//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT die lijsten op dit moment zijn idd belachelijk. er moet een veel beter systeem komen, en daar had mobistar vorig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 13-06-10, 21:09
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
die lijsten op dit moment zijn idd belachelijk. er moet een veel beter systeem komen, en daar had mobistar vorig jaar al iets op gevonden door bij de lancering kon je via de site je iphone reserveren, en de eerste x personen konden die dan op de dag van lancering tussen 6 en 8 komen halen, wie daarna staat te wachten en er geen kan bemachtigen kan zich dan op een lijst laten zetten, maar nu al met lijsten beginnen is echt absurt, sommige mensen staan wel op 20 lijsten en dat zorgt dan voor vertragingen overal...

Die lijsten zijn prima, maar er zijn er die zo'n houding hebben om zich op tientallen lijsten te zetten in de hoop om er toch maar eentje te hebben, dat gedrag vind ik laag bij de grond!
Die personen maken de wachtlijsten onnodig lang en in veel gevallen stellen ze de verdelers waar ze op de lijst staan niet eens meer op de hoogte dat het niet meer nodig is. Het kost voor de handelaren meer werk om dat er enkelen zijn die zo zakkerig zijn om de handelaar meer en onnodig werk te laten doen.

Ik heb bij Switch onder mijn eigen klantnummer een bestelling geplaatst en dat is voldoende voor mij, ben in eerste op de lijst of ben ik nummer 100, dan is dat maar zo, ik wacht dan gewoon tot ik mijn exemplaar kan gaan halen, maar op twee
of meer paarden wedden vind ik de ******** uithangen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 13-06-10, 21:24
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Die lijsten zijn prima, maar er zijn er die zo'n houding hebben om zich op tientallen lijsten te zetten in de hoop om er toch maar eentje te hebben, dat gedrag vind ik laag bij de grond!
Die personen maken de wachtlijsten onnodig lang en in veel gevallen stellen ze de verdelers waar ze op de lijst staan niet eens meer op de hoogte dat het niet meer nodig is. Het kost voor de handelaren meer werk om dat er enkelen zijn die zo zakkerig zijn om de handelaar meer en onnodig werk te laten doen.

Ik heb bij Switch onder mijn eigen klantnummer een bestelling geplaatst en dat is voldoende voor mij, ben in eerste op de lijst of ben ik nummer 100, dan is dat maar zo, ik wacht dan gewoon tot ik mijn exemplaar kan gaan halen, maar op twee
of meer paarden wedden vind ik de ******** uithangen.
ik blijf er nog altijd bij, zolang er niets zeker is, wanneer de iPhone uitkomt en wat de prijzen zijn, zouden er geen lijsten mogen zijn. Als er daarna lijsten zijn, MOET er een voorschot gegeven worden, zo zijn ten eerste de handelaars zeker van hun verkoop, en moeten ze niet eerst 10 mensen bellen voor iemand hem nog wil komen halen, en dan maak je de lijsten ook een stuk korter
  #203  
Oud 13-06-10, 21:30
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
ik blijf er nog altijd bij, zolang er niets zeker is, wanneer de iPhone uitkomt en wat de prijzen zijn, zouden er geen lijsten mogen zijn. Als er daarna lijsten zijn, MOET er een voorschot gegeven worden, zo zijn ten eerste de handelaars zeker van hun verkoop, en moeten ze niet eerst 10 mensen bellen voor iemand hem nog wil komen halen, en dan maak je de lijsten ook een stuk korter
Ik wil gerust een voorschot betalen, maar ik wil gerust ook al 600€ neertellen en eventueel het resterende bij afhaling bijpassen. Maar ik denk dat ik mijn punt best wel duidelijk gemaakt heb, dat hypocriete gedoe van meerdere bestellingen te plaatsen is fout en ja, men zou een voorschot moeten vragen, daar heb ik geen enkel probleem mee.
  #204  
Oud 13-06-10, 21:56
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
ik blijf er nog altijd bij, zolang er niets zeker is, wanneer de iPhone uitkomt en wat de prijzen zijn, zouden er geen lijsten mogen zijn. Als er daarna lijsten zijn, MOET er een voorschot gegeven worden, zo zijn ten eerste de handelaars zeker van hun verkoop, en moeten ze niet eerst 10 mensen bellen voor iemand hem nog wil komen halen, en dan maak je de lijsten ook een stuk korter
Een voorschot zou op zich niet slecht zijn, maar dan moet het echter wel zo geregeld zijn dat de winkels de mensen ook niet aan het lijntje kunnen houden. Zo herinner ik me nog verhalen van mensen die twee jaar geleden meteen een voorschot betaalde, maar in september nog steeds hun bestelling niet hadden gekregen. Dit terwijl in andere winkels wel al gewoon iPhones zonder reservatie konden meegenomen worden. Als ge dan echter voorschot betaald hebt, kunt ge uw kans nergens anders meer wagen.

