//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Foesbar Voel me net Sinterklaas HaHa... Dat moet goed voelen! Volgende keer beter!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2421  
Oud 03-08-10, 13:58
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foesbar Bekijk bericht

Voel me net Sinterklaas
HaHa... Dat moet goed voelen! Volgende keer beter!
__________________
[iPhone 5 | iPad 4 cellular | KPN | Mobile Vikings | iMac]
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2422  
Oud 03-08-10, 13:59
b-virtual b-virtual is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

don't bother, just empty
  #2423  
Oud 03-08-10, 15:17
hesy hesy is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: (BEL) Leuven
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar hesy
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foesbar Bekijk bericht
Voel me net Sinterklaas
maar dan liefst vóór 6 december
  #2424  
Oud 03-08-10, 15:36
squeek squeek is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

in st niklaas doen ze ook zonder reservering, alleen weet ik niet wanneer zij telkens nieuwe levering krijgen.
  #2425  
Oud 03-08-10, 15:44
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Gisteren weer een nieuw filmpje gemaakt. De iPhone 4 vs 3GS websurfing en foto/video (kleine test)

  #2426  
Oud 03-08-10, 15:52
anandvr's schermafbeelding
anandvr anandvr is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door squeek Bekijk bericht
in st niklaas doen ze ook zonder reservering, alleen weet ik niet wanneer zij telkens nieuwe levering krijgen.

Heb je er maar 1 M* in st niklaas ??

@Foesbar....Toffe actie van u!!1
  #2427  
Oud 03-08-10, 16:01
Daffiej Daffiej is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Breda
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foesbar Bekijk bericht
Ik sta met 3 op een wachtlijst in A'pen, maar we hebben de launchday zelf onze 4's kunnen ophalen.

Van zodra ik een bericht krijg dat de 3 * 32GB binnen zijn, kan ik waarschijnlijk deze gaan ophalen.

Stuur een pm met je gegevens en ik laat ze meteen op jullie naam zetten.

Prijs = winkelprijs, geen woekerwinsten, iedereen verdient een iphone 4 te halen.
Post hier wel eerst een reply zodat ik geen 40 pm's ontvang, eerste 3 kunnen bij mij terecht.

Gereserveerd in A'pen, ben zelf van Mechelen

Stond op nummer 9 / 10 en 11 en hij verwachte dat ik binne dit en 2 weken zou kunnen ophalen.
Max 1 stuk per persoon, geen verzending, enkel ophalen
Kijk, dat jij de gewone winkelprijzen hanteerd vind ik pas sociaal. Iedereen die gelijk 800 euro + vraagt en er in belgie 4 meegenomen heb, noem ik gewoon asociaal... (of slim kun je over discusieren).
  #2428  
Oud 03-08-10, 16:01
JoeriC JoeriC is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: westende (BE)
Berichten: 20
Standaard

heeft iemand nog meer info van de mobistar centers aan de kust?
krijg geen informatie van mobistar. verkopers melden ook niets.


alvast bedankt
  #2429  
Oud 03-08-10, 16:04
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daffiej Bekijk bericht
Kijk, dat jij de gewone winkelprijzen hanteerd vind ik pas sociaal. Iedereen die gelijk 800 euro + vraagt en er in belgie 4 meegenomen heb, noem ik gewoon asociaal... (of slim kun je over discusieren).
Of beiden. Er is ook wel wat voor te zeggen dat als er mensen zijn die zoveel willen betalen dat dan alle partijen tevreden zijn.
Ik vind het persoonlijk wel jammer, zie de iPhone gebruikers meer als een (hechte) community, en zou veel liever zien dat meer mensen zulke acties voor collega-iphone-gebruikers over zouden hebben.

Is wel preken voor eigen parochie misschien, maar wil zelf ook heel graag 2 stuks van 32GB hebben en wil daar best een stuk voor rijden. Een klein beetje bovenop de prijs vind ik ook niet erg, maar geen honderden euro's. Roepende in de woestijn : wie heeft er 2 van 32GB voor mij ?
  #2430  
Oud 03-08-10, 17:55
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Zucht: wat een doffe ellende krijg je van Mobistar zeg!

Vandaag geweest naar een Mobistar in Antwerpen. Ik werd 8ste op de lijst voor de 16GB. Wat een bijdehandte verkoper zeg:

*) Omdat ik NL-er ben ga ik langer moeten wachten. Eerst de Belgen die voorkeur hebben ook al betaal je een voorschot.
*) Op NL-ers verdienen we niets, dus gaat u lang moeten wachten.
*) Reserveren kon niet, maar toen ik confronteerde dat het wel kon want anderen hebben verteld dat je bij die zaak kon reserveren met aanbetaling. Toen kon het plotseling wel.
*) Wel 50% aanbetalen.
*) Ik had 4 soorten betaalpassen. Voordat ik begin te pinnen geeft verkoper aan, ja NL-ers kunnen in Belgie niet pinnen en betalen. Ze moeten eerst hun limiet bij de bank verhogen om in het buitenland te betalen.
*) Pats, 1ste pas, gewoon kunnen pinnen.

Klantvriendelijkheid was echt ver te zoeken. Maar goed. Had geen tijd meer om naar een andere M*star te gaan zoeken. Met veel tegenzin maar de aanbetaling gedaan. En nu wachten maar.

Voor mij _nooit_ meer een aankoop bij Mobistar. Voor het eerst in Antwerpen en gelijk een slecht beeld van Belgie. Bah en nog eens bah.

Laatst gewijzigd door Suriboy777; 04-08-10 om 00:09.
  #2431  
Oud 03-08-10, 17:57
Soliber Soliber is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Zucht: wat een doffe ellende krijg je van Mobistar zeg!

