slechts in een beperkt aantal mobistar centers gehouden (ik denk dat het er maar 5 waren in heel vlaanderen). Alle andere mobistar centers kregen een (al dan niet kleine) stock, als je er op tijd bent heb je sowieso je toestel, maakt niet uit bij welke provider je bent.
  #508  
Oud 02-07-10, 10:54
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

De iPhone 3GS 8GB kost 10,99 euro meer dan in Frankrijk
  #509  
Oud 02-07-10, 11:02
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JungleJoker Bekijk bericht
Maak je geen zorgen, ik ben zelf Proximus klant en ben vorig jaar op de release dag al aan mijn 3GS kunnen komen. Mobistar klanten kregen het voordeel dat ze een beperkt aantal op voorhand konden bestellen en dan tussen 6u en 8u konden gaan afhalen met een koffiekoek als ontbijt. Deze voor verkoop werd echter slechts in een beperkt aantal mobistar centers gehouden (ik denk dat het er maar 5 waren in heel vlaanderen). Alle andere mobistar centers kregen een (al dan niet kleine) stock, als je er op tijd bent heb je sowieso je toestel, maakt niet uit bij welke provider je bent.
Ook zonder reservering?
  #510  
Oud 02-07-10, 11:09
JungleJoker JungleJoker is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
Ook zonder reservering?
Uiteraard! Er werden helemaal geen reserveringen opgenomen, ik ben er sterk van overtuigd dat de meesten die op dit discussieforum beweren dat ze op een reservatie lijst staan oftewel:
A) Het verkeerd hebben begrepen en eigenlijk gewoon op een notificatie lijst staan
B) Bij een andere winkel (bv. Saturn of weet ik veel waar) dan een mobistar center staan, maar aangezien mobistar de enigste legale verdeler is met een contract met apple gaan sowieso eerst alle mobistar centers stock krijgen en pas later al de rest
C) Dik int zak zijn gezet

Je moet er uiteraard wel op tijd zijn om zeker te zijn van een toestel
  #511  
Oud 02-07-10, 11:18
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Straks eens horen in de Mobistar winkel van Hasselt als ik er geraakt. Niet de Allcom Mobistar winkel want daar moet je dus een accessoire pack bijkopen en, volgens een kameraad, een 200 euro voorschot geven

Vroeg bij zijn, zal geen probleem zijn als ik vrij ben.
  #512  
Oud 02-07-10, 11:20
PWI's schermafbeelding
PWI PWI is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Omgeving van Antwerpen
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JungleJoker Bekijk bericht
Maak je geen zorgen, ik ben zelf Proximus klant en ben vorig jaar op de release dag al aan mijn 3GS kunnen komen. Mobistar klanten kregen het voordeel dat ze een beperkt aantal op voorhand konden bestellen en dan tussen 6u en 8u konden gaan afhalen met een koffiekoek als ontbijt. Deze voor verkoop werd echter slechts in een beperkt aantal mobistar centers gehouden (ik denk dat het er maar 5 waren in heel vlaanderen). Alle andere mobistar centers kregen een (al dan niet kleine) stock, als je er op tijd bent heb je sowieso je toestel, maakt niet uit bij welke provider je bent.
Laten we afspreken op de release datum, als jij er een hebt kunnen bemachtigen, post dan een berichtje op dit forum, Ok ?
Maar ik ben wat terughoudender, gezien de vraag dit keer veel groter is dan het beperkte aanbod.
Tenzij je net als al die anderen 2 dagen op voorhand al in de rij gaat staan/liggen

We zullen zien, maar toch al veel succes gewenst met je nieuwe iPhone 4
  #513  
Oud 02-07-10, 11:29
JungleJoker JungleJoker is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PWI Bekijk bericht
Laten we afspreken op de release datum, als jij er een hebt kunnen bemachtigen, post dan een berichtje op dit forum, Ok ?
Maar ik ben wat terughoudender, gezien de vraag dit keer veel groter is dan het beperkte aanbod.
Tenzij je net als al die anderen 2 dagen op voorhand al in de rij gaat staan/liggen

