iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ejiii Iphone bestelt op de 29ste in de Fnac via Fnac Belgium - Livres, Boeken, CD, DVD, Jeux, Games, GSM, MP3, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
Was van plan om volgende week vrijdag naar Antwerpen te gaan voor de iPhone 4. Als ik zo de berichten lees op dit forum, hoef ik dit niet te doen.
|
|||
|
|||
Gisteren besteld vandaag gehaald
WAAROM mensen tot 1000 euro betalen voor i4 weet ik echt niet een klein beetje geduld en je hebt hem aan de normale toch al te dure prijs
nu ik heb mijn toestel gisteren( maandag 2 aug besteld) en vandaag telefoon gehad om hem op te halen de verkoper vertelde me echter dat er weinig toestellen waren maar ze toch op regelmatige basis toekwamen vanaf nu dus heb geduld geef je zuur verdiende centen niet weg ze komen vanzelf deze week |
|
|||
|
|||
Ik sta al op de lijst bij twee Mobistar centers sinds half juli en nog zitten ze met een enorme wachtlijst. Dus Turbo2jet, jij moet wel ongelooooflijk veel geluk gehad hebben. Misschien moet je het Mobistar Center doorgeven, kunnen we daar ook eens proberen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ik zou gek worden als hij pas in September (80 andere landen intro) beschikbaar wordt en in Juni daarop een nieuwe versie. Nou dan heb je maar 6 maanden echt een nieuw toestel voordat hij verouderd is. En dat is het voor mij niet de moeite waard. |
|
|||
|
|||
Ik heb toch nergens volgende week gezegd? Met een beetje geluk volgende dinsdag bij mobistar, voor wat vdb betreft heb ik geen idee...
|
|
|||
|
|||
ik ga een iphone 4 kopen maar pas in september - oktober , maar nu wil ik natuurlijk dat gratis hoesje , heb wel een itouch maar daarmee lukt het natuurlijk niet , is er geen andere manier om dat hoesje al te bestellen?
|
|
|||
|
|||
als je 600+ geeft voor een gsm dan ga je die 20 euro ook wel kunnen betalen voor een hoesje zeker
|
|
|||
|
|||
mja , zal hem dan wel wat vroeger kopen , wat maakt die maand of 2 nu uit , nog 1 vraagje
kun je de iphone 4 ook online bestellen? |
|
|||
|
|||
In andere landen wel, bij ons niet.
Misschien dat je bij T-Mobile wel online kan reserveren, daar heb ik geen idee van eerlijk gezegd. In het geval van Mobistar moet je naar de winkel (en een voorschot betalen). |
|
|||
|
|||
Bij vdb en fnac kan je online bestellen...
|
|
|||
|
|||
iemand besteld in leuven?
|
|
|||
|
|||
Iemand nog meer info over mobistar lanaken ??
Ik had proberen te bellen, maar ze pakke de telefoon niet op. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En natuurlijk kan ik er ook even na toe gaan, maar ik weet eigenlijk toch al dat ze er momenteel geen hebben, en rij ik dus voor niks.... Ik had er namelijk al 1 gereserveerd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand in maasmechelen gereserveerd?
|
Er zijn 36 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 36 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|