//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DaFre inderdaad je hoeft zelfs geen mobistar-klant te zijn. mobistar heeft microsims beschikbaar maar ik weet niet of ze deze al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #301  
Oud 16-06-10, 21:21
ProGunNL ProGunNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaFre Bekijk bericht
inderdaad je hoeft zelfs geen mobistar-klant te zijn. mobistar heeft microsims beschikbaar maar ik weet niet of ze deze al dan niet gratis vervangen voor in je nieuwe iPhone.
Ik ben van de week naar de mobistar geweest en die wisten mij te vertellen dat je gewoon een micro-sim mee kreeg met het zelfde nummer enz...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 16-06-10, 21:52
jantwerpen jantwerpen is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 27
Standaard

Hoi
Volgens een franstalig dagblad uit Belgie, bij ons dus, zou hij toch al uit komen op 23 Jullie, maar nu we te horen krijgen dat er zo veel meer besteld zijn in de USA stel ik me er vragen rond.
Bijlage de website van de krant
Belgium iPhone

grtz
  #303  
Oud 16-06-10, 23:15
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Het is en blijft een gerucht natuurlijk, we kunnen enkel afwachten tot Mobistar met meer info komt..

Het is vanaf vandaag trouwens mogelijk om bij MobileVikings een Microsim aan te vragen, deze worden verstuurd vanaf 30/06. (Huidige klanten kunnen een microsim aanvragen voor een vergoeding van 5€, nieuwe klanten krijgen er 1 gratis.)
  #304  
Oud 17-06-10, 12:43
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jantwerpen Bekijk bericht
Hoi
Volgens een franstalig dagblad uit Belgie, bij ons dus, zou hij toch al uit komen op 23 Jullie, maar nu we te horen krijgen dat er zo veel meer besteld zijn in de USA stel ik me er vragen rond.
Bijlage de website van de krant
Belgium iPhone

grtz
Ik zou dit niet geloven, kranten schrijven zoveel. Er is nog geen officiële informatie bekend, het lijkt me sterk dat zij de enige zouden zijn die de datum al weten, ze weten dat het eind juli zal zijn, dus die 23 juli is volgens mij eerder een gok, het is ook een vrijdag.
  #305  
Oud 17-06-10, 12:46
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Mogelijk kan deze stormloop in Amerika los staan van de leveringen in Europa... Niemand weet exact hoe Apple dit voorzien heeft...
  #306  
Oud 17-06-10, 12:47
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Bekijk bericht
Het is en blijft een gerucht natuurlijk, we kunnen enkel afwachten tot Mobistar met meer info komt..

Het is vanaf vandaag trouwens mogelijk om bij MobileVikings een Microsim aan te vragen, deze worden verstuurd vanaf 30/06. (Huidige klanten kunnen een microsim aanvragen voor een vergoeding van 5€, nieuwe klanten krijgen er 1 gratis.)
Heb vandaag gebeld met Proximus en dit terloops gevraagd... De micro sim zou je kunnen bekomen in een winkel, maar deze zal niet samen kunnen werken met een gewone sim (= duo sim). Dit lijkt me wel vervelend als er wat met je iPhone zou zijn, waardoor je (tijdelijk) terug dient over te schakelen naar een gewoon gsm toestel...
  #307  
Oud 17-06-10, 12:48
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Ik hoop dat deze los staat, volgens mij is Apple wel goed voorbereid. Want bij de lancering van de iPhone 3GS waren er ook problemen. En 2de keer kunnen ze dit niet veroorloven. Zeker niet als je naar de cijfers kijk 600.000 iPhone 4 al weg in 1 dag in 5 landen. Wat moet het niet zijn als het in bijna alle landen zo zijn.

Kan je, je ouwe simkaart niet houden ingeval van problemen?
  #308  
Oud 17-06-10, 13:09
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Je kunt toch gewoon ergens een losse adapter kopen voor je microsim? Zo heb ik het ook gedaan. Bel nu met een microsim in een oude nokia (3g is al verkocht )
  #309  
Oud 17-06-10, 13:27
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Bedoel je dit soms?
  #310  
Oud 17-06-10, 13:28
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dat is het inderdaad.
  #311  
Oud 17-06-10, 13:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Mijne maat net bij mobistar geweest, daar wete ze nog van nikske, ook nog geen lijsten en gevraagd voor een micro sim kaartjen en ze zegden ze deze hadden maar apple alles terug heeft gehaald,lol, met andere woorden; alsk volgende week er eentje heb dan moet ik zelf riskeren om te gaan knippen en hopen het werkt.

