iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door oli4ken hallo iedereen ik heb de volgende vraag, ik ben de gelukkige eigenaar van een iphone 4 maar niet een gewone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mijn ervaring thuis met het proximus netwerk.
een snelle, ongemonteerde video ik moet wel zeggen dat ik normaal nooit een telefoon in de zogenaamde deathgrip vastneem, maar met de deathgrip zakt het bereik met twee streepjes in de linkerhand, 1 streepje in de rechterhand. YouTube - iPhone4 signaal |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk een duidelijk filmpje!! Bedankt. ben nu ook weer wat geruster... Gebruikt proximus trouwens hoge frequentie 1800/1900 of laag 850/900? Dat schijnt ook nog verschil te maken ivm doordringend vermogen (hoge frequentie dringt beter door) |
|
||||
|
||||
bedankt,
is het niet omgekeerd; dat hoge frequentie minder ver draagt dan lage frequentie? kan fout zijn hoor, maar mn fysica zit wat ver. |
|
|||
|
|||
bedankt Peter
Nu durf ik met een gerust hart een iPhone 4 kopen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat voor waarde moet ik aan dit nieuwsbericht toekennen ?
http://www.zdnet.be/news/118930/iphone-4-goed-uit-de-startblokken/ Nieuwe levering Wie een iPhone 4 wil maar er geen meer kan vinden, hoeft niet te lang te wachten. Mobistar verwacht dat er vanaf volgende week al nieuwe bestellingen toekomen. In de loop van de volgende weken zal het toestel dus gewoon beschikbaar zijn. |
|
|||
|
|||
Zijn er plaatsen waar ze niet aan reservaties doen? Wie er weet kan die er dan wat opnoemen? thank you
|
|
|||
|
|||
Ik sta nog op voor een reservering in een Mobistar Center in Zottegem.
Aangezien ik er inmiddels al zelf een heb zal ik, zo snel als ik bericht krijg van Mobistar, een bericht posten in dit topic. De eerste die me dan een PM stuurt mag deze gaan halen. Ik sta vrij ver vooraan op de lijst. (als ze me niets wijs maken). Het gaat om een iPhone 4 32GB zwart. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ikke ! Ikke ! Ikke ! Klinkt het enthousiast genoeg ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar dit enkel thuis.. van 5 naar 3 of van 4 naar 2.. nooit lager dan 1! en enkel als ik hem echt stevig vast pak.. op mijn werk (in het centrum) kan ik mijn signaal-balkjes niet laten zaken (dus daar zal vast het bereik vele malen beter zijn..) kortom: Lekker opgeblazen allemaal daar in de USA met hun AT&T netwerk ;-)
|
|||
|
|||
Als ik een Nokia E71 zo stevig vastpak dan speel ik ook een paar balkjes kwijt. Als ik vervolgens dat usb-stick gedoe met simkaart om draadloos te surfen vastneem dan zakt het bereik ook dus ik denk dat dit niet meer dan normaal is.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar bon op zich lijkt het me wel vrij aannemelijk dat er elke week een nieuwe voorraad geleverd wordt in de winkels, het is alleen de vraag hoe groot die voorraad telkens is. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zelfs in het filmpje zie je hoe scherp het beeld is van toestel |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoge frequentie geeft betere kwaliteit in gesprekken, maar dringt minder goed door. Maar welke frequentie gebruikt proximus dan? |
|
|||
|
|||
HOi.
IK ben eigenlijk nieuw ivm Iphone enzo.(heb wel een oude mac thuis) Maar ik heb ik Brugge (de apple store) een IPhone 4 bestelt (voor 5 juli). En ik zal hem hebben rond september. Dus mijn vragen. -Is het normaal dat dit zo lang duurt -Welke simkaart moet ik kopen,waar,welke (welke is de beste) en duurt dat lang en hoe duur. -ivm met internet, moet je dat ook aanvragen/kopen of hoe (heb momenteel al 8 jaar mijn nokia 3410, en ben hem beu en mijn sim is stuk XD) was wel even emoncioneel. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|