We zullen zien, maar toch al veel succes gewenst met je nieuwe iPhone 4
Ik zal sowieso nog iets laten weten! En ik ben van mening dat het wel spijtig is dat wij en belgië zo lang moeten wachten, maar anderzijds is het misschien wel beter zo want de échte die hards zijn em al gaan halen in de UK of Frankrijk of eBay, dus ik hoop dat de wachtrijen (zoals vorig jaar) redelijk goed meevallen Ik ben vorig jaar trouwens op de dag zelf een uur of 2 voor de opening gaan wachten en ik stond 2e in rij, hopen dat het dit jaar hetzelfde zal zijn

PS: Ik woon in Antwerpen en koop hem dus ook int stad waar de stock snel de deur uit is. Een vriend van mij die vorig jaar in een kleinere mobistar center in een kleiner dorpje ergens (vraag me niet meer waar) had gekocht, kon om 15u ofzo nog binnenstappen en daar hadden ze nog stock over aangezien er daar toch niet zo veel volk op afkomt
  #514  
Oud 02-07-10, 11:42
Bejito Bejito is offline
 
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 52
Standaard

Wim, zijt is wat vriendelijker
  #515  
Oud 02-07-10, 11:51
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JungleJoker Bekijk bericht
Uiteraard! Er werden helemaal geen reserveringen opgenomen, ik ben er sterk van overtuigd dat de meesten die op dit discussieforum beweren dat ze op een reservatie lijst staan oftewel:
A) Het verkeerd hebben begrepen en eigenlijk gewoon op een notificatie lijst staan
B) Bij een andere winkel (bv. Saturn of weet ik veel waar) dan een mobistar center staan, maar aangezien mobistar de enigste legale verdeler is met een contract met apple gaan sowieso eerst alle mobistar centers stock krijgen en pas later al de rest
C) Dik int zak zijn gezet

Je moet er uiteraard wel op tijd zijn om zeker te zijn van een toestel
Voor de release van de 3G en 3Gs ben ik bij tientallen Mobistar Centers gaan informeren of ze reserveringen aannemen. En het was elke keer nee. Het gaat wel om echte Mobistar Centers, niet die van de Allcom groep.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #516  
Oud 02-07-10, 12:01
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
Straks eens horen in de Mobistar winkel van Hasselt als ik er geraakt. Niet de Allcom Mobistar winkel want daar moet je dus een accessoire pack bijkopen en, volgens een kameraad, een 200 euro voorschot geven

Vroeg bij zijn, zal geen probleem zijn als ik vrij ben.
Daar nemen ze geen reserveringen aan. Daar heb ik mijne 3Gs gehaald op de release
  #517  
Oud 02-07-10, 12:35
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Daar nemen ze geen reserveringen aan. Daar heb ik mijne 3Gs gehaald op de release
Inderdaad, net gaan vragen. Ze nemen geen reserveringen.
  #518  
Oud 02-07-10, 13:00
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Voila, hetzelfde als vorig jaar, je eerst moeten inschrijven zoals mobistar nu zelf aangeeft en dan komt het erop aan om er als de eersten bij te zijn want als ik me niet vergis heb ik vorig jaar toen een email gekregen, ben er speciaal 's ochtends voor opgestaan . En dan zo snel mogelijk ingevuld welke iphone ik wilde en waar ik erachter wilde gaan enz...En ik was de 23ste .
Ben toch content ik er al van af ben en al eentje heb.
  #519  
Oud 02-07-10, 13:16
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Weet er iemand ofdat de mobistarshop in wijnegem (in't shopping center) op de launchdag al iphones gaat verkope ?
Iemand die er vorig jaar miss een 3gs heeft gaan hale op de launchdag ?
  #520  
Oud 02-07-10, 13:27
anandvr's schermafbeelding
anandvr anandvr is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
Inderdaad, net gaan vragen. Ze nemen geen reserveringen.

Das dan ook vreemd...want toen ik er was namen ze wel reserveringen aan...met 199 euro aanbetaling en een acc set
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:44.