//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) denk dat ik dan ook snel langs Switch Antwerpen Stadsfeestzaal moet gaan. Als je op de lijst zet, en ze contacteren jou, moet je die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 12-06-10, 23:09
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

denk dat ik dan ook snel langs Switch Antwerpen Stadsfeestzaal moet gaan.
Als je op de lijst zet, en ze contacteren jou, moet je die kopen? Want als je dat ergens anders op de lijst zet en daar contacteren ze je eerder, dan ga je die daar kopen natuurlijk.
Wil me namelijk ook op de lijst zetten in een Mobistar-winkel en Switch St Niklaas.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 12-06-10, 23:31
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tasty Bekijk bericht
Ja, ik was verplicht het erbij te nemen. De iphone kwam niet zonder dat pakket vertelden ze me.
Dat is dan pure zever wat ze vertellen, er is zéker geen verplichting om dat er bij te nemen.

Nuja ik ga maandag nog eens terugbellen naar Lanaken. Indien ik mij dan al telefonisch op de wachlijst kan laten zetten, en ze mij kunnen verzekeren dat ik er op de dag van release meteen eentje bij hen kan meekrijgen, dan wil ik in de loop van de week wel even tot Lanaken rijden om een voorschot te betalen...

Laatst gewijzigd door FenixStyle; 12-06-10 om 23:33.
  #183  
Oud 13-06-10, 00:00
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

@M3: Zo lang je geen voorschot betaald kan je ofwel gewoon niet opdagen in de 2de winkel, of ze telefonisch zeggen dat je geen interesse meer hebt, en dan gaat het toestel naar de volgende op de lijst..

Als je een voorschot betaald kan dat ook wel, maar je voorschot ben je dan wel kwijt uiteraard.
  #184  
Oud 13-06-10, 00:10
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb mijne ook besteld, een witte 32Gb en ook bij Switch (Antwerpen).
  #185  
Oud 13-06-10, 00:12
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Bekijk bericht

Als je een voorschot betaald kan dat ook wel, maar je voorschot ben je dan wel kwijt uiteraard.
Daarom ben ik er geen voorstander van om een voorschot te betalen. Dan hangt ge vast aan één winkel en kunt ge nergens anders uw kans wagen. Dan zet ik mij liever bij tien verschillende winkels op de wachtlijst, en zou ik zelfs zo beleefd willen zijn om ze vervolgens een voor een af te bellen indien ik ergens anders een toestel kan bemachtigen.
Maar 150 euro betalen om vervolgens twee maand lang elke week te moeten bellen of mijn beloofd toestel al binnen is?! Neen, liever niet...
  #186  
Oud 13-06-10, 00:19
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Inderdaad

Ik heb Switch (Wijnegem) gemailed, nooit antwoord gehad.. Dus daar steek ik mijn geld dan ook niet in.

Ondertussen sta ik op de lijst bij Easy-M en HCW Schoten. (Ik hoop maandag te weten te komen op welke plaats ik sta bij HCW, ze waren wel snel om te antwoorden op mijn mailtje vanmorgen.)

Easy-M werkt met een speciaal email adres dat pas gelezen wordt als ze meer info hebben over prijzen en leveringsdatum.. Dan nemen ze (vermoed ik, stond niet echt duidelijk in de mail) contact met je op om te vragen of je nog steeds interesse hebt, en dan zetten ze je op de echte wachtlijst. De volgorde van de ontvangen mails behouden ze wel.

