iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Kans om iemand een abbo aan te smeren is erg klein. En een hoop Belgen hebben uit eigen ervaring over het algemeen iets tegen Nederlanders...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kans om iemand een abbo aan te smeren is erg klein. En een hoop Belgen hebben uit eigen ervaring over het algemeen iets tegen Nederlanders
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Geeft te meer aan dat M*star nogal amateuristisch te werk gaat. De hele lancering was al een farce. De verkoop/reserveringen daarna helemaal. Als keten weet je dat je heisa gaat krijgen als dingen niet georganiseerd zijn. Kom op zeg: de verkoop kan je toch wel wat professionaliseren.
Daarentegen T-Mobile pakt het stukken beter aan, maar ze zijn wel de goede kant op! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nouja, als je niet bij Mobistar wilt kopen, kan je toch gewoon bij T-Mobile kopen? Blijkbaar vertrouw je T-Mobile niet echt als je al naar belgie komt voor een iPhone
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben ook aan 't wachten en blijf ook proberen Moest de situatie omgekeerd zijn, reed ik ook naar Nederland en probeerde daar. Ik zou het ook niet op prijs stellen als ze me op die manier zouden behandelen. Troost je: niet alle Belgen zijn zo. |
|
|||
|
|||
Geloof me, als de I-4 in NL bij een andere provider was dan T-Mobile zou ik niet naar Belgie gaan om eentje aan te schaffen! Ik wil voor de komende 5 jaren *niets* en dan ook *niets* met T-Mobile te maken hebben vanwege de slechte ervaring. Anderen hebben juist positieve ervaringen met T-Mobile, en dat respecteer ik.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iemand besteld in leuven?
|
|
|||
|
|||
posten jullie ook even wanneer je bericht hebt gehad dat je je gereserveerde iphone kan gaan afhalen (en waar). maakt het wachten mss weer wat korter
ik sta op de lijst in Hasselt koning albert straat. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Suriboy ik heb dezelfde ervaring als jou met Mobistar, ik weet zeker dat we niet de enige zijn.
Klantvriendelijkheid is ver te zoeken, maar ja we hebben geen keus want t-mobile belt voor geen meter, als je in een klein dorpje woont moet je naast een auto staan om 3g verbinding te krijgen. Drama. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben het met je eens Suriboy, ik wil voorlopig ook niks met de maffia van T-mobile te maken hebben. In Nederland is de Iphone niet simlock vrij en daarom komen we naar België. Dat is de schuld van Apple die zo moeilijk doet en alleen T-mobile rechten heeft. Dus eigenlijk moeten we bij Apple zeuren dat het zo een drama is geworden in zowel Nederland als België door hun belachelijke eisen....
(of geen Iphone kopen vind mijn vriendje, maar ja idee slaat natuurlijk nergens op ) Citaat:
|
|
||||
|
||||
Wie beslist er eigenlijk hoeveel er geleverd wordt per keer aan Mobistar centers? Apple zelf of iemand anders want het lijkt mij toch raar dat Mobistar opzettelijk mondjesmaat leveringen toelaat?
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelfs aan het personeel word uitdrukkelijk gevraagd om geen iPhone 4 te kopen wegens de schaarste Ik wil wel even benadrukken dat ,de mensen die in de shops werken die dag niet alleen jou te woord staan ivm de iPhone 4 maar waarschijnlijk al 100 keer nee hebben moeten zeggen. Sommigen kunnen dan misschien iets minder vriendelijk worden (het zou niet mogen maar ik heb er wel begrip voor. Heb zelf ook een zaak en soms kan je een klant wel wurgen ) |
|
|||
|
|||
Ze komen toch per 16 binnen
Ook voor de 16gb, het zou wel goed kunnen dat ik mn reservatie hier van de hand ga doen (voor prijs voorschot) als mijn bestelling bij Mobistar eerder binnenkomt. Of omgekeerd natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Iphone bestelt op de 29ste in de Fnac via Fnac Belgium - Livres, Boeken, CD, DVD, Jeux, Games, GSM, MP3, Informatique, Computer, Photo, Foto, TV, Spectacles, Concerts
Er is een wachtlijst. Ondertussen heb ik al 3x gemaild om te vragen de hoeveelste ik op de wachtlijst sta. Tot nu toe niet het minste van antwoord. Ook eventjes bij Mobistar Tweebruggen gepasseerd deze middag. Ze beweren dat de levertermijn minstens 2,5 maand zal zijn... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|