iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Foesbar Voel me net Sinterklaas HaHa... Dat moet goed voelen! Volgende keer beter!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
don't bother, just empty
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
in st niklaas doen ze ook zonder reservering, alleen weet ik niet wanneer zij telkens nieuwe levering krijgen.
|
|
|||
|
|||
Gisteren weer een nieuw filmpje gemaakt. De iPhone 4 vs 3GS websurfing en foto/video (kleine test)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heeft iemand nog meer info van de mobistar centers aan de kust?
krijg geen informatie van mobistar. verkopers melden ook niets. alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vind het persoonlijk wel jammer, zie de iPhone gebruikers meer als een (hechte) community, en zou veel liever zien dat meer mensen zulke acties voor collega-iphone-gebruikers over zouden hebben. Is wel preken voor eigen parochie misschien, maar wil zelf ook heel graag 2 stuks van 32GB hebben en wil daar best een stuk voor rijden. Een klein beetje bovenop de prijs vind ik ook niet erg, maar geen honderden euro's. Roepende in de woestijn : wie heeft er 2 van 32GB voor mij ? |
|
|||
|
|||
Zucht: wat een doffe ellende krijg je van Mobistar zeg!
Vandaag geweest naar een Mobistar in Antwerpen. Ik werd 8ste op de lijst voor de 16GB. Wat een bijdehandte verkoper zeg: *) Omdat ik NL-er ben ga ik langer moeten wachten. Eerst de Belgen die voorkeur hebben ook al betaal je een voorschot. *) Op NL-ers verdienen we niets, dus gaat u lang moeten wachten. *) Reserveren kon niet, maar toen ik confronteerde dat het wel kon want anderen hebben verteld dat je bij die zaak kon reserveren met aanbetaling. Toen kon het plotseling wel. *) Wel 50% aanbetalen. *) Ik had 4 soorten betaalpassen. Voordat ik begin te pinnen geeft verkoper aan, ja NL-ers kunnen in Belgie niet pinnen en betalen. Ze moeten eerst hun limiet bij de bank verhogen om in het buitenland te betalen. *) Pats, 1ste pas, gewoon kunnen pinnen. Klantvriendelijkheid was echt ver te zoeken. Maar goed. Had geen tijd meer om naar een andere M*star te gaan zoeken. Met veel tegenzin maar de aanbetaling gedaan. En nu wachten maar. Voor mij _nooit_ meer een aankoop bij Mobistar. Voor het eerst in Antwerpen en gelijk een slecht beeld van Belgie. Bah en nog eens bah. Laatst gewijzigd door Suriboy777; 04-08-10 om 01:09. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ge moet u niet afvragen hoeveel Belgen zich wel niet ergeren dat er steevast Nederlanders onze iPhones proberen kopen ;-) |
|
|||
|
|||
Suriboy, mij lijkt het eerder logisch dat ze aan Belgen eerst proberen te verkopen. Want in Nederland zijn er ook iPhone's, dus vinden die van Mobistar dat de nederlanders niet voor de Belgen komen ! Meer dan logisch in mijn ogen
|
|
|||
|
|||
Ze moeten zich helemaal niet druk maken aan wie ze verkopen, zolang ze maar verkopen. Een ondernemer maakt zich echt niet druk of hij verkoopt aan een Somalische piraat of een Nederlander.
|
|
|||
|
|||
Belgie en Nederland maken deel uit van Europa, normaal gezien iedereen gelijk voor de wet. Zal waarschijnlijk een gefrusteerd verkopertje geweest zijn. Voor mij persoonlijk hoef ik geen voorkeursbehandeling te krijgen als
Belg. |
|
|||
|
|||
Bij een Belg hebben ze nog altijd de kans dat die een abbonoment neemt bij Mobistar Dat kan bij een somalische piraat en een Nederlander niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2. Als de toestellen aan Nederlanders weg gaan, worden je Belgische klanten boos en zijn ze eerder geneigd om in de toekomst naar een andere winkel te gaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is het een vaste regel dat Mobistar eerst aan Belgen moet verkopen en dan aan buitenlanders? Nee. wat je wel kan doen is, dat je hem alleen kan kopen met een vaste Belgische adres. Dan is het wat anders. En zodra je die regel niet hebt, dan kun je niet discrimineren. Dat zijn de regels van de markt. |
|
|||
|
|||
Nederlanders zijn geen potentiële klanten voor andere Mobistar diensten, en daar valt dus niets aan te verdienen. Hoe meer Belgen de iPhone kunnen kopen, hoe meer potentiële klanten Mobistar erbij krijgt. Geen propere praktijken, wel logische.
|
|
|||
|
|||
Bull, zowel Mobistar als Proximus beheersen grotendeels de markt, ze hoeven zich geen zorgen te maken
|
|
|||
|
|||
Je moest toch je adres opgeven in de winkel voor de factuur? Aanvaarden ze dan zonder problemen een buitenlands adres?
|
Er zijn 28 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 28 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|