iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga nu proberen via een oom aan een toestel te komen. Die kent via via iemand die ze importeert uit de VS. Heb weinig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ga nu proberen via een oom aan een toestel te komen. Die kent via via iemand die ze importeert uit de VS. Heb weinig zin om wéken te moeten wachten.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Racingboy, met welke soft en hardware monteer jij deze filmpjes?
Nice job |
|
|||
|
|||
Citaat:
heb je geen iPhone4 gevonden vandaag? geloof wat je wil jongetje, ik weet dat ik vandaag 2 familieleden en 4 anderen heel blij heb gemaakt (en dat lieten ze wel merken bij afhaling namiddag). uiteraard is m'n bankrekening ook blij. 3 woorden: VRAAG EN AANBOD gr. |
|
|||
|
|||
MERKSEN
Mijn mams was zo lief om voor mij ook naar Merksem te gaan, want ik kon onmogelijk vrij krijgen. Zij was vijfde in de rij en stond er ook al vroeg. Belachelijk dat de baas die 4 telefoons had gekocht en dat ze dan zeggen dat ze 6 toestellen hebben. Maar erger nog ze hebben de mensen die zolang stonden te wachten, voor niks ook niet op een lijst gezet! Mijn moeder is nog naar Cappele, Turnhout en Braschaat gereden, maar nergens willen ze ons op een lijst zetten. Ik krijg het gevoel dat ze niet aan Nederlanders willen verkopen. Hoe in vredesnaam komen we aan zo'n telefoon??!!! Ik baal, dat we hem nu niet hebben, maar nog het meest dat mijn lieve mams zo behandeld is. Hoe komen we op een lijst en hoe komen we aan een Iphone :-(
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
je boft wel met zo'n moeder. Die van mij zou er niet voor opstaan |
|
|||
|
|||
MERKSEN
Ik heb dan wel geen Iphone 4, maar wel de liefste moeder van de wereld :-D
Tja en dat is het belangrijkste. Maar ik vind het heel erg dat ze zoveel moeite voor mij voor niks heeft gedaan, en dat we nu ook nog ergens op een lijst staan. Ik snap er geen bal van hoe het met die mobistar werkt.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn nochthans denk ik wel mobistar centra bij die er geen punt van maken, je zal wat moeten zoeken dewelke natuurlijk en mss best eerst eens bellen ofzo, anders verbruik je benzine en tijd voor noppes. Dat is echt wel erg vind ik. ps; moest ik van u zijn ik zou toch iets leuks doen voor je ma dat deze dit zoiets willen doen heeft voor je , mijn ouders doen ook enorm veel voor mij maar dit zouden ze niet doen hoor, voor een smartphone zo vroeg gaan opstaan en zo gaan rondheulen . Ik zou zeggen, geef de moed niet op want er zijn vandaag nochthans veel nederlanders die er wel eentje hebben meegekregen vandaag, wel bijzeggen deze veeal wel al ingeschreven waren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bibi2205; 30-07-10 om 23:01. |
|
|||
|
|||
Ja ik ga zeker iets leuks met/voor haar doen hoor om haar te bedanken! Daar kan je van op aan! En dat mijn mams dat voor mij doet dat is mooier dan wat dan ook (en zeker dan een Iphone 4 :-D
Mams had van te voren ook veel gebeld, maar er werd niet opgenomen. Alleen in Merksen dus, vandaar dat ze daar heen is gereden. Maar de moed ja die geef ik inmiddels wel een beetje op.... Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is zeker een manier al om er zeker binnenkort al eentje te hebben. Jammer je dit moet tegen komen nu, ik snap er zelf niet veel van om eerlijk te zijn dat ze jullie niet wilden opschrijven. Ach, je zal er wel aangeraken hoor. |
|
|||
|
|||
Thx! Film met een Sony HDR-SR5E, een HD camera en bewerk ze gewoon met iMove. Heel eenvoudig om mee te werken. Oh ja, het is een iMac waar ik mee werk. Van eind vorig jaar met de i7 quadcore processor.
Laatst gewijzigd door Racingboy; 30-07-10 om 23:37. Reden: imac vergeten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Laatste voor vandaag:
Vergelijking met de iPhone 3Gs: YouTube - Apple iPhone 4 VS iPhone 3Gs hardware difference |
|
|||
|
|||
Citaat:
Om 9u30 ben ik al eerste binnen gegaan en heb ik dus blijkbaar 1 vd 4 iphone's kunne bemachtigen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee ik ken geen Vlaam/belg, behalve jou nu ;-)
Nee wij begrijpen het ook niet. Mijn moeder is al dagen aan het bellen geweest en heel veel Mobistar winkels af vandaag. In Lommel wilde ze haar van de week wel noteren, maar daar wilde ze de prijs niet zeggen (en die was toen ook nog niet officieel bekend). Je moest daar een bijlage ondertekenen dat je de telefoon ook afnam als hij 800 euro koste en je moest 170 euro aanbetalen. En daar bovenop voor 70 euro aan accesoires kopen, dus dat vonden we vaag en hebben we dus niet gedaan.... quote=apotheosis;507324]Ken je geen belg/vlaming? Anders kan deze het voor je doen, iemand die wel te vertrouwens is natuurlijk . Dat is zeker een manier al om er zeker binnenkort al eentje te hebben. Jammer je dit moet tegen komen nu, ik snap er zelf niet veel van om eerlijk te zijn dat ze jullie niet wilden opschrijven. Ach, je zal er wel aangeraken hoor.[/quote] |
|
|||
|
|||
Ik stond 57e in Roeselare, ik heb er 1 mee kunnen krijgen.
Het was daar erg gezellig! maar poeh, wat ging die rij langzaam zeg! staan er 5-10mensen voor je, dan was je al gauw 30min verder! Maarja, ik heb m'n iPhone 4 nu binnen iig De service was trouwens uitstekend! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|