Voorschot is dus ok, op voorwaarde dat ge als klant dan ook zekerheid hebt dat ge uw toestel quasi meteen hebt, of anders bv na een week uw voorschot terugkrijgt... Zou me wel een faire regeling lijken: de klant kan dan alsnog ergens anders proberen, en de winkels krijgen hun iPhones sowieso wel verkocht...
  #205  
Oud 13-06-10, 21:57
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Ik wil gerust een voorschot betalen, maar ik wil gerust ook al 600€ neertellen en eventueel het resterende bij afhaling bijpassen. Maar ik denk dat ik mijn punt best wel duidelijk gemaakt heb, dat hypocriete gedoe van meerdere bestellingen te plaatsen is fout en ja, men zou een voorschot moeten vragen, daar heb ik geen enkel probleem mee.
helemaal gelijk! maar volgens mij is het niet echt waterdicht om nu al voorschotten te gaan vragen voor een product waarvan noch de lanceerdatum noch de prijs bekend is, daarmee dat wsl sommige winkels nu een lijst opstellen zonder voorschot... spijtig genoeg

vorig jaar ben ik mijn iPhone 3GS gaan reserveren op de dag van de lancering en ik had hem exact 2 weken later... waarom nu dan al al die heisa?
  #206  
Oud 14-06-10, 09:41
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Ik heb me dit weekend op de lijst gezet en kreeg de garantie dat de mensen die op de lijst staan de iPhone als eerste zullen krijgen. Ongeacht te rijen voor de winkel die dag. Ik was 8ste op de lijst
  #207  
Oud 14-06-10, 09:48
dthiemann dthiemann is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saaiko Bekijk bericht
Ik heb me dit weekend op de lijst gezet en kreeg de garantie dat de mensen die op de lijst staan de iPhone als eerste zullen krijgen. Ongeacht te rijen voor de winkel die dag. Ik was 8ste op de lijst
En in welke winkel was dit?
  #208  
Oud 14-06-10, 10:10
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Ik had vrijdagavond een mailtje gestuurd naar HCW Schoten om me op de lijst te laten zetten voor een zwarte 32GB.. Zaterdagmorgen lieten ze me weten dat ik erop stond. Zaterdagavond nog een mailtje gestuurd om te vragen hoeveel er voor mij waren en ik kreeg vanmorgen als antwoord dat ik bij de eerste 10 ben voor dat model..
  #209  
Oud 14-06-10, 12:05
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Ik heb vorig jaar de 3GS bij HCW besteld, medio juli, was 1 van de eersten

Telefoon kwam al in November binnen.
Dus verwacht er niet te veel van, of maak je reclame voor HCW?
  #210  
Oud 14-06-10, 12:08
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Ik zou er niets bij winnen om reclame te maken voor HCW, dus nee.. Ik wou alleen even laten weten dat de lijst daar nog niet echt groot is, maar vanaf nu zal ik al die info dan maar voor mezelf houden..
  #211  
Oud 14-06-10, 12:18
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
Ik heb vorig jaar de 3GS bij HCW besteld, medio juli, was 1 van de eersten

Telefoon kwam al in November binnen.
Dus verwacht er niet te veel van, of maak je reclame voor HCW?
je was 1 van de eersten en je hebt midden juli besteld? Als ik me niet vergis, was de 3GS reeds eind juni uitgekomen in België, dus hoe kan je, enkele weken na de release, nu één van de eersten op het lijstje zijn? En dan nog moeten wachten tot november ook...
  #212  
Oud 14-06-10, 15:16
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Na verschillende Mobistar winkels te contacteren via mail vorige week kreeg ik bijna altijd hetzelfde antwoord.
"We kunnen u niet op de wachtlijst plaatsen wegens te weinig details".

Daarnet een mail van een mobistar winkel dat ik mijn telnummer moest mailen en dat ze me dan vanaf vandaag op een lijst zouden plaatsen.

Ik ben benieuwd!

EDIT
Antwoord op de vraag hoeveelste ik op de lijst sta:

"U staat op de 2de plaats"




Laatst gewijzigd door Bomans; 14-06-10 om 15:28.
  #213  
Oud 14-06-10, 15:30
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Zijn de iPhone's bij Mobistar ook simlockvrij?
  #214  
Oud 14-06-10, 15:33
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coolkenneth Bekijk bericht
Zijn de iPhone's bij Mobistar ook simlockvrij?
lees aub eens het forum door of gebruik de zoekfunctie... zoiets is al 100en keer ter sprake gekomen
  #215  
Oud 14-06-10, 15:48
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Na verschillende Mobistar winkels te contacteren via mail vorige week kreeg ik bijna altijd hetzelfde antwoord.
"We kunnen u niet op de wachtlijst plaatsen wegens te weinig details".