En als ik van beide winkels niets weet tegen de releasedatum ga ik 's morgens vroeg maar lekker aanschuiven bij de lokale Mobistar winkel in de hoop er daar 1tje te pakken te krijgen.. (Ik heb nog niet geïnformeerd naar een mogelijke wachtlijst, jammer genoeg is het een beetje te druk op het werk de laatste dagen.(Wat eigenlijk tegelijkertijd ook wel positief is ))
  #187  
Oud 13-06-10, 00:24
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Daarom ben ik er geen voorstander van om een voorschot te betalen. Dan hangt ge vast aan één winkel en kunt ge nergens anders uw kans wagen. Dan zet ik mij liever bij tien verschillende winkels op de wachtlijst, en zou ik zelfs zo beleefd willen zijn om ze vervolgens een voor een af te bellen indien ik ergens anders een toestel kan bemachtigen.
Maar 150 euro betalen om vervolgens twee maand lang elke week te moeten bellen of mijn beloofd toestel al binnen is?! Neen, liever niet...
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind zulke manier van werken gewoon fout!
Ik ga mij niet bij tientallen Iphone verdelers op een lijst zetten om toch maar kans te maken om bij de eersten te zijn, ik heb mij braaf op de lijst gezet bij de winkelketen waar ik mijn 3G gekocht heb en dat is voor mij voldoende. Heb ik de eerste levering dan is dat prima, maar moet ik nog een maand langer wachten, is dat ook prima voor mij, ik hoef mijn 3G niet kwijt, maar ik zit wel tegen de beperkingen van dat toestel aan voor wat ik ermee doe, dus het is welkom om hem snel op rust te sturen.
  #188  
Oud 13-06-10, 00:29
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind zulke manier van werken gewoon fout!
Ik ga mij niet bij tientallen Iphone verdelers op een lijst zetten om toch maar kans te maken om bij de eersten te zijn, ik heb mij braaf op de lijst gezet bij de winkelketen waar ik mijn 3G gekocht heb en dat is voor mij voldoende. Heb ik de eerste levering dan is dat prima, maar moet ik nog een maand langer wachten, is dat ook prima voor mij, ik hoef mijn 3G niet kwijt, maar ik zit wel tegen de beperkingen van dat toestel aan voor wat ik ermee doe, dus het is welkom om hem snel op rust te sturen.
Tja ik verkoop mijn 3G wel deze week, dus hoe vlugger ik de iPhone 4 heb hoe liever. En ik ga mij ook niet nodeloos op zovéél mogelijk lijsten zetten hoor. Ik heb mij momenteel op drie wachtlijsten geplaatst waar ik van verwacht dat ik een grote kans ben. Indien ik bij een van de drie een iPhone bemachtig, dan ben ik al blij. Naar de ander twee zal ik dan ook gewoon een mailtje/telefoontje doen om te melden dat ze mij mogen schrappen zodat er iemand anders gelukkig gemaakt kan worden met dat gereserveerd exemplaar

Bij die drie winkels: de winkel waar ik mijn 3G kocht en dus al klant ben, de dichtsbijzijnde Apple-reseller, en dan nog een winkel die ik nog niet echt kende. Met ander woorden, winkels waar ik in de toekomst mogelijk nog eens zaken mee wil doen. Het is dus niet dat ik mij zoooomaar blindelings overal inschrijf

Laatst gewijzigd door FenixStyle; 13-06-10 om 00:40.
  #189  
Oud 13-06-10, 00:29
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Wat ben ik blij dat ik niet door al deze gedoe heen moet. Een hele goeie vriend van mij werkt in een bekende telefoonwinkel in Rotterdam (Zuidplein). Hij heeft er vorig jaar ook al voor gezorgd dat ik als eerste aan een iPhone 3GS kwam. Dit doet hij nu dus ook met de iPhone 4. Altijd handig!
__________________
 MacBook Pro 13" with Touch Bar (2018) / Apple Watch 42mm SS 
 iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue / iPad Pro 11" 
  #190  
Oud 13-06-10, 00:36
den_ivan den_ivan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 50
Standaard

Ik wil hem pas eind augustus begin september. Wegens vakantiewerk in augustus
  #191  
Oud 13-06-10, 02:56
TimoV TimoV is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ergens waar jij niet woont
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neoflux Bekijk bericht
de nieuwe iPhone zal midden juni beschikbaar zijn en in koppelverkoop €50/maand kosten...
1. We zitten bijna midden juni, nog 3 dagen om precies te zijn.

2. Hij is nog niet eens in de verkoop in Amerika
Slechts hebben zij hem laten zien en wat info gegeven, dus wie weet zijn ze 'm nog aan het aanpassen etc.

Ik denk dat het een latertje wordt. Ergens in september.
In de T-Mobile shop in Nederland (Ik ben een Nederlander..) is mij verteld dat het in ieder geval niet zó snel is dat de iPhone 4 al hier komt. Afwachten geblazen dus.
  #192  
Oud 13-06-10, 08:50
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Zou er een kans zijn als je vroeg voor de opening aan een winkel staat? Want ik zie hier al druk vele mensen die zich op een lijst zetten ..
  #193  
Oud 13-06-10, 09:13
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimoV Bekijk bericht
1. We zitten bijna midden juni, nog 3 dagen om precies te zijn.

2. Hij is nog niet eens in de verkoop in Amerika
Slechts hebben zij hem laten zien en wat info gegeven, dus wie weet zijn ze 'm nog aan het aanpassen etc.

