iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Verkopen dat kaartje ? Of opbellen/sms'en/mms'en/internetten ......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verkopen dat kaartje ? Of opbellen/sms'en/mms'en/internetten ...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bel ff naar Hot Marijke.
|
|
|||
|
|||
Zojuist naar Mobistar Leuven geweest. Daar wisten ze me te vertellen dat ze pas begonnen met een lijst te maken en dat je 50% voorschot moest betalen.
Het zou 1 tot 3 maand duren voor je je iPhone4 hebt. Heb dus niet gereserveerd. Als iedereen 50% betaald en 3 maand moet wachten, dan heeft Mobistar een mooi interest op die voorschotten. Ga wel mijn geluk testen in Parijs of Londen |
|
|||
|
|||
Hoeveel exemplaren zouden ze dan ongeveer op dinsdag binnenkrijgen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Morgen zouden er weer nieuwe leveringen binnenkomen overigens. En als er tekorten zijn dan zal het vooral door Mobistar zijn lijkt me. De vraag in Amerika was veeel hoger dan in België en daar had iedereen zen iPhone toch op een weekje of 2?! Ook als ik op de websites van andere landen kijk die de release hadden eind juli wordt er gesproken van een levertijd van 2 weken, Mobistar overdrijft dus zoals gewoonlijk. Langs de ene kant begrijpelijk voor als het toch zo lang zou mogen duren dat je achteraf niet kan klagen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kon het ook moeilijk geloven, maar de verkoper zei: 'ons werd verteld dat het 1 tot 3 maand zou duren'. Dusja. Ik ga morgen nog eens langs in een andere Mobistarwinkel en zien wat ze daar zeggen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zou schandalig zijn! Achja zonder iPhone lukt het ook wel om de dag door te komen e |
|
||||
|
||||
Juist in de Langemunt in Gent nog een 2e exemplaar gaan reserveren, en ben 12e op de lijst.
Volgens de verkoopster kwamen er volgende week zo'n 15 toestellen binnen. Ze zei ook dat ze dit jaar enkel per 15 reserveren, en dus de ellenlange wachtlijsten van vorig jaar willen vermijden. Voorschot is inderdaad 50%. |
|
|||
|
|||
Mobistar even geconfronteerd met het feit dat Patti Verdoodt van het bedrijf doodleuk zegt dat er genoeg voorraad is, terwijl de werkelijkheid compleet anders is.
Maar die vrouw kon er niets over zeggen en verbond me door naar de klantenservice waar ik na negen minuten wachten wel genoeg van had... |
|
||||
|
||||
Citaat:
9de voor de 32GB |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik probeerde de Mobistar in Mechelen, omdat een collega daar 6 augustus heen gaat, maar kreeg een (volle) voicemail ?!?! Zou graag 2 toestellen willen laten meenemen daar, maarja, als je ze niet eens kunt bellen ?
|
|
|||
|
|||
Ik ben net met een vriend bij mobistar Meir geweest, even gereserveerd, hij was pas de 5de op de lijst, dus zal snel een iPhone hebben. Wel 50% aanbetalen maarja dat is geen probleem denk ik
|
|
|||
|
|||
Net toch iemand aan de lijn gekregen: 'ik kan er niets aan doen', was wat ze zei. Ze zei dat als Patti Verdoodt zegt dat iedereen snel zal worden verzien van een iPhone 4, dat ook zo is. Maar ze kon me wel melden de de voorraad uitgeput is. Dat ontkende Patti Verdoodt eerder.
Heel erg vreemd verhaal, beetje schijnheilig ook. |
|
|||
|
|||
Hahaha, mss had je eens moeten vragen wat zij onder 'snel' verstaan
|
|
|||
|
|||
Zojuist via Mobistar Center Mol twee i-4 via de email kunnen reserveren. Zij hanteren 1 lijst voor de 3 winkels in de keten. Verwacht dat het nog ff kan duren, maar als iedereen in de tussentijd elders is voorzien, kom ik wel snel aan de beurt..
|
|
|||
|
|||
Net ook maar even een mail verstuurd naar Mobistar Mol. Als ze reserveringen per mail toestaan dan moet dat wel goed komen
|
Er zijn 22 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 22 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|