Daarnet een mail van een mobistar winkel dat ik mijn telnummer moest mailen en dat ze me dan vanaf vandaag op een lijst zouden plaatsen.

Ik ben benieuwd!

EDIT
Antwoord op de vraag hoeveelste ik op de lijst sta:

"U staat op de 2de plaats"



Mooi man ! Bij welke mobistar winkel is dit ?
  #216  
Oud 14-06-10, 15:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coolkenneth Bekijk bericht
Zijn de iPhone's bij Mobistar ook simlockvrij?
Belgie is één van de weinige landen die geen simlock heeft, dat is de reden waarom er altijd nederlanders naar belgie afzakken . Dan heb je geen abo nodig en kan je deze gewoon los kopen, je komt in nederland bv toe, steekt je kaartje erin en je kan meteen aan de slag.
Belgie is op dat gebied vooral voor buitenlanders een goed land, het enige probleem is wel altijd er veel te weinig toestellen binnen komen met resultaat velen 2-3-4 maanden moeten wachten.

Mocht ik weten ze in frankrijk simlockvrij te koop zijn of in duitsland dan bel ik meteen een boel winkels af om er eentje te kunnen bestellen maarja, tis niemand die het hier blijkbaar 100% zeker weet.
  #217  
Oud 14-06-10, 16:04
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Apple zal wel denken: de iPhone is wel zeer populair in België ;-). Maar ik vermoed dat zij ook wel doorhebben dat het hier door veel buitenlanders wordt aangekocht. Wat maakt het hun uit... zolang ze maar verkopen.
  #218  
Oud 14-06-10, 16:38
Loedrums Loedrums is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

ik kom net van de mobistar winkel , daar weten ze nog niks van de nieuwe iphone!
maar ze kunnen wel zeggen dat hij niet in juli tot in belgie zal geraken en dat hij duurder gaat zijn dan de 3GS (3GS blijft zijn prijs behouden hier).
Ik vraag naar een wachtlijst en hij zegt dat deze werkt met een voorschot maar dat je helemaal niet zeker kan zijn van prijs, afleverdatum, beschikbaarheid...

Ik vind dit toch nogal louche zo'n wachtlijst met een voorschot op een product dat er nog niet is.
Toch maar rustig mijn beurt afwachten en is in september of oktober gaan kijken..
  #219  
Oud 14-06-10, 16:45
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

@ Loedrums

Apple heeft in een persbericht laten weten dat de iPhone 4 in een aantal landen, waaronder België, eind juli gelanceerd wordt. Dus voor mij is het bijna zeker dat die er eind juli komt, het is natuurlijk niet onmogelijk dat die datum verder acheruitgeschoven wordt, zoals gebeurd is bij de iPad, toch heeft Apple, voor zover ik weet, voor de iPhone steeds de aangekondigde lanceerdatums gerespecteerd.

Ik hoor trouwens geruchten dat Mobistar morgen met meer informatie komt. We zullen zien.
  #220  
Oud 14-06-10, 16:48
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loedrums Bekijk bericht
ik kom net van de mobistar winkel , daar weten ze nog niks van de nieuwe iphone!
maar ze kunnen wel zeggen dat hij niet in juli tot in belgie zal geraken en dat hij duurder gaat zijn dan de 3GS (3GS blijft zijn prijs behouden hier).
Ik vraag naar een wachtlijst en hij zegt dat deze werkt met een voorschot maar dat je helemaal niet zeker kan zijn van prijs, afleverdatum, beschikbaarheid...

Ik vind dit toch nogal louche zo'n wachtlijst met een voorschot op een product dat er nog niet is.
Toch maar rustig mijn beurt afwachten en is in september of oktober gaan kijken..
Het is te hopen dat Mobistar eens zélf met informatie naar buiten komt, want in elke Mobistarwinkel vertellen ze blijkbaar iets anders... Mij zou het heel straf lijken dat de 3GS haar prijzen blijft behouden...

En die info van dat Mobistar morgne met informatie komt, komt ook maar van iemand op een ander forum die dit hoorde in een Mobistarwinkel. Wellicht dus ook gewoon gebaseerd op het feit dat morgen de voorverkoop start in de landen waar hij op 24 juni verschijnt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:08.