//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SPiET Hoezo met proximity sensor? wat gebeurt er en op wat moeten we letten? Inmiddels is al ruim bekend dat dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2241  
Oud 31-07-10, 12:50
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPiET Bekijk bericht
Hoezo met proximity sensor? wat gebeurt er en op wat moeten we letten?
Inmiddels is al ruim bekend dat dit probleem in de volgende update meegaat. Staat hier ergens op iPC. GEVONDEN.
__________________
[iPhone 5 | iPad 4 cellular | KPN | Mobile Vikings | iMac]
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2242  
Oud 31-07-10, 13:15
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Zit nu in Lier en heb hier wel het probleem van "antennagate". Volle ontvangst en als ik hem op neem verlies ik 2 blokjes en als ik mijn hand sluit heb ik uiteindelijk maar 1 blokje over.

Volgens mij hangt dit af als je op 900 of 1800 MHz zit en hoe ver je van de centrale zit.

Thuis heb ik hier geen probleem mee...
  #2243  
Oud 31-07-10, 13:50
Soliber Soliber is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 25
Standaard

Mja, 1 blokje, tis de vraag of ge calls dropt of de belkwaliteit achteruit gaat
  #2244  
Oud 31-07-10, 13:57
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Ja, nog geen oproep kunnen laten weg vallen maar zowel Wi-Fi als de ontvangst daalt hier als ik hem goed vast hou. In realiteit zal ik hier geen problemen mee hebben, maar het probleem is zeker niet alleen in de VS.
  #2245  
Oud 31-07-10, 13:57
spyhunter spyhunter is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 46
Standaard

Weet iemand hoe het zit met de aanschaf en de beschikbaarheid van de iphone 4 vanaf nu? Er is nog niks veranderd op de site van mobistar. Ik wil er graag een gaan aanschaffen in Antwerpen, wordt er vanaf nu met lijsten gewerkt?
  #2246  
Oud 31-07-10, 14:00
Soliber Soliber is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
Ja, nog geen oproep kunnen laten weg vallen maar zowel Wi-Fi als de ontvangst daalt hier als ik hem goed vast hou. In realiteit zal ik hier geen problemen mee hebben, maar het probleem is zeker niet alleen in de VS.
Mja, wat mij betreft, zolang een call niet dropt of degradeert is het een non-issue. De iPhone 4 is niet de enige smartphone waar het bereik van daalt als je het op een bepaalde manier vasthoudt. Zolang dat geen werkelijke gevolgen heeft maakt dat in feite niks uit eh
Op welk netwerk zit je trouwens?
@spyhunter: gewoon bellen nr Mobistar
  #2247  
Oud 31-07-10, 14:03
Kris8400 Kris8400 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spyhunter Bekijk bericht
Weet iemand hoe het zit met de aanschaf en de beschikbaarheid van de iphone 4 vanaf nu? Er is nog niks veranderd op de site van mobistar. Ik wil er graag een gaan aanschaffen in Antwerpen, wordt er vanaf nu met lijsten gewerkt?
Mobistar shops mogen geen lijsten aanleggen, al de rest wel. Fnac zegt de ene dag dat ze het doen, de andere dag dan weer niet.
Bij VdB kan je wel officieel bestellen mits betaling van een voorschot, en werkt het ook zo dat als jij eerst bestelt de eerste iphone dan ook eerst naar jou opgestuurd wordt.
  #2248  
Oud 31-07-10, 14:06
Soliber Soliber is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 25
Standaard

Hetgeen wat ik wel curieus vind, is dat een maat van mij gebeld heeft nr Mobistar Langemunt in Gent, een winkel uitgebaat door Mobistar zelf, en hij zei dat ze daar vanaf maandag wachtlijsten aanleggen.
Dus waarom zij wel terwijl ze zogenaamd niet mogen?
  #2249  
Oud 31-07-10, 14:24
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soliber Bekijk bericht
Hetgeen wat ik wel curieus vind, is dat een maat van mij gebeld heeft nr Mobistar Langemunt in Gent, een winkel uitgebaat door Mobistar zelf, en hij zei dat ze daar vanaf maandag wachtlijsten aanleggen.
Dus waarom zij wel terwijl ze zogenaamd niet mogen?
Omdat ze - ondanks dat het officieel niet mag - tegemoet willen komen aan een blijkbaar enorme behoefte?!
  #2250  
Oud 31-07-10, 14:27
Soliber Soliber is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 25
Standaard

Er is een reden waarom het officieel niet mag van Mobistar. Als het een beetje tegenzit hang je met je voorschot vast aan die ene winkel, voor de komende 3 maand.
  #2251  
Oud 31-07-10, 15:44
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Mijn iphone 4 heeft in huis wel slechter bereik dan mijn oude 3G. Als ik de 3Gs van mijnvriendin ernaast leg die beide dus op ios4.0.1 draaien heeft zij 4/5 streepjes en ik 2/3. Overigens bij het volledig omsluiten van mijntelefoon hou ik altijd 1 streepje over. Ofwel, bellen zal altijd nog wel lukken. Denk niet dat dit een probleem is en gaat worden.