Ik denk dat het een latertje wordt. Ergens in september.
In de T-Mobile shop in Nederland (Ik ben een Nederlander..) is mij verteld dat het in ieder geval niet zó snel is dat de iPhone 4 al hier komt. Afwachten geblazen dus.
Hallo,
Ik kom ook uit NL. Heb je je toevallig wel ingeschreven op een wachtlijst ofzo bij T-Mobile Shop? Want zo ja ga ik dat ook doen.
  #194  
Oud 13-06-10, 10:58
berndvp berndvp is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Malderen, België
Berichten: 130
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coolkenneth Bekijk bericht
Zou er een kans zijn als je vroeg voor de opening aan een winkel staat? Want ik zie hier al druk vele mensen die zich op een lijst zetten ..
ze moeten wel voorrang geven aan mensen die aan de winkels staan te wachten,
het zo een beetje oneerlijk zijn, moest je vb. van Nederland komen en er al 2 uur staat te wachten en dan te horen krijgt:
U staat niet op de lijst, sorry.

Meestal wordt er voorrang gegeven aan mensen die al aan de winkel staan te wachten.
__________________
Retina MacBook Pro 15" Mid 2012 (i7 2.6Ghz, 8GB DDR3 Ram, 512 GB SDD, GeForce 650M 1GB DDR3)
  #195  
Oud 13-06-10, 11:49
ProGunNL ProGunNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

OMG de maand juni gaan zooooo lang duren . Ik moet echt die iPhone 4g hebben met die nieuwe processor . Ik heb nu een iPhone 3g en soms erger ik me er aan dat hij soms zo traag durft zijn :s
  #196  
Oud 13-06-10, 11:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ProGunNL Bekijk bericht
OMG de maand juni gaan zooooo lang duren . Ik moet echt die iPhone 4g hebben met die nieuwe processor . Ik heb nu een iPhone 3g en soms erger ik me er aan dat hij soms zo traag durft zijn :s
Gister zatk mee het probleem ik wat filmde maar niet kon inzoomen + de kwaliteit niet echt super was, twas ook niet slecht maar een betere camera is nodig en gelukkig heeft de nieuwe een betere camera en in 720p opnemen heb ik al ervaring mee en dat trekt er al veel beter op.
  #197  
Oud 13-06-10, 16:19
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Ik begrijp in feite dat ze in eerste instantie geen lijst willen opmaken, als je leest over die dubbelbestellingen. Moest er maar 1 persoon dit doen ok, maar stel je voor dat zo constant van die bestellingen hebt die je dan moet schrappen of niet eens weet hoe het zit. 'k Zou er zelf irritant van komen.

'k Hoop er ook op om 1 te bemachtigen op eerste dag, maar ik gok maar op 1 winkel.

Howow
  #198  
Oud 13-06-10, 16:49
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Ik vind dat ze bestellingen gewoon moeten afschaffen. Iedereen op de dag van release naar de winkel laten komen is zoveel malen beter in mijn ogen.

Om hoe laat gaan jullie bij de winkel staan om een exemplaar te bemachtigen?
  #199  
Oud 13-06-10, 20:48
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coolkenneth Bekijk bericht
Ik vind dat ze bestellingen gewoon moeten afschaffen. Iedereen op de dag van release naar de winkel laten komen is zoveel malen beter in mijn ogen.

Om hoe laat gaan jullie bij de winkel staan om een exemplaar te bemachtigen?
die lijsten op dit moment zijn idd belachelijk. er moet een veel beter systeem komen, en daar had mobistar vorig jaar al iets op gevonden door bij de lancering kon je via de site je iphone reserveren, en de eerste x personen konden die dan op de dag van lancering tussen 6 en 8 komen halen, wie daarna staat te wachten en er geen kan bemachtigen kan zich dan op een lijst laten zetten, maar nu al met lijsten beginnen is echt absurt, sommige mensen staan wel op 20 lijsten en dat zorgt dan voor vertragingen overal...
  #200  
Oud 13-06-10, 20:57
TimoV TimoV is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ergens waar jij niet woont
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Hallo,
Ik kom ook uit NL. Heb je je toevallig wel ingeschreven op een wachtlijst ofzo bij T-Mobile Shop? Want zo ja ga ik dat ook doen.
Nee, ik heb laatst een iPhone 3GS gekocht.
Wat een wachtlijst betreft, dat weet ik niet of zoiets dergelijks in Nederland bestaat. Dat zou je even moeten navragen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:20.