iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DaFre Dan maar gereserveerd bij switch antwerpen theater. hopelijk is hij ook vanaf dag 1 beschikbaar. weet iemand wat de kans ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Switch werkt volgens een First In/First Out-principe, dus je zal alsnog op de releasedag vroeg moeten opstaan om een iPhone te kunnen bemachtigen. Met ander woorden: als je op de lijst staat dan laten ze je iets weten als de iPhone 4 beschikbaar is, maar dat wil nog niet zeggen dat die iPhone op jou ligt te wachten.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal er verdorie staan op de releasedag nog voor de deuren opengaan. Owee als er mij dan iemand doodleuk vertelt dat alle iPhones al de deur uit zijn door pre-Orders. |
|
|||
|
|||
Hoi,
het is duidelijk dat de ene Switch niet de andere is in Antwerpen. Ik heb er 2 kunnen vastleggen, en wordt gecontacteerd als ze binnen zijn in Switch in shoppingcenter 'stadsfeestzaal'. Raar dat dat bij de ene gaat en bij de andere niet. Ik kan eindelijk weer rustig slapen..maar het wordt nogwel afwachten tot eind Jullie melde men mij daar. Nog maar wachten dus...tik tik de klok tikt traag. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als ik op het moment van de release niet weg ben, (Oke, de kans dat ik weg ben is 99% omdat ik van 6 juli tot 20 juli weg ben en dan van 21 tot 30 juli wegben ..) zal ik ook zo snel mogelijk voor de deuren van Switch staan. Zeker nu ik weet dat ze niet met bestellingen werken.
|
|
|||
|
|||
Zie de bijlage voor meer informatie van mijn pre-order.
Het laatste blad heb ik moeten ondertekenen. Heb al een dik voorschot moeten betalen, en hierbij ben ik dus zeker van mijn Iphone op de release! /cheer |
|
|||
|
|||
Bij welke winkel was dat?
|
|
|||
|
|||
Bij ALLCOM Allcom bvba
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op zich ben ik er écht niet voor te vinden om een voorschot te gaan betalen, maarja moest ik daardoor bv bij de eerste 5-10 mensen zijn, dan ben ik wellicht wél zeker dat ik er de eerste dag meteen eentje heb. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik was gisteren nr1!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ik maar moeilijk geloven, dit zal terug 575 euro zijn en 675 euro voor de 32gb. Kan uiteraard zijn dat ik fout zit zenne . |
|
|||
|
|||
Hij zegt dan ook dat hij een 'serieus voorschot' heeft moeten betalen. Die 475 is dat voorschot
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als ik het hier allemaal goed lees zal hij dus pas in September goed leverbaar zijn?
|
|||
|
|||
Ik zie nu al weer de bui hangen dat het een run wordt op de nieuwe iPhone 4.
Ik heb me inmiddels zelf ook ingeschreven. Nu maar afwachten hoe Apple cq Mobistar dit keer gaat leveren. Als ik alles moet geloven zal er wederom lang gewacht moeten worden... Misschien ook maar overwegen om in Lanaken te reserveren en aanbetalen. @ Tasty: was je verplicht om een accesoires pakket erbij te nemen of volstaat enkel de iPhone zelf ook? Ik wil namelijk geen accesoires. Hebben ze je ook verzekerd dat je de eerste bent tijdens de release??? |
|
|||
|
|||
Ja, ik was verplicht het erbij te nemen. De iphone kwam niet zonder dat pakket vertelden ze me.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De 3GS heb ik in Oostende gekocht. Die zeiden dat het kan maar niet noodzakelijk is om een accessories pakket er bij te nemen. Ik kijk de kat nog heel even uit de boom en wacht op een bericht van mijn inschrijving. Ik heb tenslotte een 3GS waar ik heel erg gelukkig en blij mee ben. De 4 zal dit alleen maar nog beter maken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|