En dat beeldscherm.....geen woorden voor zo mooi
  #2252  
Oud 31-07-10, 15:55
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Als Mobistar geen reserveringslijsten hanteert, hoe kan je dan weten wanneer je hem kan gaan kopen?
  #2253  
Oud 31-07-10, 16:16
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Bij de niet officiële mobistar centers proberen... Oftewel vragen wanneer ze een nieuwe lading verwachten en dan vroeg opstaan he. Is toch logisch ?
  #2254  
Oud 31-07-10, 16:36
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buffelkneer Bekijk bericht
Bij de niet officiële mobistar centers proberen... Oftewel vragen wanneer ze een nieuwe lading verwachten en dan vroeg opstaan he. Is toch logisch ?
Als ze al niet eens weten wanneer de volgende lading komt, is het onbegonnen werk als een idioot elke dag vanuit Rotterdam naar Belgie te rijden.

IK ga er van uit dat over 4 a 5 weken de ergste noden over zijn en dat ik gewoon binnen kan wandelen en 1 halen.
  #2255  
Oud 31-07-10, 17:09
wuzzle wuzzle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 63
Standaard

Hoe zit het met de gratis bumper? Als je je iPhone pas eind september krijgt, ben je al te laat met de bumper. Toch?
  #2256  
Oud 31-07-10, 17:28
scitomedia scitomedia is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Als ze al niet eens weten wanneer de volgende lading komt, is het onbegonnen werk als een idioot elke dag vanuit Rotterdam naar Belgie te rijden.

IK ga er van uit dat over 4 a 5 weken de ergste noden over zijn en dat ik gewoon binnen kan wandelen en 1 halen.
Zou ik niet vanuit gaan. In Frankrijk is de iPhone 4 er nu bijna 6 weken en ze kunnen de vraag nog steeds niet tegemoet komen (wacht tijden van 5-6 weken).
  #2257  
Oud 31-07-10, 17:54
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Als ze al niet eens weten wanneer de volgende lading komt, is het onbegonnen werk als een idioot elke dag vanuit Rotterdam naar Belgie te rijden.

IK ga er van uit dat over 4 a 5 weken de ergste noden over zijn en dat ik gewoon binnen kan wandelen en 1 halen.
Vorig jaar was het pas rond de kerstperiode dat sommige winkels de Iphone zomaar op voorraad hadden. En dit jaar was de launch een maand later, dus ik vrees ervoor.
Dan denk ik dat je een Mobistar shop moet zoeken die wel een lijst aanlegt en telefonisch reserveert. Of anders hulp inroepen van een kennis/familie in België ? Anders toch online bij VDB een Iphone reserveren en voorschot betalen, dan heb je em met geluk over een maand ofzo ?
  #2258  
Oud 31-07-10, 18:14
squeek squeek is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

juist bij mobistar st niklaas geweest in het centrum, daar willen ze me niet meer helpen, teveel bestellingen. kan er geen reserveren en kan er ook niet één mee krijgen als er geleverd wordt.

mobistar st niklaas shopping, daar kan je ook niet reserveren maar wel één oppikken als er geleverd wordt. daar krijg je ze zo mee.

wat enorm irritant is is dat ze nooit zeggen wanneer ze een levering krijgen. zo kan je dus elke dag bellen.
  #2259  
Oud 31-07-10, 18:28
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

wat is VDB welke winkel is dat? denk dat ik ook daar mee eens ga kijken?
  #2260  
Oud 31-07-10, 19:20
Kris8400 Kris8400 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
wat is VDB welke winkel is dat? denk dat ik ook daar mee eens ga kijken?
Webshop, de winkel kies je zelf, of je laat hem thuis leveren

e: vandenborre

Laatst gewijzigd door Kris8400; 31-07-10 om 19:24. Reden: Foutje
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.