Mobistar begint nu wel ferm m'n dingens tege te steken, mijne maat is nu naar proximus aant gaan om daar te gaan vragen of je er meteen eentje kan krijgen volgende week, ben eens benieuwd, als deze wel zeggen van ja, byebye mobistar zeker mocht het knippen mislukken van m'n mobi kaartje , ze moeten gvdm maar sneller zijn en lachwekkend ze geen micro sims hebben voor de eigen klanten, tjonge jonge,typisch belgie natuurlijk.

Update; proximus njiet, tzal dus zelf knippen worden, ik meende dit hier ergens stond hoe dat moet?

Laatst gewijzigd door apotheosis; 17-06-10 om 13:48.
  #312  
Oud 17-06-10, 13:34
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
Bedoel je dit soms?
Handig dat zocht ik ook thanks
  #313  
Oud 17-06-10, 14:19
haajkoe5000 haajkoe5000 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen Belgie
Berichten: 22
Standaard

je kan gewoon je simkaart met een cuttermes uitsnijden,
en als je hem terug in een ander toestel wilt steken gewoon met plakband vastplakken aan het uitgesneden frame

Volgens mij gaat het inderdaad nog een tijdje duren voor de nieuwe iPhone hier in de rekken ligt, de levertijd in amerika is op 2 dagen tijd al achteruitgesteld tot 14 juli.
  #314  
Oud 17-06-10, 14:37
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

was het in Amerika niet uitgesteld tot 2 juli?
  #315  
Oud 17-06-10, 14:38
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Mijn micro-sim is in elk geval onderweg
Bestel nu uw Micro SIM kaart, leverbaar vanaf 25 juni - Nieuws - Mobile Vikings

http://mobilevikings.com/nl/blog/arc...cards-ordered/
  #316  
Oud 17-06-10, 14:43
SPiET SPiET is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 56
Standaard

Heb alle nummers en email adressen van Mobistar Centers in Belgie, sommige werken met een wachtlijst en voorschot 100 euro (wat officieel niet mag van Mobistar en/of Apple) andere zeggen gewoon om terug contact op te nemen begin / midden Juli.

Voila nu weet iedereen het

ps: een MC zei me dat winkels die werken met lijsten en voorschotten vroeg of laat in de problemen gaan komen als dit uitkomt van de officiele zetel.
  #317  
Oud 17-06-10, 14:51
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
was het in Amerika niet uitgesteld tot 2 juli?
Eerst wel, maar ondertussen is dat alweer opgeschoven naar 14 juli.
  #318  
Oud 17-06-10, 14:54
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Ah oké, dat ziet er niet de best uit voor België en Nederland. Ik hoop dat ze tegen eind juli genoeg voorraad hebben. En zeker tegen eind augustus begin september.
  #319  
Oud 17-06-10, 14:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haajkoe5000 Bekijk bericht
je kan gewoon je simkaart met een cuttermes uitsnijden,
en als je hem terug in een ander toestel wilt steken gewoon met plakband vastplakken aan het uitgesneden frame

Volgens mij gaat het inderdaad nog een tijdje duren voor de nieuwe iPhone hier in de rekken ligt, de levertijd in amerika is op 2 dagen tijd al achteruitgesteld tot 14 juli.
mss een domme vraag maar kga ze toch stellen ;

Met een cuttermes oke maar wat met de maten dan?
Wat als je er een milimeters naast zit ofzo, wat dan? Want perfect zelf uitsnijen gaat volgens mij niet makkelijk zijn.

En het is wel duidelijk de kans groot is het toch later zal worden in belgie en nederland wat de iphone 4 betreft als ze nu al te weinig voorraad hebben en deze zoalsk hier lees van 2juli al naar 14juli is opgeschoven, dat gaat hier were plezant worden maar ik ga toch proberen voor zorgen ik er volgende week al eentje heb,ja het zal me een pakje meer kosten maar dan heb ik em al en moet ik geen schrik hebben ik nog langer moet wachten als deze in belgie uitkomt, want als je hier dan niet als eersten erbij bent dan kan je ook makkelijk 2-3maand wachten, dat zie ik al helemaal niet zitte.
  #320  
Oud 17-06-10, 17:10
haajkoe5000 haajkoe5000 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen Belgie
Berichten: 22
Standaard

op internet zijn er verschillende sites die uitleggen hoe je moet snijden voor een ipad, met het aantal milimeters enzo op een foto,

maar je kan best even experimenteren met een oude simkaart, just in case .

het is trouwens ook gemakkelijker , dan plaats je de oude simkaart die je hebt uitgesneden op je huidige en snijd je tegen de rand, door heen je huidige kaart
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:34.