iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Damn, had in de planning staan om straks ook te gaan bellen met ze...... Zou er maar wat graag 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb dus precies hetzelfde. Balen!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik kom net van de Langemunt in Gent, vanaf vandaag zijn ze gestart met een lijst met bestellingen.
Van deze keer ben ik wa tevredener van Mobistar, ze nemen 15 bestellingen per model aan, dus 15 van 16GB en 15 van 32GB. Zo vermijden ze wel gigantische wachtlijsten enzo Ik ben 2de wachtende voor een 32GB exemplaar, dus me beetje chance heb ik hem deze week nog ^^ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Dankzu je tip Soliber ben ik net ook even bij Mobistar Langemunt binnengewandeld, sta nu 7de op de lijst voor een 16GB model. Is inderdaad een goed initiatief daar, en als er elke week binnenkomen zal het nog wel meevallen denk ik!
Wel goed om nog te vermelden is dat je de helft van de telefoon vooraf moet betalen! |
|
|||
|
|||
Ben je al wat wijzer geworden? Indien je een adres kent, kun je desnoods met me meerijden om te gaan halen.
Laatst gewijzigd door Suriboy777; 02-08-10 om 13:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan je in de meeste centers wel telefonisch reserveren?
|
|
|||
|
|||
al je een toestel koop in mobistar shop, moet je dan steeds bij mobistar zijn of een mobistar abonnement bijkopen of hoe zit dat nu juist ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel interessant om te weten nog, bellen zou ik niet doen. De telefoon staat blijkbaar achteraan (je hoort hem continu afgaan als je in de winkel staat) en de verkoopster staat vanvoor. Denk dat het gewoon TE druk is om tussendoor nog telefoons op te nemen. |
|
|||
|
|||
ik ben in een mobistar shop geweest, en daar vertelden ze mij dat ik een abo moest nemen anders verkochten ze hem niet .... dit is dus niet overal zo ? is dat eigenlijk wel wettelijk dat ze je kunnen verplichten ?
|
|
|||
|
|||
Ik denk van niet ... maar ze kunnen maar proberen he .. wil iig veel zeggen over de winkel waar je geweest bent !
|
|
|||
|
|||
zegt idd veel over die winkel... en zegt nog veel meer over mobistar... het gaat het bij mij niet in dat mobistar shops voorrang krijgen op "apple premium stores", leg dat maar eens uit, apple maakt er zich in feite ook belachelijk mee...
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik morgen vanuit Rotterdam lekker dagje naar belgie rij en een paar winkels ga vereren met mijn bezoek
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Jah..wil even kijken of ik kan reserveren...en wil best aanbetalen...maar zeker geen acc set.
|
|
|||
|
|||
Kan je met je belwaarde eigenlijk Apps of dingen uit de itunes store kopen ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dan kan ik 20euro belwaarde weggooien wnt schakel zometeen over naar mobile vikings maar belwaarde wordt niet mee overgezet. Iemand nog ander idee vn wat ik ermee kan doen. ( Bellen/sms'en is geen optie wegens gratis belminuten/berichten)
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|