Vandaag geweest naar een Mobistar in Antwerpen. Ik werd 8ste op de lijst voor de 16GB. Wat een bijdehandte verkoper zeg:

*) Omdat ik NL-er ben ga ik langer moeten wachten. Eerst de Belgen die voorkeur hebben ook al betaal je een voorschot.
*) Op NL-ers verdienen we niets, dus gaat u lang moeten wachten.
*) Reserveren kon niet, maar toen ik confronteerde dat het wel kon want anderen hebben verteld dat je bij die zaak kon reserveren met aanbetaling. Toen kon het plotseling wel.
*) Wel 50% aanbetalen.
*) Ik had 4 soorten betaalpassen. Voordat ik begin te pinnen geeft verkoper aan, ja NL-ers kunnen in Belgie niet pinnen en betalen. Ze moeten eerst hun limtiet bij de bank verhogen om in het buitenland te betalen.
*) Pats, 1ste pas, gewoon kunnen pinnen.

Klantvriendelijk was echt ver te zoeken. Maar goed. Had geen tijd meer om naar een andere M*star te gaan zoeken. Met veel tegenzin maar de aanebetaling gedaan. En nu wachten maar.

Voor mij _nooit_ meer een aankoop bij Mobistar. Voor het eerst in Antwerpen en gelijk een slecht beeld van Belgie. Bah en nog eens bah.
Een slecht beeld van België, omdat je in ons land een product probeert te bemachtigen dat al schaars is voor Belgen... Ze weten nog niet waar eerst springen door de enorme vraag, dan moet je toch wel begrijpen dat ze liever eerst aan Belgen verkopen?
Ge moet u niet afvragen hoeveel Belgen zich wel niet ergeren dat er steevast Nederlanders onze iPhones proberen kopen ;-)
  #2432  
Oud 03-08-10, 18:00
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Suriboy, mij lijkt het eerder logisch dat ze aan Belgen eerst proberen te verkopen. Want in Nederland zijn er ook iPhone's, dus vinden die van Mobistar dat de nederlanders niet voor de Belgen komen ! Meer dan logisch in mijn ogen
  #2433  
Oud 03-08-10, 18:01
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Ze moeten zich helemaal niet druk maken aan wie ze verkopen, zolang ze maar verkopen. Een ondernemer maakt zich echt niet druk of hij verkoopt aan een Somalische piraat of een Nederlander.
  #2434  
Oud 03-08-10, 18:01
STIPHONE STIPHONE is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: v
Berichten: 17
Standaard

Belgie en Nederland maken deel uit van Europa, normaal gezien iedereen gelijk voor de wet. Zal waarschijnlijk een gefrusteerd verkopertje geweest zijn. Voor mij persoonlijk hoef ik geen voorkeursbehandeling te krijgen als
Belg.
  #2435  
Oud 03-08-10, 18:02
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Bij een Belg hebben ze nog altijd de kans dat die een abbonoment neemt bij Mobistar Dat kan bij een somalische piraat en een Nederlander niet.
  #2436  
Oud 03-08-10, 18:03
bdr bdr is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bento Bekijk bericht
Ze moeten zich helemaal niet druk maken aan wie ze verkopen, zolang ze maar verkopen. Een ondernemer maakt zich echt niet druk of hij verkoopt aan een Somalische piraat of een Nederlander.
1. Ze maken geen (amper) winst op de toestellen, aan bij een Belg hebben ze tenminste nog de kans om een abonnement te verkopen.
2. Als de toestellen aan Nederlanders weg gaan, worden je Belgische klanten boos en zijn ze eerder geneigd om in de toekomst naar een andere winkel te gaan.
  #2437  
Oud 03-08-10, 18:04
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soliber Bekijk bericht
Een slecht beeld van België, omdat je in ons land een product probeert te bemachtigen dat al schaars is voor Belgen... Ze weten nog niet waar eerst springen door de enorme vraag, dan moet je toch wel begrijpen dat ze liever eerst aan Belgen verkopen?
Ge moet u niet afvragen hoeveel Belgen zich wel niet ergeren dat er steevast Nederlanders onze iPhones proberen kopen ;-)
De ervaring met deze verkoper heeft een nare smaak achter gelaten, dat ik met weemoed gelijk ben teruggereden naar NL. Wilde niet langer in Belgie blijven. God-zij-dank dat er nog inderdaad aardige Belgen zijn. Het gaat er bij om dat je de klant niet kan discrimineren als je geen opgestelde verkoopregels hebt.

Is het een vaste regel dat Mobistar eerst aan Belgen moet verkopen en dan aan buitenlanders? Nee. wat je wel kan doen is, dat je hem alleen kan kopen met een vaste Belgische adres. Dan is het wat anders. En zodra je die regel niet hebt, dan kun je niet discrimineren. Dat zijn de regels van de markt.
  #2438  
Oud 03-08-10, 18:04
RubenTheys RubenTheys is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 45
Standaard

Nederlanders zijn geen potentiële klanten voor andere Mobistar diensten, en daar valt dus niets aan te verdienen. Hoe meer Belgen de iPhone kunnen kopen, hoe meer potentiële klanten Mobistar erbij krijgt. Geen propere praktijken, wel logische.
  #2439  
Oud 03-08-10, 18:05
STIPHONE STIPHONE is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: v
Berichten: 17
Standaard

Bull, zowel Mobistar als Proximus beheersen grotendeels de markt, ze hoeven zich geen zorgen te maken
  #2440  
Oud 03-08-10, 18:10
bdr bdr is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 125
Standaard

Je moest toch je adres opgeven in de winkel voor de factuur? Aanvaarden ze dan zonder problemen een buitenlands adres?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:47.